۱۲۷۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیوس:منشاء حرکات اخیر در تمرینات است!

مهاجم پرسپولیس با ابراز تاسف از حرکت زننده نصرتی و رضایی گفت: این حرکات ناشایست به شوخی‌هایی که بازیکنان در تمرینات انجام می‌دهند، برمی‌گردد.

فرشاد پیوس گفت: پرسپولیس برد شیرینی مقابل داماش گیلان به دست آورد که می‌تواند این تیم را از بحران خارج کند. پرسپولیس ضعف‌های زیادی دارد. هر زمان که تیم حریف حمله می‌کرد به دفاع پرسپولیس فشار وارد می‌کرد و عملکرد خط دفاع خوب نبود.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره دوری بازیکنان قدیمی از این تیم عنوان کرد:‌ در حال حاضر هر کس که رایزنی کند و دوست خوبی داشته باشد می‌تواند در پرسپولیس حضور داشته باشد. من زیر بار حرف زور نمی‌روم و انتقاداتی هم که می‌کنم به عشق پرسپولیس و سؤال‌های مردم و هواداران است.

وی درباره حضور رویانیان به عنوان مدیرعامل پرسپولیس و هیئت‌مدیره جدید تیم گفت: اگر وقت زیادی را به تیم اختصاص دهند و پول خوبی بیاورند عالی است. خیلی از مدیران در این مدت آمدند و ظرف چند ماه رفتند. مدیرعامل باید در دل تیم باشد، باید سر تمرین برود و درددل بازیکنان را گوش دهد. رویانیان روند خوبی داشته، شاید فوتبالی نبوده اما عملکرد خوبی داشته است.

پیوس درباره حرکت ناشایست بازیکنان پرسپولیس در دیدار مقابل داماش گیلان گفت: واقعاً متأسفم، البته آ‌ن‌ها پشیمان و ناراحت هستند. باید زودتر این قضیه جمع و جور شود چون بازتاب خوبی هم در خارج از کشور نداشته که این به ضرر فوتبال است. زمانی که ما بازی می‌کردیم برای پیراهن تیم‌مان ارزش قائل بودیم.

وی تصریح کرد: این حرکات ناشایست به تمرینات برمی‌گردد و شوخی‌هایی که بازیکنان در تمرینات انجام می‌دهند که باید جلوی آن گرفته شود تا به زمین مسابقه منتقل نشود.

پیوس در پاسخ به این سوال آیا مشکل پرسپولیس مقابل حریفان را عدم گلزنی مهاجمان می‌دانید، گفت: پرسپولیس در هر بازی موقعیت‌های فراوانی را به دست می‌آورد. به نظر من مشکل گلزنی این تیم به شرایط روحی و روانی بر می‌گردد، غلامرضا رضایی بازیکن خوبی است اما در این فصل وضعیت خوبی در گلزنی ندارد. در پرسپولیس ارتباط بین خطوط هافبک و حمله مشکل دارد. این تیم مشکل مهره ندارد و باید ارتباط بین خطوط دفاع، هافبک و حمله به خوبی برقرار شود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر مسئول فنی پرسپولیس بودید در نیم فصل اقدام به جذب مهره‌های جدید می‌کردید، گفت: اگر در این تیم حضور داشتم در نیم‌فصل مهره‌های جدیدی را در نقاطی که تیم ضعف دارد، اضافه و افرادی را دور خودم جمع می‌کردم که بار فنی داشته باشند و حرف اول و آخر را خودم می‌زدم. اگر می‌دیدم که فشار زیادی روی من است و تحمیلی هستم راحت تیم را کنار می‌گذاشتم، چون آبرو و زندگی‌ام را بیشتر از اینها دوست دارم. کار خوبی که پنجعلی انجام داد و وقتی فهمید که حرفش تاثیرگذار نیست، از تیم بیرون رفت.

پیوس درباره حضور پروین در پرسپولیس گفت: از تجربه پروین می‌شود به خوبی استفاده کرد و مشورت‌های خوبی را می‌توان از ایشان گرفت، اما به‌شرطی که یک نفر در تیم حرف اول و آخر را بزند. بیش از حد مشورت هم خوب نیست و فشار زیادی را بر تیم تحمیل می‌کند.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره این اینکه از ابتدای فصل هواداران علی دایی را صدا می‌زنند، آیا مشکل پرسپولیس نبود دایی است، به فارس گفت: مردم دایی را دوست داشتند و موفق شده بود برای پرسپولیس دو جام بیاورد. یک سناریویی را از قبل نوشتند و به کادر فنی دیکته کردند و نگذاشتند علی دایی در پرسپولیس حضور داشته باشد. به همین دلیل مردم دیدگاهشان نسبت به استیلی خوب نیست و حمید باید این‌قدر کار کند تا بتواند دیدگاه مردم را تغییر دهد.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پیوس:منشاء حرکات اخیر در تمرینات است!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج