۱۲۷۶۲۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شکوری راد: به روحانی دل هم داده ایم

ˈ علی شکوری رادˈ نماینده اصلاح طلب مجلس ششم گفت: سال گذشته من بر اساس تحلیل عقلی به آقای روحانی رسیدم اما امروز فراتر از این است و دل هم به او داده ام.

ایرنا: وی در گفت و گو با ویژه نامه روزنامه ایران به مناسبت یک سالگی دولت اعتدال افزود: آقای روحانی ظرف یک سال گذشته عیار خوبی از خود نشان داد. من اعتراف می کنم که آقای روحانی بسیار بیشتر از آنچه انتظار داشتیم از خود کفایت و لیاقت نشان داد.

این فعال سیاسی اظهارداشت: وقتی من به عنوان نیروی متوسط سیاسی در جامعه این حس را دارم احتمالا بخش های دیگری از جامعه هم این گونه هستند. کسانی بودند که در ابتدا آقای روحانی را قبول نداشتند اما در انتخابات به آقای روحانی رسیدند. اما نگاه همین افراد مثبت تر شده است. قابلیت های آقای روحانی را دیده اند و همین موجب علاقه شده است.

وی تاکید کرد: مردم به آقای روحانی اعتماد کردند و این سرمایه اجتماعی است که احیا شده است.

شکوری راد در پاسخ به سوالی درباره ارزیابی کارنامه یک ساله دولت یازدهم از دیدگاه اصلاح طلبان گفت: همیشه قبل از انتخابات می گفتیم ˈ وای به حال دولت بعدˈ. به دلیل این که سطح و حجم خرابی ها در زیرساخت های اقتصادی، اداری و مناسبات اجتماعی بسیار گسترده و سرمایه اجتماعی ما در رابطه بین دولت و ملت به شدت آسیب دیده بود.

نماینده مجلس ششم اضافه کرد: اثرات این خرابی قابل پیش بینی بود به همین دلیل گفتیم ˈ وای به حال دولتی که بخواهد این خرابی ها را درست کندˈ و این که ˈ شاید سال ها طول بکشد تا دولت تازه برگردد به نقطه صفرˈ.

وی گفت: فکر هم نمی کنیم دولت بتواند شق القمر کند. ضمن آن که دولت هنوز بر تمام عرصه خود به طور کامل حاکم نیست و در حال به دست آوردن عرصه خود است و حتی به مرزهایی که دولت اصلاحات در گذشته داشت هم نرسیده است. ما این مسائل را درک می کنیم.

شکوری راد اظهار داشت: دولت در شرایط بسیار بدی سکان اداره امور کشور را به دست گرفت. پس سطح انتظارمان از دولتی با این شرایط را پایین آورده ایم و صبر می کنیم. علاوه براین کمک می کنیم تا دولت عرصه خود را به دست آورد.

این فعال سیاسی گفت: من فکر می کنم با وجود شرایط بد آغاز به کار، دولت موفق و بیش از حد انتظار تاثیر گذار بوده است. نه تنها من به عنوان یک نفر از جبهه اصلاح طلبان بلکه ارزیابی بخش اعظم و قریب به اتفاق اصلاح طلبان از عملکرد دولت مثبت است.

وی اضافه کرد: فکر می کنیم که حرکت دولت رو به جلو بوده و به همین دلیل امیدی که در ابتدای دولت به دست آوردیم کماکان حفظ شده است.

شکوری راد در عین حال گفت که به نظر برخی از اصلاح طلبان دولت ی توانست در برخی زمینه های اقتصادی بهتر عمل کند .

او پیشنهاد کرد همانگونه که دولت با گروه های سیاسی از جمله اصلاح طلبان دیدار داشت با صاحبنظران اقتصادی هم جلسه داشته باشد. هرچند که دولت ازنظرات آنها بی بهره نیست اما بخشی از صاحبنظران اقتصادی احساس می کنند به نظراتشان کم توجهی شده است. این افراد فکر می کنند می توانند در شرایط بحران زده کنونی به دولت کمک کنند اما راه برای کمک آنها گشوده نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج