۱۲۷۸۵۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

سریع‌ ترین رودستر استون‌مارتین +عکس

جدیدترین محصول استون‌مارتین با استفاده از موتور ۵۶۵ اسب‌بخار می‌تواند در کمتر از ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربر ساعت و درنهایت به حداکثر ۳۲۳ کیلومتر بر ساعت برسد.

خبرآنلاین: جدیدترین محصول استون‌مارتین با استفاده از موتور ۵۶۵ اسب‌بخار می‌تواند در کمتر از ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربر ساعت و درنهایت به حداکثر ۳۲۳ کیلومتر بر ساعت برسد.

رونمایی از مدل V۱۲ ونتیج S رودستر اتفاق بسیار خوش‌آیندی است که علاقه مندان به خودرو مدت‌ها انتظار آن را کشیده‌اند. با روی کار آمدن این مدل در ماه‌های پیش رو، V۱۲ ونتیج S به سریع ترین، پرشتاب ترین و مستعدترین سری رودستر آستون مارتین تبدیل می‌شود که تا به آن روز تولید شده است.

سریع‌ ترین رودستر استون‌مارتین +عکس

مدل رودستر ۱۲ سیلندر ونتیج S بر پایه مدل کوپه V۱۲ ونتیج S ساخته شده که در سال ۲۰۱۳ / ۱۳۹۲ عرضه شده بود. آستون مارتین با معرفی رودستر V۱۲ تجربه‌ای جدید از سواری با خودروهایش را ارایه می‌دهد. بدون شک این مدل به ذائقه طرفداران خودروهای اسپورت لوکس که مایلند مدل منحصربه‌فرد جدیدی به کلکسیون خود اضافه کنند خوش می‌آید.

سریع‌ ترین رودستر استون‌مارتین +عکس

این دلربای نیرومند به همان اندازه که دیدنی است، شنیدنی نیز هست. طراحی بی‌نظیرش در کنار موتور نیرومند و سیستم اگزوز خوش ساخت آن خودروی تمام عیاری به وجود آورده است. موتور تنفس طبیعی ۱۲ سیلندر با آرایش V و همچنین سیستم اگزوز آن با مهارت تمام تیونینگ شده‌ و در هر سواری سمفونی بی‌مانندی به اجرا می‌گذارند. در این مدل موتور ۶ لیتری AM۲۸ آستون مارتین با قدرت ۵۶۵ اسب بخار و گشتاور ۶۲۰ نیوتن‌متر مجهز به مدیریت موتور بوش به‌کار رفته است. ناگفته نماند گشتاور در دور موتور ۵۷۵۰ دور در دقیقه موجود خواهد بود. با استفاده از این موتور بیشینه سرعت به ۳۲۳ کیلومتر بر ساعت می‌رسد در حالی که شتاب‌گیری صفر تا صد کیلومتربرساعت آن تنها ۳.۹ ثانیه طول می‌کشد.

سریع‌ ترین رودستر استون‌مارتین +عکس

این مدل هم مانند مدل کوپه از ویژگی‌های اسپرت و مسابقه‌ای بهره مند است. یکی از این ویژگی‌ها جعبه دنده ۷ سرعته و دستی اتوماتیک شده اسپرت شیفت است که ۲۰ کیلوگرم سبک تر شده است. فناوری مسابقه‌ای و موتور اسپرت که در مدل‌های مسابقه‌ای برنده GT۴، GT۳ و GTE به چشم می‌خورد در رودستر V۱۲ ونتیج S هم به کار گرفته شده. در نتیجه استفاده از آن‌ها کنترل خودرو بسیار راحت‌تر و تعویض دنده دقیق‌تر و سریع‌تر شده است.

سریع‌ ترین رودستر استون‌مارتین +عکس

سریع‌ ترین رودستر استون‌مارتین +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این که چیزی نیست ما بهترش روداریم پرایییییییید.
      تازه تویه 3دقیقه به 100کیلومترمیرسه ما فخرنمیفروشیم.ندیدبدیدا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج