۱۲۶۵۵۹
۳۴۴ نظر
۱۵۳۶۴
۳۴۴ نظر
۱۵۳۶۴
پ

بهترین فیلم‌های مربوط به جنگ جهانی دوم

در مورد جنگ جهانی دوم فیلم‌های ارزشمندی ساخته شده اند. این ژانر جذابیت بسیاری دارد. آدم دوست دارد برخی از این فیلم‌ها را چندین بار تماشا کند.

برترین ها: در مورد جنگ جهانی دوم فیلم های ارزشمندی ساخته شده اند. این ژانر جذابیت بسیاری دارد . آدم دوست دارد برخی از این فیلم ها را چندین بار تماشا کند. در میان بهترین فیلم ها، ۱۲ نمونه بسیار خوب که در طول تاریخ فروش بسیاری داشته اند را برایتان انتخاب کرده ایم. با ما همراه باشید.

The Great Escape

فرار بزرگ، نام فیلمی به کارگردانی جان استرجز، محصول سال ۱۹۶۳ است. این فیلم که براساس یک داستان واقعی ساخته شده است، در زمان جنگ جهانی دوم رخ می دهد. در آن روزها گروهی از مبارزان متفقین در یک اردوگاه زندانیان در آلمان نگهداری می شدند. با توجه به خبرهایی که از جنگ به گوش می رسید، به نظر نمی رسید که این جنگ به این زودی ها قصد به پایان رسیدن داشته باشد، به همین دلیل دسته ایی از زندانیان تصمیم می گیرند تا با حفر تونلی مخفی، از این اردوگاه بگریزند و بقیه ماجرا.

بهترین فیلم‌های مربوط به جنگ جهانی دوم

The Longest Day

جنگ جهانی دوم، سال ۱۹۴۴. "ژنرال دوایت د. آیزنهاور" (گریس) تصمیمی حیاتی می‌گیرد که نیروهای متفقین در ششم ژوئن به اروپا حمه کنند. در این روز، به‌دلیل هوای نامساعد، آلمانی‌ها انتظار هیچ‌گونه عملیاتی را ندارند. از طرف دیگر تصور می‌کنند حمله به شهر بندری "دوور" انجام خواهد شد؛ نیروی هوائی دچار پراکندگی است؛... و خود "هیتلر" قرض خواب خورده و دستور داده است که کسی مزاحمش نشود. در حالی که از اعضای نهضت مقاومت فرانسه خواسته شده سیم‌های تلگراف را قطع کنند و قطارهای حاوی مهمات جنگی را منهدم کنند؛... و چتربازی‌های عروسکی، برای گیچ کردن دشمن، به مناطق مختلف فرود آمده‌اند. سرانجام حمله به شرکت ۱۵۰ هزار سرباز آغاز می‌شود و متفقین در سه سرپل ساحل نورماندی نبرد را آغاز می‌کنند...

بهترین فیلم‌های مربوط به جنگ جهانی دوم

فیلمی پرهزینه که در آن رئیس بزرگ تمام تلاش خود را به خرج می‌دهد تا عملیات نورماندی را به زنده‌ترین و واقعی ترین شکل ممکن به تصویر در بیاورد. این‌جا، قهرمان واقعی نه هیچ یک از انبوه ستارگان رنگ وارنگ، بلکه خود عملیات است. کارگردان آن اندرو مارتن، کن آناکین، برنهارت ویکی و گرت آزوالد هستند. این فیلم سیاه و سفید و ۱۸۰ دقیقه است.

The Dirty Dozen

سال 1944 ارتش آمریکا قصد دارد با رخنه در پشت خطوط دشمن یکی از ستاد فرماندهی آلمان را منهدم کند. اما هیچ کس حاضر به پذیرفتن این عملیات نیست. سرگرد ستاد که خود مردی خشن است مامور می شود 12 نفر از کسانی که متهم به اعدام هستند را تعلیم دهد و همراه خود به این ماموریت ببرد. او به متهمان قول داده است که اگر زنده بمانند حکم اعدام آنها بخشیده می شود.

بهترین فیلم‌های مربوط به جنگ جهانی دوم

افراد این گروه که همگی از افراد نا آرام ارتش هستند پس از تعالیم سخت عازم این ماموریت می شوند. گروه موفق می شود ستاد را نابود کند اما فقط سرگرد و 2 نفر دیگر از گروه جان سالم بدر می برند. کارگردان این فیلم رابرت الدریج است و فیلنامه آن را نانالی جانسون نوشته است. از بازیگران آن باید به لی ماروین، ارنست بورگناین، رابرت رایان، چارز برانسون، جیم براون، جان کاساوتیس، جورج کندی، ریچارد جیگل و رابرت وبر اشاره کرد. این فیلم 150 دقیقه است.

Saving Private Ryan
نجات سرباز رایان، نام فیلمی جنگی محصول سال ۱۹۹۸ است که به کارگردانی استیون اسپیلبرگ ساخته شده‌است. داستان این فیلم در طول نبرد نرماندی در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. ۲۷ دقیقه آغازین فیلم که رسیدن نیروهای متفقین به فرانسه در ۶ ژوئن ۱۹۴۴ را نشان می‌دهد، بسیار مشهور است. تام هنکس در نقش کاپیتان جان میلر به همراه هفت سرباز دیگر مأموریت می‌گیرند تا سرباز جیمز فرانسیس رایان را پیدا کنند و به خانه برگردانند. او سه برادر داشته که همگی در جنگ کشته شده‌اند و به دستور فرمانده کل ارتش، رایان می‌تواند به پیش مادرش بازگردد.

داستان این فیلم در سال ۱۹۹۴ و زمانی در ذهن رودات شکل گرفت که داشت از بنای یادبود چهار برادر کشته شده در جنگ داخلی آمریکا دیدن می‌کرد. رودات تصمیم گرفت تا داستانی شبیه به آن‌ها در جنگ جهانی دوم بنویسد. او فیلم‌نامه را نوشت و در اختیار مارک گوردون قرار داد. نهایتاً استیون اسپیلبرگ به عنوان کارگردان انتخاب شد.

بهترین فیلم‌های مربوط به جنگ جهانی دوم

نجات سرباز رایان، با استقبال خوبی از سوی تماشاگران و منتقدین روبه‌رو شد. این فیلم به صورت جهانی، ۴۸۱٫۸ میلیون دلار در گیشه فروش داشت که آن را به پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۹۹۸ تبدیل کرد. آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک این فیلم را نامزد ۱۱ جایزه اسکار کرد، از جمله اسپیلبرگ که جایزه بهترین کارگردانی را برد. نجات سرباز رایان در سال ۱۹۹۹، وارد شبکه ویدئویی خانگی شد که ۴۴ میلیون دلار فروخت.

فیلم با نشان دادن سکانسی از حضور یک سرباز جنگ جهانی دوم به همراه خانواده‌اش، در گورستان کشته‌شدگان نبرد نرماندی، آغاز می‌شود. سپس صحنه به روز ۶ ژوئن ۱۹۴۴ (روز نبرد نرماندی) می‌رود. سربازان آمریکایی برای پیاده شدن در ساحل نرماندی در فرانسه (که به دست آلمانی‌ها اشغال شده‌است) آماده می‌شوند. قایق‌ها به ساحل می‌رسند و سربازها بیرون می‌روند. در همان لحظات نخست ورود سربازان، آلمانی‌ها به روی آنان آتش باز می‌کنند و بسیاری از سربازان کشته می‌شوند. کاپیتان جان اچ. میلر (تام هنکس) به همراه چند تن از سربازان دیگر، سعی می‌کنند تا خطوط دفاعی ساحلی را بشکنند.

Schindler's List

فهرست شیندلر، فیلمی آمریکایی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، محصول سال ۱۹۹۳ است. فهرست شیندلر بر پایه زندگی واقعی اسکار شیندلر، صنعتگر آلمانی که جان بیش از هزار لهستانی یهودی را در جریان هولوکاست نجات داد، است. فیلم بر پایهٔ کتاب «شیندلرز آرک» که برندهٔ جایزه بوکر شده، ساخته شده است. این فیلم یکی از تاثیرگذارترین فیلم‌های تاریخ سینما محسوب می‌شود و در فهرست ۲۵۰ فیلم برتر سایت بانک اینترنتی اطلاعات فیلم‌ها که در حال حاضر معتبرترین لیست سینمایی محسوب می‌شود، رتبهٔ ۷ را دارد. موسیقی این فیلم ساخته جان ویلیامز آهنگساز مشهور هالیوود است. در این موسیقی ایتسحاق پرلمان یکی از مشهورترین ویولونیست‌های قرن بیستم هنرنمایی می‌کند.

بهترین فیلم‌های مربوط به جنگ جهانی دوم

فهرست شیندلر یک موفقیت تجاری با فروش ۳۲۱ میلیون دلاری بود و در کنار آن توانست جوایز بسیاری از جمله جایزه اسکار بهترین فیلم و جایزه اسکار بهترین کارگردانی را بدست بیاورد. فهرست شیندلر اولین فیلم سیاه و سفیدی است که جایزه اسکار بهترین فیلم را بعد از سال ۱۹۶۰ برنده شده است؛ هرچند که در ابتدا و انتهای فیلم، صحنه‌هایی هم به صورت رنگی پخش می‌شد. بنیاد فیلم آمریکا فهرست شیندلر را سومین فیلم برتر تاریخ سینما در گونهٔ حماسی، در فهرست ۱۰ فیلم برتر در ۱۰ ژانر خود عنوان کرد.

داستان فیلم به این گونه است که، اسکار شیندلر که تاجری معمولی است که عضو حزب نازی می‌باشد، به خاطر طبع خوشگذران و عیاش خود و با توجه به دوستی بین او و مقامات رده بالای ارتش که بیشتر به خاطر سخاوت وی است، موفق می‌شود کارخانه‌ای را با پول یهودیانی که در خفا با آنان شریک شده بخرد. سپس با توجه به همین روابط خود یهودیان را به عنوان کارگر در کارخانه اشتغال می‌دهد. رفته رفته این راه فراری برای بعضی از یهودیان می‌شود که در قرنطینه مانده‌اند و خطر مرگ هر لحظه آنان را تهدید می‌کند. فیلم تغییر دیدگاه اسکار شیندلر را نشان می‌دهد که از صبر و قدردانی یهودیان تاثیر گرفته و رفته رفته خود را وقف تسهیل شرایط و زنده نگه داشتن آنان می‌کند.

جوایز گلدن گلوب

• بهترین فیلم

• بهترین کارگردانی برای استیون اپیلبرگ

• بهترین فیلنامه برای استیون زایلیان

جوایز اسکار

• بهترین فیلم

• بهترین کارگردانی برای استیون اپیلبرگ

• بهترین فیلنامه برای استیون زایلیان

• بهترین فیلمبرداری

• بهترین تدوین

• بهترین موسیقی متن برای جان ویلیامز

• بهترین کارگردان هنری

From Here to Eternity

از اینجا تا ابدیت، فیلمی سینمایی ساخته فرد زینمان است که در سال ۱۹۵۳ میلادی ساخته شده‌است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشتهٔ جیمز جونز تهیه شده‌است.

بهترین فیلم‌های مربوط به جنگ جهانی دوم

جوایز اسکار

• بهترین بازیگر نقش مکمل مرد

• بهترین بازیگر نقش مکمل زن

• بهترین فیلمبرداری سیاه و سفید

• بهترین کارگردانی

• بهترین تدوین

• بهترین عکس

• بهترین نمایش‌نامه

• بهترین صدا برداری

• بهترین بازیگر نقش اول مرد

• بهترین بازیگر نقش اول مرد

• بهترین بازیگر نقش اول زن

• بهترین طراحی لباس

Letters from Iwo Jima

نامه‌هایی از ایوجیما، نام فیلم درام جنگی به کارگردانی کلینت ایستوود در سال ۲۰۰۶ است. این فیلم دنباله فیلم پرچم‌های پدران ما در همین سال است که البته در نظر سنجی‌ها نمرات بهتری دریافت کرده‌است. فیلم به طور کامل به زبان ژاپنی تهیه شده‌است. چون این دنباله سازی موفق دقیقاً همان داستان پرچم‌های پدران ما را از دید ژاپن روایت می‌کند.

بهترین فیلم‌های مربوط به جنگ جهانی دوم

این فیلم در جوایز اسکار نامزد ۴ اسکار بود که فقط بهترین ویرایش صدا را برد. نامه‌هایی از ایو جیما در همه جشنواره‌های فیلم برلین، BFCA Critics' Choice Awards، جشنواره شیکاگو، دالاس فورت و گلدن گلوب جایزه بهترین فیلم خارجی زبان را دریافت کرد.

The Bridge on the River Kwai

پل رودخانه کوای، نام یک فیلم بریتانیایی به کارگردانی دیوید لین است. این فیلم که داستانی در ارتباط با جنگ جهانی دوم دارد در سال ۱۹۵۷ بر پایه رمان «پلی بر روی رودخانه کوای» اثر پیر بول ساخته‌شده است. این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین فیلم در سال ۱۹۵۷ شد. هنرپیشگان برجسته‌ای همچون ویلیام هولدن، الک گینس و جک هاوکینز در این فیلم بازی کرده‌اند.

پل رودخانه کوای اثری داستانی است، اما در بخشی از آن، تصاویری از احداث راه‌آهن برمه در سال‌های ۱۹۴۲-۴۳ به‌کار گرفته شده‌است. در سال ۱۹۹۷ این فیلم به عنوان اثری فرهنگی، تاریخی، یا دارای اهمیت هنری شناخته شد و برای ثبت و نگهداری در دفتر فهرست فیلم ملی کتابخانه ملی کنگره آمریکا برگزیده شد.

بهترین فیلم‌های مربوط به جنگ جهانی دوم

جوایز اسکار

• بهترین فیلم - سام اشپیگل

• بهترین کارگردان - دیوید لین

• بهترین بازیگر نقش اول مرد - الک گینس

• بهترین فیلمنامه - مایکل ویلسون، کارل فورمن، پیر بول

• بهترین موسیقی درام و یا کمدی - مالکوم آرنولد

• بهترین تدوین - پیتر تیلور

• بهترین فیلمبرداری - جک هیلدایرد

جوایز بفتا

• بهترین فیلم بریتانیایی - دیوید لین، سام اشپیگل

• بهترین فیلم - دیوید لین، سام اشپیگل

• بهترین بازیگر مرد بریتانیایی - الک گینس

جوایز گلدن گلوب

• بهترین فیلم درام - دیوید لین، سام اشپیگل

• بهترین کارگردان - دیوید لین

• بهترین بازیگر مرد فیلم درام - الک گینس

جایزه‌های دیگر

• جوایز انجمن منتقدان فیلم نیویورک - برای بهترین فیلم

• جایزه انجمن کارگردانان آمریکا - برای دستاورد کارگردانی (دیوید لین و دستیاران)

• جوایز انجمن منتقدان فیلم نیویورک - بهترین کارگردان (دیوید لین)

• جوایز انجمن منتقدان فیلم نیویورک - بهترین بازیگر نقش اول مرد (الک گینس)

Battle of the Bulge

فیلم تهاجم آردِن، 167 دقیقه ای و به زبان انگلیسی است. این فیلم به کارگردانی «من آناکین» در اسپانیا ساخته شده است. برخلاف بیشتر فیلم های جنگ جهانی دوم، این فیلم در جبهه جنگ روی نمی دهد و به حوادث پس از پیروزی نیروهای متفقین می پردازد. تهاجم آردِن آخرین تلاش گسترده آلمان نازی برای جلوگیری از تهاجم ارتش آمریکا و ارتش شوروی به آلمان در جنگ جهانی دوم است.

بهترین فیلم‌های مربوط به جنگ جهانی دوم

این نبرد در ابتدا با شکستن جبهه متفقین در غرب و تسخیر آنتورپ و قطع تدارکات همراه بود. فیلد مارشال فون روندشتات از شمال لوکزامبورگ و منطقه آردن بلژیک بطوری شگفت‌انگیز به قلب مواضع متفقین حمله کرد و تلفات سنگینی بر ارتش دوازدهم آمریکا وارد آورد. در آن روز برنارد لاو مونتگومری فرمانده جبهه شمالی و عمر برادلی فرمانده جنوب بود. هماهنگی این دو نیرو سبب شکست دشمن شد. واحد محاصره شده آمریکایی در باستونی نیز در برابر حملات آلمان پایداری کرد و حمله را از سر گذرانید. با وجود برف سنگینی که باریده بود، متفقین در ۳ ژانویه ۱۹۴۵م دست به ضد حمله زدند و تا ۱۶ ژانویه منطقه را از نازی‌ها پاکسازی کردند.

هدف اولیه ارتش آلمان تصرف شهر اسپا بود که مرکز تدارکاتی و انبار سوخت آمریکائیها بود و میلیون‌ها لیتر بنزین در آن ذخیره گردیده بود. ارتش آلمان از حیث سوخت و بنزین به شدت در مضیقه قرار داشت. اما مقاومت جدی نیروهای آمریکائی در قسمت‌های شمالی و جنوبی رخنه ارتش آلمان یعنی در مونشو و باستونی ارتش آلمان را متوقف نمود.

The Thin Red Line

فیلم خط باریک سرخ شاید یکی از درون گرا ترین و معناگرا ترین فیلمهای جنگی موفق تاریخ سینما باشد. که داستانش در جریا عملیات بزرگ گودال کانال در سال 1942 رخ میدهد. سرباز، سربازی که تا ساعاتی دیگر وارد نبردی خونین و مرگبار می شود تا چه حد استرس و فشار در خود حس می کند تا چه حد به مرگ می اندیشد به داشته هایش به اشتباهاتی که در طول زندگی اش انجام داده به کسانی که بیشتر از هرچیزی در دنیا به آنان عشق می ورزد با فکر کردن به این گونه مسائل آن هم ساعاتی قبل از شروع نبرد چگونه باز هم می تواند قدم بر میدان نبرد بگذارد؟ با اندیشیدن به پدر و مادرش به همسر و فرزندانش چگونه می تواند شجاعت خود را حفظ کرده و در میدان جنگ اسلحه به دست گیرد و به مصاف مرگ رود.

بهترین فیلم‌های مربوط به جنگ جهانی دوم

شاید در این لحظات زمان خیلی سرعت گیرد و ساعات قبل از نبرد به تندی به دقایق قبل از نبرد تبدیل گردد و استرس و اضطراب سربازان به اوج خود رسد. صدها سرباز آمریکایی بر روی عرشه یک ناو جنگی آماده سوار شدن بر قایق های نفربر هستند تا به وسیله ی آن خود را به ساحل جزیره ای که تحت اشغال ژاپنی ها است برسانند. در واپسین ساعات حضورشان در ناو جنگی با استرس و افکار پریشان دست و پنجه نرم کرده اند و اکثرا خود را اصلاح کردند و مسواک زدند و پوتین هایشان را واکس زدند تا اگر کشته شدند با ظاهری آراسته به دنیایی دیگر روند!

قایقهای نفربر سربازان را به سمت جزیره ای زیبا می برند همه چیز ساکت و آرام است ولی در دل و ذهن سربازان بلوایی به پاست هر لحظه ممکن است توپخانه ی مستقر در جزیره و یا هواپیماهایی ژاپنی به قایق ها حمله کنند. سربازان آرام و قرار ندارند برخی دعا می کنند برخی عکس نامزد خود را شاید برای آخرین بار نگاه می کنند برخی بالا می آورند ولی سربازان به ساحل جزیره می رسند و باز هم اتفاق خاصی نمی افتد گویا ژاپنی ها جزیره را ترک کرده اند.

In Harm's Way

یک افسر نیروی دریایی بعد از «بندر مروارید» مورد مواخذه قرار می گیرد که اخیرا به دریاسالار ارتقا درجه پیدا کرده بود و شانس دومی برای مقابله با ژاپنی ها به او داده می شود …

بهترین فیلم‌های مربوط به جنگ جهانی دوم

Red Tails

دُم‌قرمزها، یک فیلم جنگی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۲ است. کارگردان این فیلم جورج لوکاس است و توسط استودیوی لوکاس فیلم تهیه شده‌است. جرج لوکاس خالق مجموعه جنگ ستارگان و ایندیانا جونز است. توزیع‌کننده فیلم دم‌قرمزها فاکس قرن بیستم است. کوبا گودینگ جونیور و ترنس هاوارد از هنرپیشگان آن هستند.

بهترین فیلم‌های مربوط به جنگ جهانی دوم

این فیلم درباره خلبانان سیاهپوست نیروی هوایی آمریکا به نام «دم‌قرمزها» در در جنگ جهانی دوم است. در این فیلم دو خلبان سیاهپوست از این گروه با بازی ترنس هاوارد و کوبا گودینگ جونیور، حین خدمت در ایتالیا با تبعیض و جداسازی نژادی روبه‌رو هستند. نام فیلم از رنگ قرمزی که این خلبانان به دم هواپیمایشان می‌زدند گرفته شده و بیشتر فیلمبرداری آن در پراگ انجام شده‌است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      نجات سرباز رایان معرکه هست یکی از بهترینه فیلم هایی هست که تا حالا دیدم

    • محمد

      از همه اینها نجات سرباز رایان قشنگتره. اصلا این فیلم یک چیز دیگست.

      پاسخ ها

      • یونس

        شما باید شیندلر لیست رو ببینید!

      • boof

        شیندلر لیست فوق‌العاده بود ده بارم ببینی کمه

    • علی میران

      سلام دوست عزیز چرا لینک دانلود نداره برای فیلم های
      لطفا راهنمایی کنید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خيلي شادمغزي:))))

      • پرهام

        شاد مغز

    • saeed

      اره واقعا نجات سرباز رایان عالیه

    • بدون نام

      به نظر من اول فیلم نجات سرباز رایان خیلـــــــی عالیه ، بعد فیلم دشمن پشت دروازه که متاسفانه اسمشو در این لیست نیاوردین. :(

    • Hitler

      به نظر من اول نجات سرباز رایان دوم بندر پرل بعددشمن پشت دروازه ها بعد بادگویان ابن ۴ فیلم واقعا عالیا

    • شهاب

      فیلم fury با بازی براد پیت هم فیلم قشنگیه ک سال 2015 اکران شد. البته نباید در مورد جنگ جهانی حرف زد و از مینی سریال باند برادران اسمی نبرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من اصلا از فیوری خوشم نیومد کسل کننده بود

      • بدون نام

        و يه جورايي سفارشي بود

    • اکبرماتئوس

      سلام.
      واقعاً حیفه که از" قلعه عقاب ها" یادی نشده
      بازی درخشان تیم برتون و کلینت ایستوود، این فیلم رو به یادماندنی کرده

    • اف اف الکترونیک

      با سلام. خدمت این دوستان. مجموعه این فیلمها را چگونه می شود خریداری کرد؟ اگر آدرسی یا روشی هست بفرمایید. با تشکر

      پاسخ ها

      • صالح

        سریعترین راه بدست اوردن.
        دانلود ازطریق گوگل

      • حسین

        سایت دانلود فیلم زیاد هست.سایت هی دانلود یا سابدان این دوتا رو دیدم واقعا کامل بود از نظر فیلم

    • بدون نام

      فیلمهای چنکی در هر کشور معرف ارزش بالای مردم ان کشور از دفاع از خاک میهن را نشان میدهد.............

    • arash

      فقط fury

      پاسخ ها

      • بهمن

        بد نبود ولی نه در حدی که توی این لیست باشه

    • یاسین

      بهترین فیلم چنگ جهانی دوم فیلم والکاری با بازی تام کروز هست

    • نیلی

      نجات سرباز رایان و fury خیلی قشنگه

    • پارسا

      به نظر من فقط فهرست شیندلر قشنگه

    • محسن قيصري

      پل رودخانه كواي واقعا زيباست. اما متأسفانه زياد در دسترس نيست. لطفا مساعدت فروش كنيد. ممنوووون.

    • بدون نام

      فیلم فاری نجات سرباز رایان وپیانیست واقعا معرکه ان اگه پیانیست و ندیدید پیشنهاد میکنم حتما ببینید

      پاسخ ها

      • مهران

        واقعا پیانیست جالبه

    • احمد

      ببخشید ولی تمام این فیلمها باید در جلوی فیلم سقوط لنگ بی اندازن

    • محمد

      به نظرم حداقل ده تافیلم بهترازسزربازرایان هست به خصوصfall down

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منظورتون همون Downfall

    • igi

      دنبال یه فیلم ww2میگردم که تومیدان جنگ نباشه موضوعش نیروهای مقاومت مردمی دربرابرنازیها باشه که به صورت مخفی کارمیکردن.مثل صحنه های ازفیلم پیانیست.کسی سراغ داره؟

      پاسخ ها

      • نوید

        فیلم black book

      • مهرداد

        دو فیلم کلاسیک ارتش سایه ها محصول سال 1969 و دیگری فیلم رم شهر بی دفاع محصول سال 1945

      • مهرداد

        (defiance) همچنین در این زمینه فیلم سینمایی
        محصول سال 2008

    • sadegh

      سلام بنظرم استالینگراد و قلعه عقاب ها رو هم اضافه کنید خیلی فیلم نامه خوبی دارند

    • بدون نام

      فیلم نبرد مسکو را خواهشا جهت دانلود بگذارید

    • علی

      سلام فیلمی هست ک درمورد تک تیراندازی تو جنگ جهانی باشه؟

      پاسخ ها

      • بهمن

        Enemy at the Gates یا فارسیش دشمن پشت دروازه ها بهترین فیلمیه که درباره تک تیراندازی ساخته شد

      • حمید

        سلام منم فیلم دشمن پشت دروازه رو پیشنهاد میکنم.
        خلیل عالیه.

      • بی نام

        فیلم تک تیر انداز امریکایی هم ببین..عالیه

      • عادل

        دشمن پشت دروازه بهترین فیلم هست

      • دشمن پشت دروازها

        حرف نداره

    • آرمان

      اینک آخر زمان - غلاف تمام فلزی .... بقیشونو بیخی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آرمان جون نوشته فيلم هاي مربوط به جنگ جهاني دوم. نه جنگ ويتنام!

    • محمدرضا زینالی

      من همه این فیلمها و فیلمهای خوب با موضوع جنگ جهانی دوم رو میخام لطفا راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام بنده همه رو دارم خواستید ایمیل بزنید alirezamohammadbeigi91@gmail.com

    • علی

      به نظر من اول اسب جنگی که متاسفانه اسمشو نیاوردین،بعد نجات سرباز رایان،وبعد دشمن پشت دروازه ها

    • حسین

      دوستان سلام من هم به فیلمهای جنگی قدیمی علاقه دارم اگه نبرد بزرگ و نبرد العلمین رو ندیدین ببینید به ویژه نبرد بزرگ یا نبرد تانکها هم گفته میشد بی نظیره . هم چنین فیلم قدیمی ساحل خونین

    • بابک

      در اینجا جای فیلم (دشمن پشت دروازه هاست -enemy at the gates)
      خالیه . این فیامو حتما ببینین .

    • اتابك

      با سلام خدمت شما دوست عزيز
      ببخشيد من شديد دنبال فيلم (قرنطينه خونيين) هستم ميشه راهنماييم كنيد چه جوري اين فيلم و تهيه كنم
      ممنونم

      پاسخ ها

      • kaveh

        سالهاست بخاطر موسیقی متنش دنبالشم، اسم اصلی اش رو نمیدونم، فکر نمی کنم با اسم اصلی تو تلوزیون نمایش داده باشن، اگر بافتی که اینجا خبری بده، ممنون

    • بدون نام

      فیلم بلک بوک یا همون کتاب سیاه درمورد نازیهاس که وارد هلندشدن.شرافتن رودست نداره.

    • علیرضا

      فیلم لیست شیندلر خیلی معرکه ست
      نجات سرباز رایان فقط حوصله سربر هست
      دشمن پشت دروازه هم واقعا عالیه

    • نیما زارع

      سلام دوستان لطفا واسه پیدا کردن اسم یه فیلم که فقط کمی از داستانشو میدونم به من کمک کنید ممنون میشم :
      فیلم المانی پارتیزانی بود/ دو تا از بازیگرا توی فیلم اسمشون یویا و احمد بود / توی فیلم زمانی که آلمانها داشتن از یه جنگل عبور میکردن ، سنگرای زیر زمینی رو با سیخ زدن چک میکردن و پارتیزانه کف دستشو گرفت زیر سیخ زدن المانا/ توی جنگ با یه دختره نامزد کردش و دستمال گردنشو به گردن دختره بست

      پاسخ ها

      • فرهاد

        فکر کنم اسمش گریه نکن پیتر بود

      • شهریار

        به نظرم فیلم پیروزی بود از سری فیلمهای در مورد کشور یوگسلاوی در جنگ جهانی دوم

      • بدون نام

        اسم اون فیلم کوزارا

      • صادق

        کوزارا. فیلم پارتیزانی بود.میتیا قهرمانش بود

    • محمد

      فيلم نجات سربازان راسته بهترين فيلمها ه ست مع من تاحالا ديدم

    • فرشيد

      سلام لطفا ميشه چند تا فيلم جنگي ناب مربوط به دريا و زير دريايي بهم معرفي كنيد .

      پاسخ ها

      • حسین

        U-571

    • سيامك

      درود به شما
      ممنون مي شوم اگر چند فيلم سينمايي جنگي زير دريايي نام ببريد .

      پاسخ ها

      • حسین

        U-571

    • میثم

      دنبال فیلمی میگردم با مضمون اینکه از بین چند نفر خانم امتحان تایپ کردن میگیرن که در نهایت یک خانم به عنوان تایپیست هیتلر انتخاب میشه. ممنون میشم اگه کمک کنین و اسم فیلم رو بگین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نام فیلم سقوط هست.
        falldown

      • بدون نام

        THE DOWNFALL

    • امیر

      اسم فیلم walkyrie

    • میلاد

      فیلم سقوط شهر بهتره

    • مهدی

      سلام کسی فیلمی میشناسه که از جبهه جنگ رو از دید المان ها به نمایش بزاره واقعا اگه هست بگید ممنون میشم

      پاسخ ها

      • حسین

        فیلم استالینگراد1993

      • بدون نام

        اون كه مطلقا از ديد روسها هست و اصلا ساخت روسيه هست و كاملا شعاري و ايدئولوژيك! آدم فكر ميكنه ساخت سازمان فرهنگي هنري اوج كشور روسيه هست!

    • افشین

      دستتون درد نکنه همتون خوب راهنمایی کردین

    • علی

      شیندلر لیست رو ببینید فوق العاده است و تو ۲۵۰ فیلم برتر دنیا رتبه ششم رو از آن خودش کرده واقعا بی نظیره حتما با زیر نویس فارسی ببینید و بعد از اون نجات سرباز رایان قشنگ و زیباست

      پاسخ ها

      • سرباز

        چرا مردم عادت دارن ننگ تاریخی رو بهترین فیلم بدونن!؟رتبه بندی هاش که از طرف همین یهودی ها وامریکایی هاست،اون هیچی...اینکه از یه افسانه به عنوان حقیقت غیر قابل انکار حرف زدن وبه بدترین شکل و قانع کننده ترین شکل(البته برای کم سواد ها)ساختنش،نه تنها شاهکار نیست بلکه فضاحته

    • حبیب

      رستگاری در شاوشانگ با ربطه ۱ از ۲۵۰ فیلم برتر پیشنهاد ویژه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موضوعش درباره جنگ جهاني دومه؟!!!!!!!!!!!!!

    • جواد

      همه اینها ب کنار ولی فیلم راه من(my way)ی چیز دیگه است,پیشنهاد میکنم حتما ببینید پشیمون نمیشید

      پاسخ ها

      • رضا

        چرت ترین فیلم جنگی بود که دیدم مزخرف به تمام معنا

        بیخود نبود که نمره ضعیف 30 گرفت از منتقدین

    • بدون نام

      فیلم استالینگراد

    • بدون نام

      فیلم استالینگراد

    • منصور

      نجات سرباز رایان عالیه. هیچ وقت از دیدنش سیر نمیشم

    • شايان

      فيلم سه تيغ اره

    • شايان

      فيلم سه تيغ اره

    • مهران

      ستیغ جهنمی و خشم از فیلمای فوق العاده ای هستن که جدیدا ساخته شدن پیشنهاد میکنم ببینید

    • علیرضا خانعلی مکوندی

      سلام فیلم سویت فرانسوی خیلی قشنگه عالیه پرل هارپر هم عالیه

    • مبین

      من این ژانر رو خیلی دوست دارم. فیلمهای زیبای دیگه ای هم هستند.
      ولی بین این 12 فیلم که جز "خط باریک قرمز" بقیه رو دیدم به نظرم "فهرست شیندلر" بهترینه.

    • Peyman

      لیست بسیار ناقص بود
      خیلی راحت میشد به این لیست فیلم downfall 2004
      My way
      Walkrye
      و ...
      اضافه کرد

    • reza

      از نظر من
      نجات سرباز رایان قشنگه
      enemy at the gatesهم خیلی قشنگه
      بعدشم فیلم fury هم پیشنهاد میدم ببینین اونم عالیه از دستش ندین

    • ابراهیم خانی

      سلام ، دوستان من دنبال فیلمی هستم که 24 سال پیش شبکه یک پخش کرد و در آن در یک شب یخبندان نازی ها پلی که مردم شهر برای نجات جونشون ازش عبور می‌کردند رو شبانه بدستور افسر نازی منفجر کردند و باعث کشتار وحشتناک مردم بیگناه شدند ، لطفاً راهنمایی کنید ممنون.
      .

      پاسخ ها

      • سرباز

        نگران نباش دو سوم فیلمای جنگی درباره جنایات نازی ها وبیگناهی طرف مقابل وماجرای خنده دار هلوکاسته،هرچی ببینی همینه مردم بیگناه بدست نازیهای گناهکار میمیرن..شماهم میشینی برای اون مردم گناهکار اشک میریزی،موفق باشی

      • سرباز

        نگران نباش دوسوم فیلمای جنگی درباره کشتار مردم بیگناه بدست نازی های گناهکاره

    • شهیاز

      اغلب این فیلما رو دیدم ولی من معتقدم دو فیلم راه من ( my way ) یا شکست ناپذیر ( Unbroken ) کە هر دو داستان واقعیە از بهترین فیلمای جنگی هستن کە تا حالا دیدم و نجات سرباز رایان فیلم سوم از دید خودمە

    • بدون نام

      یه فیلمی باید باشه که توش زنان جاسوس به اردوگاه مردا میان و اونا رو اغوا کرده و ...

    • بدون نام

      یه فیلمی باید باشه که توش زنان جاسوس به اردوگاه مردا میان و اونا رو اغوا کرده و ...

    • hassan

      سلام یک فیلم ژاپنی که من در سینما دیدم چند تن کماندو با یک زیردریایی به یک جزیره ای که تحت اشغال ژاپنی ها است میروند تا یک مردی را که در اثر سقوط هواپیما چینی ها پنهانش کردند نجات دهند ودر آنجا با ژاپنی ها درگیر میشوند وبا کمک چینی ها موفق به فرار از جزیره میشوند و آن مرد را نجات میدهند. لطفا مرا در یافتن نام فیلم راهنمایی نمایید.

    • حسین

      سلام - اسم فیلمش بود : درسته شرق آسیا تو دسته چشم بادامی هاست اما چینی برو ژاپنی رو پیدا و گرنه کره ای به تایلندی و تایوانی رحم نمی کنه چه برسه به مغولی و تبتی !!!!!

    • ALI

      به نظر من جنگی نجات سرباز رایان خیلی خوبه .اما در مورد عقاید ناظیها و رفتارشون با یهودیا اول شیندلر لیست 2-پیانیست 3-life is beautiful

      پاسخ ها

      • سرباز

        البته این فیلما یعنی پیانیست و فهرست شیندلر،از نظر تاریخی اعتباری ندارن برادر...و همه از افسانه هلوکاست سرچشمه میگیرن،این فیلما فقط دیدنی ان،نه تحلیل کردنی وباورکردنی.اینا فقط برای ادم بی سواد حجت اند

    • رضا

      سلام
      من هم خیلی وقته دنباله فیلم قرنطینه خونین هستن،موزیکش همه اش تو ذهنمه،لطفا اگه کسی اسم اصلی اش و یا آهنگش رو داره خبر بده،
      دلستاتش یه اردوگاه اسییر ها هستش که به جای واکسن یه دکتری بهشون میکروب و سم میزنه و روشون تست میکنن،موزیکش بینظیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عه ه ه حالا يادم اومد فيلمه رو... فكر كنم اون قديمها شايد سي سال پيش تلوزيون ايران هم داد همين فيلمو... بچه بودم ولي الان كه داستانشو گفتي يهو خيلي صحنه هاش يادم اومد... عجب فلش بكي زدي تو مغز من رضا :)

      • بدون نام

        A transzport
        محصول 1981 مجارستان

    • علیرضا

      من سال ها پیش یه فیلم دیدم تو تلویزیون که البته فقط صحنه هایی ازش رو نشون داد. لطفا اگه میدونید اسمشو بگید
      سربازای آمریکایی به یه جزیره ژاپنی حمله کرده بودن و کلی سرباز ژاپنی کشته شده بود. سربازا سیگار تو بینی شون میذاشتن تا بوی تعفن مرده ها اذیتشون نکنه.
      سرباز آمریکایی به فرمانده اش میگه ما چرا میجنگیم. و فرمانده پیچک ها رو مثال میزنه که از درختا بالا میرن و شیره شون رو میکشن....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خط باریک قرمز

    • parsa

      سلام.من اکثر این فیلمها رو دیدم.اما چند سال پیش از تلویزون یک فیلم ک مربوط ب جنگ جهانی دوم بود رو دیدم ولی هرکاری میکنم یادم نمیاد.موضوعش 2سرباز زخمی شدن ک پای یکیش بر اثر جراحت قرار شد ک قطع بشه اما یک دختر ک پرستار بود با رسیدگی زیاد مانع قطع شدن پای سرباز شد.و داستان عشقی شدیدی صورت گرفت. لطفا کمک کنید ب نتیجه برسم

    • مهدیار

      به نظر من باید فیلم حقساریچم بزاره فیلم خوب معروفی هست و تو برنامه نویسی هاش باید کاری کنه که به تونیم دالود کنیم بعضی از فیلم ها خیلی قدیمی هست که وقتی می نوسیم نمیاره

    • بي نام

      فهرست شيندلر رو ببنيد

      دانكرك رو به ليست اضافه كنيد
      لبه هكسا(Hacksaw Ridge) رو بايد ديد تا بفهميم ژاپني ها چرا اينقدر موفقند؟

    • حسن

      فهرست شیندلر دوبله نشده چرااا
      دوبله ش روتوچه سایتی گیربیارم
      بچه راهنمایی لطفا

      پاسخ ها

      • حسین

        موضوع فهرست شیندلر درباره هولوکاست می باشد در کشورهای دیگر نیز در این زمینه محدودیت وجود دارد.

    • حسین

      با سلام منم به فیلمهای جنگ جهانی دوم بسیار علاقه مندم بنظرم فیلمهای فرار بزرگ،قلعه عقابها،قطار سریع اسیر فون رین،ترن بسیار زیبا هستند.خصوصا" فیلم قلعه عقابها شاید چنین فیلمی هیچ وقت ساخته نشه

    • مهرداد

      نجات سرباز رایان عالی بود

    • محمد

      با سلام و خسته نباشید
      دنبال فیلمی با موضوع جنگ جهانی دوم در ژانر ترسناک میگردم اگه کسی میدونه لطفا راهنمایی کنه.خیلی دنبالشم
      ممنون

      پاسخ ها

      • سرباز

        Over lord
        البته بیشتر مضحکه تا ترسناک ولی شاید شما خوشت بیاد

    • sara

      سلام خسته نباشید
      چند وقت پیش فیلمی دیدم درباره نوجوانی آلمانی که پسر افسر نازی بود ولی بر خلاف پدرش روحیه حساسی داشت و شاعر بود و نهایتا هم خودکشی کرد توی رودخونه آب یخ که برای اموزششون بود
      مرسی

      پاسخ ها

      • علی

        Napolaمنم دیدم فیلمشو فوق العاده بود اسم فیلمش

      • بدون نام

        بیر دانه

    • بدون نام

      نجات سرباز رايان

    • babak, tj

      فیلم توپهای ناوران وکماندوهاوپنج کماندو

    • بهنام

      سلام من یه فیلم دیدم با این موضوع که زن جاسوس نقش معشوقه افسر نازی رو بازی میکنه و وقتی میفهمن تو شکنجه ها روش کثافت و مدفوع خالی میکنن نام فیلم رو کسی میدونه؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسم فیلم ؛ کتاب سیاه یا بلک بوک هست

      • بدون نام

        کتاب سیاه

    • حسین

      فیلم پلی در دوردست مدتش سه ساعته موضوعش جنگ آلمان‌ها با متفقین هستش بنظرم طولانی ترین فیلم ساخته شده درباره جنگ جهانی دوم هست

    • m.hossein

      همه میدونیم fury بهترین فیلم دنیاست

    • محمد متین

      با سلام تمام فیلم های ذکر شده خاص هست اما فیلم فارست گامپ رو یادتشون رفته ذکر کنند اثری از تام هنکس

    • محمد

      سلام دوست عزیز؛یه فیلم سینمایی بود که درباره جنگ جهانی دوم بود که در اون یه خواهر و برادر از پدرومادرشون جدا میشن و با اتوبوس منتقل میشن یه شهر دیگه یا کشور دیگه و در همونجا حضانت خواهر و برادر به دو خانواده متفاوت بر عهده میگیرن و پسر هم توی پرورشگاه عضو تیم فوتبال میشه..میخواستم اسم فیلم رو بدونم و آیا این فیلم هست که دانلود کنم؟ممنون...

    • علیرضا

      بد نیست یادی هم کنیم از فیلم زیبای مالنا با بازی فوق العاده و نسبتا بی دیالوگ از مونوکا بلوچی

    • امیر علی

      لیست شما بدون فیلم سینمایی خشم بی خوده

    • امیر علی

      لیست شما بدون فیلم سینمایی خشم بی خوده

    • اکبر

      سلام دوستان لطفا واسه پیدا کردن اسم یه فیلم که فقط کمی از داستانشو میدونم به من کمک کنید ممنون میشم :
      چند کماندو برای ترور چرچیل و دیگر رهبران متفقین که در یک هتل سخنرانی دارن میرن ... از میان صحرا عبور میکنن با کمک ی دختر... اگه اشتباه نکنم لیبی بود.... اما در نهایت تا هتل میرن و زمانی که فکر میکنن چرچیل در حال سخنرانیه میرن و آتش میکنن غافل از اینکه نوار سخنرانی داره پخش میشه و دشمن منتظرشونه و همه را میکشن.....با تشکر

      پاسخ ها

      • ساسان

        رومل را بکشید

      • مهرداد

        فکر کنم اشتباه می کنید. رومل را بکشید نام این فیلم نیست. حقیقتش من هم دنبال این فیلم هستم که سالیان دور دیدم و دوست دارم دوباره ببینم

      • بدون نام

        چرچیل را بکشید

    • نبت

      جنگ جهانی دوم پر طرفدار ترین ژانر سینماست و اکثریت فیلمهای پر امتیاز و جایزه تاریخ سینما در این ژانر قرار دارن و در همه دنیا پر طرفدارترین است به دلیل گستردگی ژانرش که شامل همه موضوعات از جنگ تا عشق و خانواده و... می شه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روباه صحرا

    • KING WAR

      سلام رفقا . فیلمی سراغ دارین که هم قشنگ و باشه هم اکشن و هیجانی و درمورد جنگ جهانی دوم باشه .

    • Miaad

      سلام من دنبال اسم فيلمي هستم كه حدودا ٥سال پيش شبكه اونيكس ديدم به شدت دنبال اسمشم ممنون ميشم اگه تونستين كمك كنين،داستانش اين بود كه يه گروه تحقيقاتي تجسسي ميرن دنبال گروه قبلي بگردن كه اونام مث خودشون محقق بودن (روسي هم بودن)تو همين زمان توي بهمن و كولاك چند نفرشون ميميرن.اينا يه مخفي گاه پيدا ميكنن توي همون كوه ها
      يه موجودات عجيب غريبي اونجا بودن كه آدما رو ميكشتن و گوشتشون رو ميخوردن.همونجا يه گودال الكتريكي مانند بودش كه واردش كه شد جسدش بيرون كوه پرت شد.ممنون ميشم اگه كسي اسمشو بدونه بهم بگه

      پاسخ ها

      • msod

        رو میگید شما devils pass دوست عزیز به نظر فیلم
        که در ژانر ترسناک هست موفق باشید

    • علیرضا

      من دنبال یک فیلم میگردم راجع به جنگ دوم جهانی، که یک سرباز آمریکایی و یک سرباز ژاپنی، در یک جزیره ، قصد دارند یکدیگر را از بین بردارند سرانجام دوست میشوند ، به جزیره ی دیگری میروند.ودر نهایت ، بر سرِ مسئله ی خدا، دوباره جنگ بینِ آن دو سرباز شروع میشود...ایا امکان هست که مرا در یافتنِ اسمِ این فیلم یاری بفرمایید ممنون.

    • علیرضا

      جای قرنطینه خونین واقعا خالیه این فیلم بی نظیره مخصوصا موسیقی متنش لطفا راهنمایی کنید چطور میشه پیداش کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من شدید دنبالشم اگر لینکی پیدا کردین به منم بگین

    • محمد

      با سلام فیلم ازجنگ جهان دوم با داستان فرار چند زندانی کشتی نجات می‌دهد با کمک چند افسر از تحویل کشتی پر از طلا به آلمان جلوگیری وبا طلاها کشتی پایگاه هوایی مخفی راه اندازی کردن

    • محمد

      با سلام فیلم ازجنگ جهان دوم با داستان فرار چند زندانی کشتی نجات می‌دهد با کمک چند افسر از تحویل کشتی پر از طلا به آلمان جلوگیری وبا طلاها کشتی پایگاه هوایی مخفی راه اندازی کردن

    • امیر

      چند ماه پیش یه فیلم نشون میداد که یکی از سربازهای آلمانها کشته شده بود و یکی باید توی کشور مورد تجاوز این قتل رو به گردن می گرفت. همه ی سران اعم از شهردار و فرماندار و رییس بانک مرکزی و... سعی میکردند یه دیوانه ای رو که با یک نوجوانی توی فیلم دوست بود را متقاعد کنند که قتل را به گردن بگیره. اون فرد دیوانه به این شرط قبول کرد که قبل از مرگش یه مراسم تدفین عالی در حد سران براش بگیرند وقتی که همه ی این کارها رو براش انجام دادند فردا خبر دادند که آلمانها شهر رو ترک کردند و اون یارو دیوانه هم نجات پیدا کرد. اسم این فیلم رو اگه کسی میدونه بگه

    • sarbaz

      از نظر ساخت وپرداخته شدن و اخفای حقیقت همه عالین ومختص ادمای ساده لوح وزودباور....اما از نظر اعلام حقیقت همه افتضاحن چون از طرف یه سرس یهودی ساخته شده از نظر تاریخی هم ارزشی نداره،خودشونم میان به دروغای خودشون جایزه نوبل میدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو خوبی با اون قیافت

      • بدون نام

        فكر كنم تو سازمان فرهنگي هنري اوج كار ميكني سرباز.

    • قادر

      بچه ها سلام یه فیلمی هست اسمش یادم نمیاد یا ساعت فراموشی یا ساعت خاموش فیلم از این قراره که تو جنگ یک نفر را اسیر میکنند و اون اسیر همه را طلسم میکنه و اونا همدیگر و میکشد ویک پسر اخر سر فرار میکنه

    • علی

      تاریخ رو فاتحان می نویسند .پس این فیلم ها همه از دید گاه کسانیست که در جنگ پیروز شدند واز واقعیت بدورند. حکومت رایش سوم رو بد وخشن جلوه دادن که اصلا اینجوری نبود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پر بيراه نگفتي.

    • احمد

      همه این فیلم ها رو میخام نگاه کنم

    • عسل

      سلام من خیلی وقت پیش یه فیلم دیدم راجع به جنگ جهانی دوم تو فرانسه که بیشتر صحنه ها تو پاریس بود.سرباز فرانسوی از جبهه میاد میبینه نامزدش با یه سرهنگ آلمانی دوست شده(جاسوس بوده) و صحنه اخرش که آلمانیا دارن شهر رو تخلیه میکنن سرهنگه بخاطر زنه برمیگرده و کشته میشه و مردم هم زنه رو میگیرن ............

    • منصور

      فیلم های آلمانی مربوط به جنگ جهانی دوم خیلی عالیند مثل. ..زیر شن

    • rshA

      سلام دوستان یه فیلم هست که اسمش یادم نمیاد اگه میشه راهنماییم کنین.اخرای فیلم چنتا از سربازا میرن داخل زیر شیرونی تو لونه کبوتراداخل یه کلبه قایم میشن که گروه تجسس میان مگردن که وقتی سربازه میخواد برگرده یه قطره خون میچکه رودستش و بعد تیراندازی میشه اخرش هم کلبه رو با اسلحه اتیش میسوزو
      نن

    • سجاد

      شاید فیلم های مربوط به جنگ جهانی دوم جز بهترین ژانر ها باشندچرا که تلفیقی از مرور سرگذشت تاریخ و چشیدن لحظات حساس و هیجان آور است ..در این میان نجات سرباز رایان میتواند به عنوان یکی از ده فیلم بر تر ساخته شده مربوط به این ژانر قرار گیرد

    • علی

      سلام دوستان ،اسم فیلم های مربوط به جنگ دوم جهانی که تا بحال
      ذکر نشده را بذارید تا دیگران استفاده کنند. ممنون

    • علی

      یلام دوباره ،اگه کسی از دوستان تونسته فیلم بسیار ریبای درسدن رو دانلود
      کنه،نحوه دانلود وسایت رو بگه
      فیلم مربوط به جنگ دوم جهانیست و بسیار زیبا
      اگه تونستین دانلود کنید

    • علی

      لطفا فیلم درسدن رو بذارید جهت دانلود

    • مهران

      من فیلم فهرست شیندلر رو پیشتهاد میکنم ببینید ک خیلی زیباست و دانکرک پل رودخانه ی کوای هم جالبه

    • mehdi

      فقط ستیغ جهنمی

    • بدون نام

      یه فیلم بود تقریبا 30 سال پیش سینما دیدم به اسم فاتحین پل که مربوط به جنگ جانی بود هر چی سرچ میکنم به این اسم پیدا نمی شه کسی می دونه کمک کنه ممنون

    • سعید

      نجات سرباز رایان از بهترین فیلم های ساخته شده اس.ممنونم از عوامل ساخت فیلم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از عوامل فیلم اینجا داری تشکر میکنی

    • محمدرضا

      سلام فیلمهایی که با دید بی طرفانه به رایش سوم و آلمان نگاه کردند 1-دانفال یا سقوط(پیشوا)(آلمان)2-تاجایی که پاهایم توان رفتن دارد(آلمان)3-داس بوت یا زیردریایی(آلمان)4-نبرد موسکو(آلمان و روسیه)5-دشمن پشت دروازه(آلمان و روسیه)6-ببر سپید(روسیه)7-سرزمین مین(آلمان)8-راه من(ژاپن) 9-صلیب آهنین (آلمان)10-سربازگمنام (فنلاند)11-1944(استونی) 12-نجات سربازرایان(آمریکا)13-خشم(آمریکا)14-سه تیغ جهنمی(آمریکا)

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        همچنین فیلم کمیاب 1-آنکه گریخت(فرار خلبان آلمانی از کانادا)2-بدنام(ساخت اورانیوم برای رایش چهارم در برزیل)3-مستند رایش در قطب جنوب4-درمیان سپیدی(خلبانان آلمانی وانگلیسی در نروژ)5-بارون سرخ6-جنگ زمستان فنلاند

    • حسن

      فيلم خشم fury اصلا بيخوده فقط كشتار المانها در اواخر جنگ جهانى دوم است
      سريال ارتش سرى بهترينه فرار بزرگ و توپخاى ناوارون و فيلم كازابلانكا بى نظيره

      پاسخ ها

      • سرباز

        کشتار واقعی المانی هارو روایت میکنه Furyکلا شما برعکسیا...اون فیلم

      • سرباز

        اما ارتش سری که فاقد اهمیت تاریخی و شر و ور و تحریف محضه دوسداری

    • حميد

      با سلام
      دوستان چندى قبل يه فيلم ss ديدم اسمش يادم رفته حتما اونو ببينيد

    • جهانبخش

      حميد اقا جوك نوشتى !! اگه مى خاى ما ببينيم لا اقل اسم فيلمو ذكر مى كردى
      تمام فيلم ها بر اساس سليقه هاى شخصى نوشته شده اند ممكنست يه نفر از بزن بزن و بكش بكش و يه نفر ديگه از فيلمهاى ترسناك و ....... خوشش بياد
      من تمامى فيلم هاى بالا رو ديده ام با سليقه شخصى من فيلمهاى :
      ارتش سرى ( سريال مى تونين دانلود رايگان كنيد ) - فرار بزرگ - قلعه عقابها - كازابلانكا- توپ هاى ناوارون ما فوق عالى هستند جا دارد از دست اندر كاران محترم اين رسانه واقعا تشكر نمود

    • LordAlireza

      ارتش سرى در سه فصل ( فصل اول ١٦ قسمت- فصل دوم ١٣ قسمت - فصل سوم ١٤ قسمت)
      فيلم رنگى دوبله با كيفيت عالى و رايگان
      ارتش أزادي بخش فرانسه از ابتداى تا انتهاى جنگ
      با تشكر

    • محمد محمدی

      باسلام دوستان اگر لطف کنید نام فیلم جنگی چند مرد از بازداشتگاه آلمان فرار .کرد توسط کشتی حامل طلا نجات پیدا کرد ن بعد باکمک چند افسر کشتی گرفتن وباطلاکه درکشتی پایگاه هوایی مخفی ساخته ویکی آزچند زندانی خلبان شده بعد ازبمباران نامه در لوله سربی ازهواپیما برای همسرش که با شنیدن صدا هواپیما منتظر بوده پرتاب کرد ه

      پاسخ ها

      • وسیع سری

        نام فیلم سفر دریایی به مارسی با بازی همفری بوگارت

    • چيت ساز

      فيلم اتش بر فراز تلمارك خيلى جالبه راجع به جنگ جهانى دوم و حوادثى كه در شبه جزيره اسكانديناوى اتفاق افتاده

    • خانى

      اقا فيلم سريال دائي جان ناپليون رو ببينيد راجع به جنگ انگليسي هاست

    • خانى

      اقا فيلم سريال دائي جان ناپليون رو ببينيد راجع به جنگ انگليسي هاست

    • ابراهیم

      سلام دوستان تقریبا 20سال پیش یه فیلم کماندویی گذاشتن که اول های فیلم توجنگل تله کارگذاشته بودن، یکی ازکماندوها که سیاه بودو هیکلی توی یک گودال که توش تمساح بود افتاد وپاش زخمی شد کسی میدونه اسم فیلم چیبود باتشکر،،

    • محمودى

      فيلم Nevada Smith ( نوادا اسميت ) با شركت استيو مك كويين بسيار زيبا و مطمئنا فراموش نشدنى است حتما انو ببينيد

    • سيامك

      جناب محمودى فيلم نوادا اسميت قبول دارم شاهكاره بخصوص با بازى استيو مك كويين ربطى به موضوع جنگ دوم جهانى نداره يه نفر مياد باباى استيو رو مى كشه و استيو دنبال قاتل ميره . فيلم بسيار عالى و زيبايي هست من خودم اين فيلم رو چند دفعه ديدم و به همه دوستان توصيه مى كنم اينو حتما ببينيد

    • حسن زاده

      فيلم هاى نبرد العلمين- نوشيدنى سرد در اسكندريه -رومل روباه صحرا - بازداشتگاه اشويتس همگى مربوط به جنگ جهانى دوم هستند

    • حسن زاده

      فيلم هاى نبرد العلمين- نوشيدنى سرد در اسكندريه -رومل روباه صحرا - بازداشتگاه اشويتس همگى مربوط به جنگ جهانى دوم هستند

    • كاظم

      بازداشتگاه شماره 17 با شركت ويليام هولدن بسيار عاليست

    • جوجو

      فيلم بيا و بنگر- لك لك ها پرواز مى كنند - رومل روباه صحرا
      را از قلم انداختن ايد

    • پروين

      فيلم سه ساعته downfall يا سقوط مربوط به زندگى اخرين روز هاى زندگى هيتلر( از ١٧ اوريل تا اخر اوريل) در پناهگاه مستحكمى در قلب برلين رو نبينى از دستت رفته

    • خندان

      سريال معماى شاه تا حدودى مربوط به جنگ جهانى دوم مى شود به ديدنش مى ارزد

    • نادر

      فيلم جمعه جهنمى اثر ايركوتسك ديدنى است راجع به حمله متفقين است

    • ممد يخه ارو

      فيلم تنها در تاريكى با شركت ادرى هيپورن كه به نام wait until dark است بسيار جالب و ديدنى است

    • منصور

      اقاى يخه ارو با سلام فيلم ترسناك تنها در تاريكى فيلم بسيار زيبا و جوابى است ولى ربطى به جنگ جهانى ندارد

    • ممد يخه ارو

      بله فيلم تنها در تاريكى فقط از نظر ترسناك بودنش ارزش ديدن دارد
      بهترين فيلم سريال ارتش سري است

    • امين

      من فيلمى رو ديدم كه در يك بازداشتگاه بزرگ اسراى جنگى نماينده سازمان بين الملل براى بازرسي وارد مى شود و يكى از اسرا او را گروگان مى گرفته و خودش را شبيه او مي سازد و به اين ترتيب فرار مى كند اسم اين فيلم چيه ؟ ايا كسي مي تونه كمك كنه و بگه ؟ ممنون ميشوم.

    • سيامك

      امين من ميدونم ولى بهت نميگم تا دلت بسوزه

    • قاسم

      من هم ميدونم و فيلم شو دارم ولي بهت نميگم تا جيگرت اتيش بگيره

    • اسى

      بابا چى كارش دارين اين قدر سر به سرش نذارين
      امين من نمى دونم

    • الهه

      ارتش سري براي هر نوع سليقه مناسب بوده و تمام وقايع جنگ دوم جهانى رو پوشش ميده

      پاسخ ها

      • سرباز

        اره حان خودش

    • الهه

      ارتش سري براي هر نوع سليقه مناسب بوده و تمام وقايع جنگ دوم جهانى رو پوشش ميده

    • الهه

      ارتش سري براي هر نوع سليقه مناسب بوده و تمام وقايع جنگ دوم جهانى رو پوشش ميده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الهه یبارم میگفتی متوجه میشدیم

    • boof

      furry پ چی؟؟؟

    • امين

      جناب Mr.Boof فيلم furry ( خشم ) خيلى قشنگه

    • امين

      جناب Mr.Boof فيلم furry ( خشم ) خيلى قشنگه

    • ياخچي

      تمام فيلمهاي مربوط به جنگ جهانى دوم چون اصالت تاريخى دارند زيبا و
      دلنشينند

      پاسخ ها

      • سرباز

        اتفاقا دوسومشون ندارن وزاییده ذهن مریض یهودی ها هستن

    • بدون نام

      فیلم توپهای ناواران

    • میعاد از شاهینشهر

      راستش من این افتخار رو داشتم که بالای 15تا فیلمهای جنگ جهانی رودارم اگه خواستید تو اینستا بهم پیام بدید

      پاسخ ها

      • neda

        سلام چطوری میتونم این فیلمها را از شما بگیرم؟

      • بدون نام

        اييييننننن همه سايت دانلود هست ماشالله مملكت هم كه كلا قانون كپي رايت نداره. از سايتها دانلود كنيد.

      • سرباز

        من حدودا صدتایی دارم

    • امين

      ميعاد جان لطفا ايميل تو بده فدات بشم

    • تقي

      ميعاد خالي بستي

    • حسین

      نجات سرباز رایان و خشم علی بودن،ساعت مرگ هم خیلی خوبه،

    • ناشناس

      من جاي ميعاد بودم هيچ وقت چيزى رو به امين نمى دادم

    • حسام

      امین جان منم دارم دنبالش میگردم و فقط میدونم اسم بازیگر نقش اول، جیمز رابرتسن جاستیس بود و محصول انگلستان

    • امين

      فيلم كشتار در رم با شركت ريچارد برتون عاليست.
      با تشكر از حسام عزيز

    • سيامك

      اقا حسام James Robertson Justice بازيگر فقيد انگيسي در بسياري از فيلمها مثل for those in Perib و چيتي چيتي بنگ بنگ و ...... بسيارى از فيلم هاي ديگر بازي كرده فقط در يك فيلم از سري فيلم هاي جنگ جهانى دوم به نام navaron guns ( توپ هاي ناوارون ) همراه انتونى كويين و گريكوري بك وديويدنيون به عنوان يك هنر پيشه معمولي بازي كرده
      با تشكر از رسانه محترم ؛ تمام فيلم هاي توضيح شده بالا واقعا بهترين و پر هزينه بوده اند
      بنده كار شناس فيلم و سينما هستم در خدمت

    • مسعود

      علاوه بر فیلم هایی که دوستان نام بردند و در لیست نبود مثل قلعه عقابها، توپهای ناوارون، دشمن پشت دروازه ها، نبرد مسکو، استالینگراد، ترن، فیوری، داس بوت، دانکرک، هکساو ریج، پیانیست، لیست سیاه و...

    • مسعود

      علاوه بر فیلم هایی که دوستان نام بردند و در لیست نبود مثل قلعه عقابها، توپهای ناوارون، دشمن پشت دروازه ها، نبرد مسکو، استالینگراد، ترن، فیوری، داس بوت، دانکرک، هکساو ریج، پیانیست، لیست سیاه و...

      پاسخ ها

      • Ehsan

        فیلمایی که معرفی کردی جز ذوتاش بقیه رو ندیدم ولی همین که دانکرک رو توی لیستت گدشتی معلوم میشه سلیقه ای به شدت افتضاح داری

    • يخه ارو

      پس از تشكر از رسانه برترين ها و تبريك نوروز ٩٨ به همه ايرانيان عزيز در سراسر جهان ؛ به عقيده من سريال ارتش سري مناسب همه گونه سليقه در مورد بهترين فيلم هاى جنگ جهانى دوم و سريال Mr.Bean ( مستر بين ) خنده دار ترين و فيلم هاي الفرد هيچكاك مهيج ترين فيلم هايى هستند كه اكران شده اند.

    • امين

      اوخ بميرم مستر بين !! خيلي قشنگ و صميمي هستش

    • اشکان

      من تمام فیلمهای جنگی را دیدم ولی همشون از واقعیت بدوره یا هالیودیش کردن ولی سه فیلم خدای فیلمهاست ـ
      ۱ کشتی 1985 ـ
      2 دوازده نفر
      ۳ پیانیست

      پاسخ ها

      • میلاد

        میشه لطفا اسم خدا رو نیارید.خوب بگید سلطان فیلم هاست. خدا یکتاست.

    • بى نام

      مسعود منظور از دوازده نفر ؛ دوازده مرد خبيث هست ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        .باشه The 12th Man (2017) سلام، گمان کنم منظورشون فیلم

    • دواتچي

      بچه ها فيلم قطارسريع السير فون راين واقعا زيبا ترين و مهيج ترين فيلم راجع به جنگ جهاني دوم است ؛ خيلى قشنگه !!
      با شركت غول هاى سينما مثل فرانك سيناترا و ......

    • Mr. Farter

      سفر دريايي به مارسيل زيباست

    • مترجم

      اقاى farter هيچ ميدونى معنى اسمت به فارسي چي ميشه ؟
      فيلم پيانيست دوبله نيست ولي زير نويس فارسي داره
      فيلم كتاب سياه هم همينطور

    • أمير حسين

      اشكان جان اسم سه تا فيلم رو نوشته بودي
      ١) كشتى ١٩٨٥ داداش چنين فيلمى وجود خارجى نداره شايد منظورت كشتى جنگى ١٩١٢ است به اسم battleship 1912 كه به فارسي هم دوبله شده
      ٢) فيلم ١٢ نفر شايد منظورت دوازده مرد خبيث يا dirty dozens
      ٣) فبلم پيانيست . فيلم زيبايى است.

    • أمير حسين

      اشكان جان اسم سه تا فيلم رو نوشته بودي
      ١) كشتى ١٩٨٥ داداش چنين فيلمى وجود خارجى نداره شايد منظورت كشتى جنگى ١٩١٢ است به اسم battleship 1912 كه به فارسي هم دوبله شده
      ٢) فيلم ١٢ نفر شايد منظورت دوازده مرد خبيث يا dirty dozens
      ٣) فبلم پيانيست . فيلم زيبايى است.

    • أمير حسين

      اشكان جان اسم سه تا فيلم رو نوشته بودي
      ١) كشتى ١٩٨٥ داداش چنين فيلمى وجود خارجى نداره شايد منظورت كشتى جنگى ١٩١٢ است به اسم battleship 1912 كه به فارسي هم دوبله شده
      ٢) فيلم ١٢ نفر شايد منظورت دوازده مرد خبيث يا dirty dozens
      ٣) فبلم پيانيست . فيلم زيبايى است.

    • أمير حسين

      اشكان جان اسم سه تا فيلم رو نوشته بودي
      ١) كشتى ١٩٨٥ داداش چنين فيلمى وجود خارجى نداره شايد منظورت كشتى جنگى ١٩١٢ است به اسم battleship 1912 كه به فارسي هم دوبله شده
      ٢) فيلم ١٢ نفر شايد منظورت دوازده مرد خبيث يا dirty dozens
      ٣) فبلم پيانيست . فيلم زيبايى است.

    • مرادى

      اقاي farter (؟)
      فيلم سفر دريايى به مارسيل ( a passage to marsil ) مزخرفترين فيلم است.
      فيلم great escape فرار بزرگ بهترين و زيبا ترين فيلم راجع به جنگ جهاني دوم است .
      دوستان لطفا فقط راجع به موضوع بحث كنيد معنى farter به فارسي چي ميشه رو ميتونى از ديكشنرى پيدا كنى جز بحث بالا نيست

    • نلى

      ارتش سري از همه بهتره

    • Avesta

      اگر فیلم پیانیست یا فتوگرافر رو هم ندیدید پیشنهاد میکنم ببینید

    • بابايي

      فهرست همه فيلم هاى جنگ جهانى دوم را راحت مى توانيد از گوگل جستجو كنيد

    • dariush

      فیلم پسری با پیژامه راه راه،هم فیلم خوبی،حتما ببینیم

    • خاله رو رو

      شاهكار هاى فيلم هاى جنگ دوم جهانى : فرار بزرگ ؛ توپهاى ناوارون ؛ دوازده مرد خبيث ؛ و بالاخره ارتش سري هستند

    • عدس پلو

      داريوش فيلم پسرى با پيژامه راه راه واقعا زيباست دو پسر بچه يكى كليمى وجدا از هم پشت ديوار سيمى با هم كفتگو مى كنند ؛ اين فيلم رو كه من دانلود كردم زير نويس فارسي داشت و خوب بود با تشكر از شما

    • Essi

      فرار بزرگ در صدر است و ارتش سري رو از دست نديد همه قسمت ها رو مى تونيد رايگان دانلود كنيد با كيفيت بسيار عالي

    • FART

      از اينجا تا ابديت قديمى و قشنگه حتما ببينيد برت لانكستر و ساير بازيكنان ان از سر شناسان سينما هستند

    • ذال ممد

      اقا فيلمهاى ايرانى خودمون كه بهتره

    • جهانگير

      يكى از إفرادي كه در روز تولدش فوت شده هنر پيشه سويدى اينگريد برگمن هست او با همفرى بوگارت در فيلم سياه و سفيد كازابلانكا همبازيست فيلم زيبايي مربوط به جنگ جهانى دومه از دستش نديد

    • جهانگير

      يكى از إفرادي كه در روز تولدش فوت شده هنر پيشه سويدى اينگريد برگمن هست او با همفرى بوگارت در فيلم سياه و سفيد كازابلانكا همبازيست فيلم زيبايي مربوط به جنگ جهانى دومه از دستش نديد

    • جهانگير

      يكى از إفرادي كه در روز تولدش فوت شده هنر پيشه سويدى اينگريد برگمن هست او با همفرى بوگارت در فيلم سياه و سفيد كازابلانكا همبازيست فيلم زيبايي مربوط به جنگ جهانى دومه از دستش نديد

    • ناشناس

      چرا ديگه اظهار نظر ها رو منتشر نمى كنيد؟

    • سپيده

      اينگريد برگمن هنرپيشه سويدى همراه با همفري بوگارت در فيلم سياه و سفيد كازابلانكا كه مربوط به جنگ جهانى دوم است فيلم زيبايي رو بازى مى كنه
      اين هنرپيشه سويدى تاريخ تولد و مرگش هم زمان بود

    • خودم

      طبق قانون احتمالات از هر ٣٦٥ نفر يك نفر ممكنه تاريخ تولد و مرگ انها همزمان باشد مثلا ويليام شكسپير ويا خانم دوبلور ايرانى ژاله كاظمى ١٢ فروردين ١٣٢٤ متولد و ١٢ فروردين ١٣٨٥ در اثر سرطان لوزالمعده فوت شد

    • سپيده

      روحش شاد اين بانوى بزرگ و حنجره طلائي ايرانى ژاله كاظمى بي شمار فيلم هاى خارجى رو دوبله كرده و بجاى خيلى از بزرگان سينما صحبت كرده است
      انسان فوق العاده مهربان؛ و تحصيل كرده

    • حسام

      اقا ما امروز فيلم كمدى Mr.bean رو تماشا كرديم يكهو ما رو خنده بگرفت و بي اختيار يكي از بنده صادر و موجب خنده دوستان شد

    • مرتضي

      حسام لعنتي به خير خودت !!

    • داود

      حسام بي تربيت

    • I ( خودم )

      فيلم دانكرك رو ديدم خسته كننده بود اخيرا مثل سابق نميشه به راحتي فيلمها رو مجاني دانلود كرد تقريبا همه شون پولي شدن

    • كتايون

      فيلم فرار از بازداشتگاه اشويتس فوق العاده است و اصلا در بالا اسمى از ان برده نشده

    • نازنین

      دوستان دنبال یه فیلمی هستم داستانشم این بود که یه گروهی بودن با المانها میجنگیدن و توی زیر زمین اسلحه تولید میکردن ولی یه رییسی داشتن که حتی بعد از جنگ هم بهشون نگفته بود جنگ تموم شده و کماکان اونا داخل زیر زمین مشغول تولید اسلحه بودن. فیلم مضمون کمدی داشته انصافا کسی اسمشو میدونه بهم بگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موزاییکهای خسته

    • بدون نام

      فيلم همسر نگهبان باغ وحش ترليد سال ٢٠١٧ جديدترين فيلم نازي هاست ببينيد تا نمرديد بسيار زيباست

    • کوثر

      فیلم imitation game رو پیشنهاد میکنم اون هم عالیه.

    • احسان

      سلام دوستان .
      ژانر جنگ جهانی دوم بی نظیره. من علاوه بر فیلم هایی که عنوان شده مینی سریال band of brothers رو اکیدا پیشنهاد میکنم ببینید . واقعاً فوق العاده زیبا بود .
      راجع به فیلم های هواپیمایی جنگ جهانی دوم کاش یه فیلم راجع به خلبانان بزرگ آلمانی مثه اریش هارتمن ، هانس رودل ، زیگفرید مارسلیه ، گرهارد بارکهورن ، آدولف گالاند و خیلی های دیگه میساختن . واقعاً اعجوبه بودن این آلمانی ها !!!

    • کامران

      یک فیلم از جنگ جهانی به تازگی اکران شده به اسم عملیات فاکینگ fucking fucking operation کمپانی وارتر آنرا اکران کرده بسیار جالبه بهتره افراد زیر ۱۸ سال آنرا نبینند

    • چاخان

      فيلم ايراني ليلي با منست

    • جوالدوز

      نظري ندارم

    • عنايت

      فيلم مرد راه اهن رو ببين اگه بد بود فحشم بده

    • چاكر شما

      اره بچه ها من فيلم مرد راه اهن رو ديدم خوب بود

    • محمد رضاقمریان-رامسر

      به نظرم بهترین فیلم جنگ جهانی فیلم نجات سرباز رایان بابازی زیبای تام هنکس وکارگردان معروف اسپیلبرگ هستش تمام صحنه ها واقعی وعین واقعیته انگار داخل میدان جنگی وتمام استرس وترس ها وشجاعتهای یه سرباز را نشون میده .....

    • Ashkan

      درود. یه کلیپ دیدم از یه قسمتی از فیلم که یه افسر نازی داره به چند تا نوجوان اموزش پرتاب نارنجک رو میده ک به یکی از اون نوجوان ها نارنجک رو میده ک پرتاب کنه ولی اون نارنجک رو میندازه و دوستش فداکاری میکنه و روی اون شیرجه میزنه و کشته میشه... اسم فیلم رو اگ کسی میدونه بگه لطفا. سپاس

    • حمزه

      نجات سرباز رايان در كل يه فيلم خسته كننده اي هست ؛ حيف وقت !!

    • جهان

      بهترين فيلمهاي جنگ جهانى دوم ؛ اين فرار بزرگ - دوازده مرد خبيث - ارتش سرى- قلعه عقابها- توپ هاى نوارون هستند
      البته سليقه ها فرق مى كنه ؛ يكى چلو كباب و يكى ديزى و ديگرى سيراب شيردون دوست داره من خودم فيلم هاى بالا رو دوست دارم

      پاسخ ها

      • اکبر

        سلام به همگی و جهان عزیز
        اتفاقا" من همه ی غذاهایی که شمردی رو ، دوست دارم به اضافه ی مخلوط سوسی -سیب زمینی! ولی از شوخی گذشته، فیلم های جنگ جهانی دوم رو باید دسته بندی کرد.مثلا" جنگ آلمان با متفقین - انگلیس و آمریکا با آلمان نازی-پارتیزان ها با نازی ها و...
        در هر صورت بهترین فیلم ها ی جنگ جهانی دوم از نظر بنده این ها هستند:
        قلعه ی عقاب ها-توپ هی ناواران- دشمن پشت دروازه-استالینگراد-دشمنی در اعماق-بازداشتگاه کلدیس-پل رودخانه ی ترموا و ...چند فیلم پارتیزانی دیگر که جز گمشده های دهه شصتی من هستند:
        پیروزی-مقاومت-اردوگاه کودکان لهستانی-

    • پور رضا

      اره جهان من فيلم هاى چارلزبرنسون و استيومك كويين رو دوست دارم و عاشق غذاي چغور بغور يا به قول ننم حسرت الملوك هستم

    • پور رضا

      اره جهان من فيلم هاى چارلزبرنسون و استيومك كويين رو دوست دارم و عاشق غذاي چغور بغور يا به قول ننم حسرت الملوك هستم

    • نصیر

      بهترین فیلمی ک تو عمرم دیدم پیانیست و سرباز رایان، سه تیغ جهنمی، فهرست شیندلر اینا هم معرکن

    • سعيد

      من فيلم هاى لورل هاردي و مستربين و جري لويس و نورمن و چيچوفرانكو و تو غذاها عاشق اشگنه و يتيمچه هستم همين
      مهران مديري رو دوست دارم و او هم منو درك مى كنه
      از قاسمخانى ها هم خوشم مياد
      اله سنه ساخلاسن

    • دبليوسي

      سعيد ؛ الهى تو رو موش كور بخوره ؛ كور باشه تا نبينه چه كثافتى رو داره مى خوره!!

    • جعفر

      فيلم Fucking operations و يا عمليات فاكينگ نا مناسب براي همه افراد است اين فيلم به درد جامعه غرب مى خوره

      پاسخ ها

      • Rf

        خودتی

    • بدون نام

      من فيلمى رو ديدم كه در يك اردوگاه سربازان اسير متفقين كه بعضى از انها مى خواستند فرار كنند دست به ابتكار جالبي زدند ؛ نماينده سازمان ملل براى وضع سركشى سربازان و رفتار نازي ها نسبت به اسراء وارد اردوگاه مى شود سربازان قبل از اينكه او وارد دفتر شود بنده خدا رو اسير كردند و سپس يكى خودش رو شبيه طرف كرد و به اين ترتيب فرار كرد ايا كسي اسم اين فيلم رو ميدونه ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فیلم مورد نظر شما این است:
        A Coming-Out Party
        نقشه فرار
        در این سایت دوبله و نسخه کاملش رو می فروشند:
        http://dvd8.ir/dvd/60/A-Coming-Out-Party


        (

        ,

    • اكبرى

      ميدونم ولي بهت نميگم !

      پاسخ ها

      • حسن پوریان فر

        من هم می دونم ولی نمی گم!

    • ميوه چيان

      من نمي دونم

    • معصوم زاده

      من اكثر فيلم هاي بالا رو ديده ام بهترين فرار بزرگ قلعه عقابها توپهاى نا رون هستند

    • معصوم زاده

      من اكثر فيلم هاي بالا رو ديده ام بهترين فرار بزرگ قلعه عقابها توپهاى نا رون هستند

    • شاباجى خانوم

      من صادقانه مى گويم فيلم نجات سرباز رايان بسيار خسته كننده و وقت گير فيلم فيوري و دشمن پشت دروازه به درد كمونيست ها مى خوره

    • بيژن

      با تشكر از مديريت رسانه برترين ها كه باعث شد مردم با فيلم هاى جنگ جهانى دوم بيشتر اشنا شوند ؛ حالا از فرصت استفاده كرده و اگر اين رسانه سودمند متن سينمايي را به جاي جنگ جهانى به فيلم هاى برتر جهان تغيير دهند در صورت موافقت همه خوانندگان را خوشحال خواهند كرد ؛ چون تنها رسانه اي است كه در مورد سينما صحبت مى شود . با ارزوى ايام خوش براي همه ؛ موفق باشيد.

      پاسخ ها

      • سلام عیسی هستم

        من دنبال چن تافیلم جنگ جهانی دوم هستم که شایدسی سال پیش
        تلویزیون نشون داده . یکیش بنام پیروزی هستش ودومی علائم برفرازشهر.منتها هرچی سرچ میکنم چیزی بنام علائم بر...نیس اگه راهنماییم کنیدممنون میشم

    • Taranom

      اوووول از همه فهرست شیندلر معرکهههه بعدش کاتین تعجب میکنم اسمی ازش نبردن واقعا زیبا و احساسی

      پاسخ ها

      • سرباز

        فهرست شیندلر صدرصد تحریفی ودروغه،چی میگی بابا،معلومه از سینمای جنگ چیزی نمیدونی

    • هومن

      فقط پیانیست و بس

    • هوشمند

      با تشکر از مدریت محترم سایت برترین ها لطفا در مورد جنگ جهانی مطالب تکراری شده اگر صلاح میدانید محبت فرمایید بحث فوق را در مورد فیلم های دیگر ادامه دهیم با تشکر مجدد

    • مسعود

      سلام کسی اسم یه فیلم که در مورد خلبانی زاپتی که تو سینماهای ایرانم نشون دادن مئدون اسم شخصیت اصلی فیلمم شوئچی هامادا ممنون میشم اگه بگید جطوری این فیلمو گیر بیارم

    • ممد يخه ارو

      مسعود جان من دارم لطفا تماس بگير

    • مجید

      واقعا کسی فیلم ژنرال پتن رو ندیده اصلا کسی در موردش چیزی نگفت. واقعا فیلم جذاب و خوبیه. از دست ندینش

    • سعید

      Band of brothers
      بی نظیر بود بی نظیر
      که داخل لیست نبود

    • محمد

      فیلم استالین گراد هم بسیار فیلم خوبیه

    • Rf

      جعفر خودتی

    • Rf

      جعفر خودتی

    • Rf

      جعفر خودتی

    • Rf

      جعفر خودتی

    • Rf

      جعفر خودتی

    • Rf

      جعفر خودتی

    • Rf

      جعفر خودتی

    • Rf

      جعفر خودتی

    • Rf

      جعفر خودتی

    • Rf

      جعفر خودتی

    • Rf

      جعفر خودتی

    • Rf

      جعفر خودتی

    • Rf

      جعفر خودتی

    • بهمن

      فیلمهای ضد جنگ واقعا یه حال و هوایی خاص دارن

    • همايون

      فيلم هاي مربوط به جنگ جهاني دوم همه خوبند لطفا ادب رو رعايت كنيد و مزه نريزيد همش مال بي عرضه گي مدير سايته نبايد بعضي از كامنت هارو در معرض ديد عموم بگذاره

    • حسن خسته

      داماد از عروس مى پرسه قبل از مراسم ازدواج چند تا دوست پسر داشتي ؟
      عروس سكوت مى كنه و داماد كفري ميشه و ميگه معني اين سكوت تو چيه
      عروس ميگه : اين قدر زر نزن داشتم مى شمردم !!

    • ابوالعينك

      حسن خسته خوب بود!!
      يه زنه ميره دكتر ميگه دكتر جون به دادم برس تازه گي ها هر قدر مى گوزم ؛ گوزم نه صدا مى ده و نه بو
      دكترميگه عزيزم بگوز به بينم زنه هم مى گوزه بعد از چند لحظه دكتر مى گه دو تا نسخه برات نوشتم يكي براي سنگيني گوش هات يكي هم براي دماغت ضمنا پدر سگ وقتي خواستي بري بيرون در هم باز بزار !!

    • قلقلک

      حسن خسته و ابوالعینک خیلی خوب بود مرسی !!

    • سعيد

      فيلم درسدن خيلى زيباست دو چتر باز انگليسى در يك شهر المانى فرود ميان يكي از انها توسط المانها كشته ميشه دوى فرار مى كنه و يكى از الماني هارو مى كشه و لباس انو خون الود مى كنه و به يك بيمارستان المانى ميره در اونجا ...... اين ها مال پنج شش دقيقه اول فيلمه اگه تعريف كنم بي مزه ميشه مى تونين خود فيلم رو دانلود كنين نام فيلم درسدن هست

      پاسخ ها

      • امیر

        بفرمایید از کدوم سایت دانلود کردید ممنون میشگ

      • امیر

        لطفا نام سایط رو بفرمایید

    • سيامك

      واقعا فيلم درسدن زيباست همه اتفاقات در شهر الماني درسدن صورت مى گيره سرباز امريكايي عاشق پرستارش مى شه شهر بمباران ميشه سربازه فرار مى كنه..... بايد ببينيد فيلم در زمينه جنگى و عشقى و درام تهيه شده
      من رايگان أزين سايتى دانلود كردم و با خانواده لذت برديم .

    • هادي

      تمام فيلم هاي جنگ جهاني جالب اند به خصوص : قلعه عقابها - كشتار در رم- توپ هاي ناوارون - سيزده مرد خبيث - فرار بزرگ- سريال ارتش سري -و ............ ميدوني حرف O به Q چي گفت ؟ زود برو شورتت رو پات كن !!

    • امیر

      جناب سیامک خان فیلم درسدن و از کدوم سایت دانلود کردید لطفا نام سایت رو بفرمایید یا لینک مربوطه رو بذارید

    • امیر

      جناب سعید وسیامک خان لطفابفرمایید فیلم درسدنو از کدوم سایت دانلود کردید ممنون

    • اردوان

      دوستان ك سايتي هست به اسم Aplodboy اپلويد بوي با كيفيت فوق العاده اين فيلم درسدن رو داره هم كيفيت و هم خود فيلم اقا بيست
      ضمنا در همين سايت مى توني فيلم كشتار در رم رو كه بسيار عالي هست دانلود كنيد . پسره مدرسه نرفته بود كه ناظم مدرسه ميره در خونه پسره در مى زنه علت غيبتش رو به پرسه ؛ بابا بزرگه پسره مى گه نرفتي مدرسه امدن دنبالت زود برو يه جا قايم بشي ؛ پسره ميگه بابا بزرگ تو بايد قايم بشي ؛ چون من به انها گفتم تو مردي !!

    • محمد

      سلام دوستان فیلم دوست اگر لطف کنید اسم فیلم از جنگ جهانی دوم با داستان مرد خبر نگاری تازه ازدواج کرده بود توسط آلمان تبعید شده باکمک چند نفرفرار کردن توسط کشتی نجات پیدا کردن که باکمک افسر کشتی گرفته کشتی که حامل طلا بود باکمک افسر کشتی پایگاه هوای مخفی ساخته ومرد روزنامه نگار که خلبان شده بعد از بمباران آلمان نامه در لوله فولاد برهمسرش میندازه ؟ منون اسم فیلم بگین

    • سیامک

      محمد عزیز با سلام اسم فیلم هست ( سفر دریایی به مارسی ) با شرکت همفری بوگارت
      میتوانی رایگان دانلود کنی
      ایام خوشی داشته باشی

    • سولماز

      سلام یه فیلم بود با موضوع جنگ جهانی دوم. یک سرباز آلمانی و یک افسر ژاپنی که اسیر میشن و میفرستنشون روسیه و خیلی معجزه آسا نجات پیدا میکنند. آخرش کنار دریا هستن و یکیشون کر شده و اون یکی کور و دست هم رو میگیرن و کنار هم میمونن. چیز بیشتری ازش یادمنیست. تلویزیون هم نشونش داد. کسی میدونه چه فیلمیه؟

    • سیامک

      سرکار خانم سولماز با سلام نام فیلم هست جهنم در اقیانوس آرام hell in the pasific با شرکت لی ماروین
      Lee marvin
      می توانید رایگان دانلود فرمایید۰ با عرض احترام

    • حسن زاده

      داداش برو فيلم اخرين قطار گان هيل با شركت أنتوني كويين و كرك دوگلاس رو ببين تا كيف كني
      فيلم بسيار بسيار زيباي قطار سريع السير فون راين هم واقعا شاهكاره
      اين دوتا فيلم رو ببين اگه بد بود فحشم بده

    • یاسر

      سلام .یکی ی فیلمی معرفی کنه از دید المانها باشه و ب نفع المال.

      پاسخ ها

      • سرباز

        نیست
        توهمه فیلما المانا جنایتکارن

      • سرباز

        همه چی ب نفع یهودیهاست،همه چی به طبق میل اوناس

    • سرباز

      این لیست ارزشی نداره تا زمانیکه فهرست شیندلر داخلشه،این فیلم یه فیلم بی ارزش و اساسا تحریفی،با وقایع دروغین وبرپایه افسانه هلوکاسته،ارژش بحث نداره چه برسه دوستان تحسینش میکنن،ازنظر من فیلمی ک به شعور بیننده توهین کنه دیدنی نیست،این رتبه بندی و حایزه هاشم،ازسمت سرمایه داران یهودیه،کاری نداره که،مردمو گیر میارن بخدا،بدبختی مردم ماهم یه جوری روحیه نقد فیلم ندارن هرچیزیو میکنن تومخشون باور نکننیه کم درباره تاریخ وجنگ بخونید اوضاع الان دنیا رو ببینید

    • امید

      دوازهمین مرد فیلم جذاب ودیدنی است

    • نازی

      نود درصد این فیلما با سرمایه یهودیا یا هالیوود و برپایه ی یک مشت دروغ و تحریف واقعیات نوشته شدن تا چهره خشنی از آلمان و چهره خوبی از خودشون نشون بدن. در حالیکه فیلمهای کمی مثل فیلم نسل جنگ یه بقول آلمانی ها پدران ما مادران ما حقایق رو بتصویر کشیدن و قصد قهرمان نشون دادن خودشون یا دیگران رو نداشتن لبکه براساس خاطرات واقعی یک افسر آلمانی ساخته شده.

    • مصطفی

      فیلم درباره سرباز آلمانی که از اردوگاه سیبری با کمک دکتر بهداری فرار میکنه و در مدت پنج سال، از عبور چند کشور به ایران میرسد و به کنسول گری آلمان در ایران میرود و بعد به آلمان برگش میکند ممنون میشم اسم فیلمو معرفی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا جایی که پاهایم توان رفتن دارد

    • بابک

      سلام من دنبال یه فیلم هستم که در دهه 60از صدا و سیما پخش شد مربوط به چنگ جهانی با موضوع فوتبال که المانها بازیکنان فوتبالیست زندانی رو اخر فیلم به رگبار میبندند و میکشند خیلی ممنون میشم اسمشو بگید

    • 00000

      فقط نجات سرباز رایان و فوری بهترین فیلم هایه که میتونین ببینین

    • بدون نام

      عرض سلام وخسته نباشید دنبال فیلمی میگردم ازجنگ جهانی دوم موضوع فیلم ازاین قراراست که چندنفراز پارتیزانهامیخوان یه پل کلیدی رومنهدم کنن که ابتدامهندس پل روپیدامیکنن وبفیه۰۰۰۰ممنون میشم اسم فیلمومعرفی کنید

    • فائزه

      سلام میشه منو راهنمایی کنید. اسم فیلمی رو میخواستم که نمیدونم چیه.فکر کنم فیلم مربوط به جنگ جهانی بوده یه زیر دریایی بود که مردی عضو اون هست و عاشق یه زن از دشمن میشه زنی که عاشق شده درواقع داره جاسوسی میکنه تا اینکه واقعا عاشقش میشه و در اخر زیر دریایی رو میزنن. نمیدونم با این توضیحات کسی فهمید!! اگه فهمیدین به منم بگید لطفا

    • احمد

      سلام دوستان دنبال فیلم سینمایی مربوط به جگ جهانی میگردم که قبلا از کانال مولتیویژن پخش میشد که تو اون فیلم عده ای از الجزایر برای ارتش فرانسه شرکت کرده بودند که اخر فیلم مردی مسن بازگشته ازجنگ سر قبر دوستان مسلمونش میره بسیار ممنون میشم اگه اسم فیلمو بگید

    • محمد

      فیلم دوازده مرد رو ببین حالشو ببر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با سپاس فراوان

    • عیسی

      حدودسی سال پیش یابیشتر چن تافیلم جنگ جهانی دوم ازتلویزیون دیدم بنام پیروزی (که یکی ازپارتیزانها اسمش یویو بو) ،علائم برفرازشهر(که یه پرستارتوی یه بیمارستان یامدرسه قدیمی پارتیزانهای مجروح رو مداوامیکرد که یکم داستان عاشقانه میشه...) ولی هرچی میگردم پیدانمیکنم مخصوصا علائم...که اصلاوجودنداره اگه راهنماییم کنیدممنون میشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوبله این فیلم موجود نیست ولی زیرنویسش موجود است

    • احمد

      من تمام فیلمهای جنگی را دیدم ولی مهم اینه عاشق هیتلر باشی یا نه .بهترین فیلم جنگی دنیا که یک طرفه نیست یعنی یکی میاد هزار نفر را میکشه فیلم کشتی 1981 هست و فیلم دوازدهم نفر میباشه.. و پیانیست و فهرست شیلر و سقوط و گروه برادران اینها گل سر سبد فیلمهای هستن که دیدم فیلمهای مثل خشم .دم قرمزها و نجات سر جوخه راین و دشمن پشت دروازهای شهر رده دوم هستن و اشغالترین t34

    • احمد

      همیشه بایذ فیلمهای دید که تو واقعیت بکنخه نه فیلمعای هالیودی یکه بزن بهترین فیلمها که تا خالا دیدم 1 دوازدهمین نفز2کشتی 1985 .پیانیست . فهرست شیلنر . و سریال پدران و مادران ما .سقوط.نحات سرحوخه راین. . دشمن پشت دروازه شهر و خشم .و ساحل شن و اشعالترین فیلم تی 34

    • ali

      سلام یک فیلمی بود ک ی سربازی مین از دستش میوفته رو زمین بعد ی سرباز دیگه خودشو میندازه روی مین و میمیره اسمش چیه خیلی دنبالش گشتم

    • بدون نام

      فیلم نهضت مقاومت ، فیلم پیروزی .در دهه 60 در سینما وتلویزیون نمایش داده شد.

    • مجید

      فیلم صلیب آهنین محصول سال 1977 ساخته سم پکینپا هم در بی نظیره. فیلم های این کارگردان عالین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج