۱۲۷۳۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عکس افشا شده از «HTC One M۸»

در حالی که بیش از چندی از ورود گوشی معروف HTC One M۸ با سیستم عامل اندروید به بازار نمی‌گذرد، تصویری افشا شده، حاکی از آن است که نسخه دیگری از این گوشی با سیستم عامل Windows Phone در حال طراحی است و به زودی وارد بازار می‌شود.

تابناک: در حالی که بیش از چندی از ورود گوشی معروف HTC One M۸ با سیستم عامل اندروید به بازار نمی‌گذرد، تصویری افشا شده، حاکی از آن است که نسخه دیگری از این گوشی با سیستم عامل Windows Phone در حال طراحی است و به زودی وارد بازار می‌شود.

این موضوعی است که نشریه PC Mag به آن اشاره ‌و عنوان کرده ‌که آستانه کنفرانس خبری شرکت HTC در نوزدهم آگوست در نیویورک، تصویری به دست آورده ‌که نسخه مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون گوشی معروف One M۸ است.

عکس افشا شده از «HTC One M8»

این تصویر گوشی One M۸ را نشان می‌دهد که ‌روی صفحه نمایش آن نمایی از Start در ویندوز فون با کاشی‌های آن دیده می‌شود. آن گونه که PC Mag اشاره کرده، این گوشی به سفارش اپراتور Verizon طراحی شده است، حال آنکه هنوز نه مایکروسافت و نه HTC هیچ یک توضیحی در خصوص این تصویر نداده‌اند.

البته این برای نخستین بار نیست که این شرکت اقدام به تولید و طراحی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر Windows Phone می‌کند. پیش از این، گوشی‌های هوشمند ۸X و ۸S و همچنین ۸XT با سیستم عامل موبایل مایکروسافت از این شرکت وارد بازار شده بودند؛ اما از آنجا‌ که HTC در فشار رقابت با سامسونگ و اپل قرار داشت، روی به سیستم عامل اندروید آورد که خود منجر به آن شد که این شرکت برای مدتی از Windows Phone به دور ماند.

عکس افشا شده از «HTC One M8»

اما سال گذشته بازنگری‌های این شرکت برای قرار دادن Windows Phone به عنوان دومین سیستم عامل موبایل برای گوشی‌های هوشمند از سر گرفته شد. در همین حال، مایکروسافت پیشنهاد حذف License را از Windows Phone ارائه کرد که کار تولید‌کنندگان گوشی‌های هوشمند را برای استفاده از این سیستم عامل در گوشی‌های خود راحت‌تر و کم هزینه‌تر کند.

در پایان در کنفرانس ماه آوریل مایکروسافت این پیشنهاد خود را عملی کرد و License سیستم عامل موبایل خود را از روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های تا ۹ اینچ برداشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج