۱۲۷۴۱۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پاپ باید شیطان را از وجود نتانیاهو خارج کند

رئیس جمهوری نیکاراگوئه با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه نخست وزیر این رژیم را فردی دانست که روحش به تسخیر شیطان درآمده است.

خبرگزاری مهر: رئیس جمهوری نیکاراگوئه با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه نخست وزیر این رژیم را فردی دانست که روحش به تسخیر شیطان درآمده است.

راشا تودی نوشت: "دانیل اورتگا" رئیس جمهوری نیکاراگوئه از پاپ فرانسیس خواست شیطانی را که در "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی حلول کرده، از وجود وی خارج کند. وی با انتقاد از سکوت بین المللی در قبال جنایات صهیونیست ها در نوار غزه گفت: چرا هیچ کس این جنایات را محکوم نکرده و یا به دنبال تحریم اسرائیل نیست؟

به اعتقاد رئیس جمهوری نیکاراگوئه مردم فلسطین قربانی "دیوانگی" سیاستمداران اسرائیلی که به دنبال نابود کردن آنها هستند، شده اند. اورتگا تاکید کرد رژیم صهیونیستی در حال نسل کشی در غزه است، جنایتی که حتی وحشتناک تر از اقدامات نازی ها در جنگ جهانی دوم است.

این در حالی است که با آغاز حمله نظامی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، انتقادهای بین المللی علیه مقامات این رژیم افزایش یافته و مقامات آن به ویژه "بنیامین نتانیاهو" هدف انتقاد قرار گرفته اند. در همین راستا دولت بولیوی رژیم صهیونیستی را "یک دولت تروریست" اعلام کرده و در اعتراض به جنایات صهیونیست ها در غزه، توافق روادید با این رژیم را لغو کرد.

گفتنی است پیش از این نیز "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر ترکیه رژیم صهیونیستی را به رژیم فاشیستی هیتلر تشبیه کرد که این اقدام موجب خشم مقامات تل آویو و همپیمانان آنها در واشنگتن شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج