۱۲۷۲۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خلعتبری: نمی‌خواستم از سپاهان جدا شوم

مهاجم تیم سپاهان اصفهان گفت: پس از کسب رضایت‌نامه از پرسپولیس، رضاتنامه عجمان را از جیب خودم پرداختم و به سپاهان آمدم و برای امسال ۱ میلیارد و ۲۰۰ تومان گرفتم زیرا از ابتدا دوست نداشتم از سپاهان جدا شوم.

تسنیم: محمدرضا خلعتبری پس از پیروزی سپاهان برابر پیکان تهران در گفت‌وگو در جمع خبرنگاران پیرامون حضور مجدد در تیم سپاهان اظهار کرد: این مسئله معطوف به شرایط فوتبال بود که من دوباره توانستم در سپاهان حضور پیدا کنم و امیدورام بتوانم در این تیم بازی‌های خوبی به نمایش بگذارم.

وی بیان کرد: در فصل گذشته من از رحیمی تقاضا کردم که قرارداد مرا ۲۰ درصد افزایش دهد اما باشگاه قبول نکرد به همین سبب مجبور شدم به عجمان امارات بروم پس از این‌که نام لیگ امارات به نام جعلی خلیج‌عربی تغیر پیدا کرد، من دیگر نخواستم در این تیم بمانم و با رحیمی تماس برقرار کردم که می‌خواهم به ایران برگردم اما از باشگاه سپاهان تقاضایی نرسید به همین سبب از رویانیان خواستم که به پرسپولیس بروم.

مهاجم تیم‌ سپاهان اصفهان تصریح کرد: من خوشحالم که یک فصل در پرسپولیس بازی کردم و حتی وقتی در این بودم از نماد‌های این تیم استفاده می‌کردم و همیشه سعی داشتم در آن زمان خود را یک پرسپولیسی نشان دهم از همین رو از نماد شش‌تایی‌ها استفاده کردم؛ بالأخره پرسپولیس تیم پر طرفداری است و من افتخار می‌کنم که زمانی این تیم بازی کردم.

وی درباره جدایی خود از تیم پرسپولیس افزود: من با پرسپولیس قرارداد داشتم و فصل گذشته این قرارداد را ثبت کردم حتی در زمان امضا قرارداد چکی از من گرفته شد مبنی بر این‌که در این تیم می‌مانم؛ با وجود تمام صحبت‌هایی که علیه من شد، من با پرسپولیس قرارداد زیادی نبستم و شاید چیزی حدود ۶۰۰، ۷۰۰ میلیون مبلغ قرارداد من بود که حتی چک‌هایی که بر این اساس به من داده شده بود هنوز پاس نشده است.

خلعتبری خاطرنشان کرد: به طور مثال چک ۲۸۰ میلیونی رویانیان به من پاس نشد که این چک درحال پیش دایی است؛ من چک‌های رویانیان را به پرسپولیس بخشیدم و رضایت‌نامه خود را از باشگاه پرسپولیس گرفتم و بعد ۳۵۰ هزار دلار باشگاه عجمان را از جیب خودم پرداختم و بعد به سپاهان آمدم و امسال هم با این تیم ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون قرارداد بستم و در حال حاضر آماده‌ام برای تیم سپاهان بازی کنم.

وی گفت: من افتخار می‌کنم که دوباره توانستم در سپاهان حضور پیدا کنم و امیدوارم بتوانم در این باشگاه خدمت کنم؛ من همیشه سپاهان را تیم بزرگی می‌دانستم و از همین رو مبلغ زیادی را به این تیم تخفیف دادم تنها ناراحتی من پس از حضور در سپاهان مربوط به عدم حضور سپاهان در بازی‌های آسیایی می‌شود که امیدوارم سال آینده بتوانیم این مسئله را جبران کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج