۱۲۷۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کعبی: ثابت میکنم تمام نشده ام

حسین كعبی امیدوار است بتواند دوباره روزهای خوبی در تیم ملی داشته باشد.

حسین كعبی امیدوار است بتواند دوباره روزهای خوبی در تیم ملی داشته باشد.

كعبی از علی دایی سرمربی تیمش كه به او روحیه داده و كارلوس كروش سرمربی تیم ملی كه به او اعتماد كرده تشكر می‌كند. او امیدوار است بتواند مثل سال‌های گذشته، روزهای خوبی را در تیم ملی بگذراند.

*چطور شد كه به تیم ملی دعوت شدی؟

داشتم می‌رفتم اهواز كه آقای نمازی با من تماس گرفت و گفت كروش صلاح دانسته كه به واسطه تجربه‌ای كه داری به تیم ملی بیایی. من هم با آقای دایی تماس گرفتم و ضمن مشورت با ایشان، از او اجازه گرفتم كه به اردوی تیم ملی بروم. بالاخره آرزوی هر بازیكنی است كه پیراهن تیم ملی را تنش كند. جا دارد تشكر ویژه‌ای داشته باشم از علی دایی كه به من انگیزه داد و با من صحبت كرد تا بتوانم خودم را نشان دهم و دوباره ملی‌پوش شوم. دایی گفت در راه‌آهن آن‌قدر باید خوب كار كنی كه به تیم ملی برگردی. گفت چرا نباید طوری بازی كنی كه به تیم ملی برگردی؟

*یك مدتی از تیم ملی دور ماندی. دلیل این دوری چه بود؟

در استیل‌آذین از نظر روحی افت كرده بودم ولی دایی با من مثل برادر بزرگ‌تر رفتار كرد. علاوه بر این‌كه كار می‌كردیم، به من انگیزه داد تا بتوانم روحیه از دست رفته‌ام را به دست بیاورم. شاید خدا خواست من را امتحان كند كه در استیل‌آذین آن شرایط برایم پیش آمد. ولی امسال عملكرد بهتری داشتم. الان هم با جان و دل قبول كردم كه به تیم ملی برگردم. آرزوی هر بازیكنی است كه در تیم ملی كشورش بازی كند. مخصوصا حالا كه سرمربی تیم ملی یك مربی بزرگ مثل كروش است.

*فكر می‌كنی می‌توانی مثل گذشته در تیم ملی موفق باشی؟

مربیان تیم ملی دیده‌اند كه من می‌توانم به تیم ملی كمك كنم. من هم تمام توانم را برای این تیم می‌گذارم. بر خلاف این حرف‌هایی كه زده می‌شود كه كعبی افت كرده، باید ثابت كنم كه این افت یك افت مقطعی بوده. این افت در استیل‌آذین برای من و خیلی از بازیكنان پیش آمد ولی من امسال فصل را خوب شروع كردم. الان هم به هیچ چیزی فكر نمی‌كنم؛ نه به حاشیه‌ها، نه به حرف و حدیث‌ها.

*امروز در اولین تمرین تیم ملی تو و كروش همدیگر را بغل كرده بودید؟

كروش برخورد گرمی با من داشت. رفتاری با من داشت كه انگیزه و روحیه من را چندین برابر كرد. كروش می‌گفت بازی من را در جام جهانی دیده. مخصوصا بازی جلوی پرتغال را. گفت جلوی رونالدو عملكرد خوبی داشتی. ترابیان حرف‌هایش را برایم ترجمه می‌كرد. خوشحالم كه كروش از من شناخت دارد. انصافا در استیل‌آذین افت كرده بودم ولی الان خوشحالم كه مربی تیم ملی از من شناخت دارد. می‌خواهم طوری كار كنم كه خیلی چیزها را ثابت كنم. طوری كار خواهم كرد كه ثابت بشود كروش در دعوت كردن من اشتباه نكرده. سعی می‌كنم جایگاه خودم را در تیم ملی به دست بیاورم. دوری از تیم ملی برای من خیلی سخت بود و یكی دو سال سخت را پشت سر گذاشتم.

*برخورد ملی‌پوشان با تو چطوری بود؟

امروز آندو، رحمتی و خیلی‌های دیگر را دیدم كه سال‌ها با هم در اردوی تیم ملی بودیم. این برایم غافل كننده بود و امیدوارم بتوانیم با هم روزهای خوبی در تیم ملی داشته باشیم.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

کعبی: ثابت میکنم تمام نشده ام


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج