۱۲۷۷۰
۸ نظر
۵۰۱۴
۸ نظر
۵۰۱۴
پ

گزارشی از جنجال های ریز و درشت کنسرت اخیر برج میلاد

سیروان خسروی برج میلاد را به هم ریخت

سیروان خسروی ۸ آبان در دو سانس و در برج میلاد روی سن رفت. این برنامه که بازهم با استقبال مخاطبان این خواننده توام شد حاشیه های ریز و درشتی داشت که در این گفت و گو به بخش هایی از آن پرداخته ایم.

سیروان خسروی ۸ آبان در دو سانس و در برج میلاد روی سن رفت. این برنامه که بازهم با استقبال مخاطبان این خواننده توام شد حاشیه های ریز ودرشتی داشت که در این گفت و گو به بخش هایی از آن پرداخته ایم.

سیروان خسروی برج میلاد را به هم ریخت

*اجرای خوبی بود. سالن انرژی خوبی داشت.

ممنون. از آنجایی که برنامه یک روز بود حس می کنم که فقط طرفداران دوآتشه موسیقی به این برنامه آمده بودند ولی انرژی گرفتم.

*به خودت کدام قطعه بیشتر از بقیه چسبید؟ یعنی انرژی خوبی از عکس العمل مردم گرفتی؟

من «ساعت ۹» و «تو خالی کردی بری» را بیشتر دوست داشتم.

*برای هر قطعه هم ویدئوی جالب توجهی را تهیه کرده بودید که خیلی موردتوجه قرار گرفته بود.

علی قاضی زاده واقعا کار هنرمندانه ای را در کوتاه ترین مدت ممکن انجام داد تا این بازتاب های خوب را ببینیم. این برنامه از قبل پیش بینی شده بود. کاملا برنامه ریزی شده که به خوبی هم مورد توجه قرار گرفت.

*میهمانان هنرمندان این برنامه هم به قدری بودند که همه نگران تکرار اتفاقات کنسرت «سون» شدند.

اکثرا دوستان من هستند. همیشه در مواقع کنسرت دوستان خوبم لطف می کنند و به برنامه ام می آیند و من هم با کمال میل از آنها استقبال می کنم. برنامه ریزی و هماهنگ می کنیم تا هیچ وقت خدای نکرده اتفاق بدی یا برخورد بدی رخ ندهد.

*در معرفی میهمانانت هم هوشمندانه عمل کردی و چهره های شاخص را آخر از همه به حاضران معرفی کردی.

من این تجربه را داشته ام که باید سعی کنی همیشه و در هر حال هیجان را در سالن تا آخرین لحظه حفظ کنی. یعنی بالا و پایین ها را مدیریت کنی تا هر لحظه حاضران در سالن منتظر یک شوک بزرگ باشند.

*کمی هم درباره اتفاقاتی که در برنامه گروه «سون» افتاد صحبت کنیم. ماجرای بی احترامی به تو و دور و بری هایت که تو هم واکنش نشان دادی و رفتی و حتی وارد سالن هم نشدی.

البته برخی ناهماهنگی ها در برنامه های زنده همیشه اجتناب ناپذیر است. خود من هم در برنامه هایم همیشه این قبیل ماجراها را داشته ام. قطعا این برخوردها عامدانه نبوده. من در این موضوع شک ندارم. ولی واقعا درباره آن برنامه نمی توانستم فکرش را هم بکنم که ک سی تا این حد فکر درآمد کنسرت باشد و احترام به میهمانان را از یاد ببرد. حرکت به قدری زشت بود که بهتر است دیگر بیشتر از این واردش نشویم.

*بحثی که هم اکنون درباره سیروان خسروی است ماجرای جوابیه هایی است که از سوی مسئولان اریکه ایرانیان منتشر شده و اتهاماتی که به شما وارد شده است. چه جوابی به ادعاهای آنها داری؟

اعتقاد دارم که همیشه نباید به فکر سودجویی های شخصی باشیم و در این ماجرا یک سال صبر کردم. ایشان ادعا دارند که متضرر شده اند و این را نمی دانند که وقتی برنامه ای از سوی ارشاد کنسل می شود، فرق دارد با برنامه ای که از سوی برنامه گذار کنسل می شود. ایشان واقعا بسیار آماتور برخورد کردند که با مدرک و سند جواب قاطعی برایشان دارم.

سیروان خسروی برج میلاد را به هم ریخت

*سوال آخرم درباره بحرانی است که در کنسرت سنندج تو اتفاق افتاد. در این مورد هم صحبت می کنی؟ ماجرا چه بود؟

کنسرت های شهرستان هیچ برد مالی ای ندارد و فقط به عشق هواداران برای این اجرا رفتیم. متاسفانه در این برنامه تهیه کننده یک پسربچه متولد ۷۲ بود! امیدوارم در اعطای مجوزها بیشتر دقت شود. یک بچه متولد ۷۲ چطور می تواند تهیه کننده برنامه من ۲۰ ساله باشد. گاف بزرگی بود که به هر حال گذشت.

*واقعیت داشت که تو برای حضور در سالن تهدید شدی؟

این جوری بود که این بچه راه انداخت تا ما را بترساند و بدون دریافت دستمزد روی سن برویم. ولی ما محکم ایستادیم تا حقی ضایع نشود.

*اگر پیشنهاد کنسرت شهرستان داشته باشی بازهم می روی؟

خیلی سختگیرانه تر می روم. خیلی...

*از آینده چه خبر؟

کار روی آلبوم دوستانم رو به اتمام است. سعی ام این است که تا آخر سال آن را منتشر کنم.


گزارشی از یک کنسرت شلوغ

همه ستاره های موسیقی آمدند

یک استیج شلوغ تر از همیشه به نظر می رسد و همین باعث می شود سیروان عصبی شود و به اتاق گریم پناه ببرد تا شاید کمی آرامش بگیرد. تعداد هنرمندان و میهمانان به اندازه ای زیاد است که جا برای نشستن خیلی ها نیست. پیمان و مهراب قاسم خانی با خانواده هایشان، محمد اصفهانی، مهدی یراحی، فریدون آسرایی، احسان خواجه امیری، زانیار، بهنام صفوی و... هریک در گوشه ای نشسته اند و مشغول گپ و گفت با دوروبری هایشان هستند. یک گروه تصویربرداری از همه افتاقات در حال تصویربرداری است که در این بین محمد اصفهانی به این موضوع اعتراض می کند تا بساط فیلم و عکس از اتاق بک استیج جمع شود.

با نزدیک شدن ساعت اجرا بک استیج کم کم خلوت می شود و سیروان به شدت حواسش است که میهماناش در بهترین جای سالن مستقر شوند. اتفاقاتی که در کنسرت گروه «سون» افتاده بود باعث شده سیروان در پذیرایی از میهمانان حواسش را جمع کند. استقبال در حد چشمگیری بالاست و طرفداران سیروان هرکدام با پلاکاردهایی به ابراز احساسات پرداخته اند. قطعاتی مثل «تو خیال کردی بری»، «ساختمان پزشکان»، «تکرار» و «ساعت 9» ازجمله قطعات پرطرفداری بودند که در سالن اجرا شد و با همخوانی حاضران همراه شد.

سیروان خسروی برج میلاد را به هم ریخت

نکته جالب این برنامه طرز معرفی سوپراستارهای حاضر در سالن بود که سیروان با تیزهوشی خاصی بزرگان جمع را با لحنی متفاوت با بقیه در انتهای برنامه اش به حاضران معرفی کرد تا هیجان تا آخرین لحظه برنامه در سالن حکمفرما باشد. احسان خواجه امیری و محمد اصفهانی در انتهای برنامه به حاضران معرفی شدند تا طرفداران سیروان سالن را روی سرشان بگذارند. از نکات جالب دیگر این برنامه هم حرکت موبایل های روشن حاضران در سالن هنگام خواندن یکی از ترانه های آرام سیروان بود که فضای خاصی را به وجود آورده بود. تنظیم برخی قطعات که برای کنسرت صورت گرفته بود، خلاقیت گروه را در اجرای زنده آثارشان داد. تک نوازی های ترومپت امید حاجیلی هم از دیگر بخش های جذاب برنامه بود.

منبع: روزنامه تماشا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

سیروان خسروی برج میلاد را به هم ریخت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صبا

      سیروان و عشق است.

    • منا

      عاشق صداش و مهربونیش هستم

    • شيما

      سيروان جان واسه استاني كه اصالت خودت اونجاست كلاس نذار.در ضمن تمام ايران تهران نيست تبريز و شيراز و سنندج و خيلي از شهراي ديگه از بهترين شهراي ايرانن.خيليليم دلت بخواد بياي

    • اذین

      هر کی اهنگ های سیروان گوش نداده نصفه امرش به هدر رفته

    • نگین

      سیروان یه دونه ای

    • یلدا

      عاشقتم سرواااانننننن...یکی ازبهترین خاننده های نسل جوونی...منو همسرم ارش واقعا دوست داریم.امیدوارم هرجاهستی موفق باشی

    • بدون نام

      خیلی ممنون ک همیشه با انرژی هستید امیدوارم زودتر دوباره شروع ب کار کنید

    • بدون نام

      عشششق این بشرررر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج