۱۲۷۴۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حدادی: فقط بخاطر مردم بسکتبال بازی میکنم

ملی پوش بسکتبال می گوید بازی های خوبی را در جام جهانی انجام خواهند داد.

خبرآنلاین: حامد حدادی بهترین سنتر آسیا این روزها همراه تیم ملی بسکتبال ایران در تورنمنت لهستان به سر می برد.او یکی از بهترینهای پست پنج ایران است که هنوز جایگزین خوبی برای او پیدا نشده است.حتی مهمد بچیروویچ ،سرمربی تیم ملی می گوید:«جایگزی های او باید طوری عمل کنند که من بتوانم بعد از ۳۰ تا ۳۵ دقیقه بازی،تنها برای ۱۰ دقیقه روی آنها حساب کنم.»اما حدادی از مسئولین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بیشتر از اینها ناراحت به نظر می آید:«من به عشق مردم و تنها برای بسکتبال بازی می کنم.دیگر انگیزه ای ندارم.وضعیت سالن تمرین،مسابقه ،حمایتها و تشویق ها را ببینید.کجای دنیا با قهرمانانشان این طور برخورد می کنند.!»

* از تمرينات رضايت داشتي؟

- خداروشكر تمرينات خوبي بود.تيم نسبت به كاپ آسيا آماده تر شده و بازیکنان انگيزه زيادي دارند .اگر همين طور ادامه بدهيم تيم خوبي را در جام جهاني خواهيم داشت.

* قبل از رفتن به كاپ آسيا تصميم گرفته بودی که مسابقه ندهی، چون فكر مي كردي آمادگي بالايي نداري؟

- فشار رقابت ها خيلي بالا بود همين هم باعث شد دچار مصدوميت شوم.هم پاي چپم آسيب ديد و هم پاي راستم كه سال گذشته در چين آسيب ديده بود. مچ پاهايم به شدت مصدوم است. يك جلسه تمرين كردم و بعد آن جا بازي كردم. روزهاي اول خيلي بد كار كردم و نمي توانستم خوب بدوم اما به حرف مربي ها گوش دادم و رفته رفته بهتر شدم. من با ۳۰ درصد آمادگي بازي كردم. اما با وجود جوانان، سربلند از اين رقابت ها بيرون آمديم. خيلي خوشحالم كه اين شانس به بچه ها داده شد تا حرفي براي گفتن داشته باشند .بالاخره ما يكي دو سال ديگر از تيم ملي مي رويم و نسل جديد خوب بايد بيايد تا بتواند ۱۰، ۱۲ سال افتخارآفريني كند.

* بازيكنان جايگزينت این روزها خوب عمل نمی کنند،چرا ؟

- بچه ها در تمرين خوب كار مي كنند اما نمي دانم چرا در بعضي بازي هاي خارجي ضعيف عمل مي كنند. اگر همين بازي كه در تمرين دارند را در ميدان مسابقه هم داشته باشند من بيشتر استراحت مي كنم، سن من هم بالا رفته و مثل دوران جواني ام نمي توانم فعاليت كنم و دوندگي داشته باشم. پا، كمر و زانوهايم آسيب ديده است و بيشتر نياز به استراحت دارم. اميدوارم بچه ها به خودشان بيايند و كمك كنند.

*رقابت هاي جام جهاني را براي تيم كشورمان چطور پيش بيني مي كني؟

- سعي مي كنيم بازي های خوبي انجام بدهيم.اگر همين طور تمرين كنيم و در بازي هاي تداركاتي مان عملكرد خوبي داشته باشيم به هماهنگي می رسيم.چون ما هنوز خيلي باهم تمرين نکرده ایم.البته بيشتر تيم ها اين طور هستند، مثلا تيم آمريكا هم تازه شروع كرده اما به هرحال آن ها تيم هاي حرفه اي هستند. آن ها يك ماه در كمپ تمرين و بعد ۷ هفته بازي مي كنند. در هرصورت اگر ما به همين منوال پيش برويم بازي هاي خوبي خواهيم داشت.

* براي فصل آينده چه برنامه اي داري، به چين مي روي يا آمريكا؟

- چين يا آمريكا خيلي فرق ندارد هرجا شرايط بهتر باشد آن جا مي روم.صحبت هايي انجام داده ام و تا بعد از جام جهاني تصميم نهايي را می گیرم.

*شما و خیلی از بازیکنان گله مند هستید .چرا؟

وضعیت سالن تمرین و مسابقه را ببینید.بروید داخل خوابگاهها،کسی حاضر نیست در آنجا یک ساعت هم بماند.آنوقت تنها می گویند بروید طلا بگیرید .ماشاء الله مسئولین هم که عین خیالشان نیست.تفاوت هایی که آنها بین رشته ها می گذارند برکسی پوشیده نیست.باور کنید من تنها بخاطر خودم و علاقه ام بسکتبال بازی می کنم و دیگر هیچ.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج