جاباما
۱۲۷۸۷۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اظهارنظر وزیر درباره امر به معروف گردشگران

وزیر کشور در خصوص امر به معروف گردشگران ، گفت: هر فردی که وارد کشور می‌شود موظف است قوانین و مقررات کشور را رعایت کند.

ایسنا: وزیر کشور در خصوص امر به معروف گردشگران ، گفت: هر فردی که وارد کشور می‌شود موظف است قوانین و مقررات کشور را رعایت کند.

رحمانی فضلی در حاشیه نشست شورای اجتماعی در جمع خبرنگاران گفت: موضوع حاشیه‌نشینی و سکونتگاه‌های حاشیه شهرهای بزرگ به عنوان چالشی در آینده در این شورا مطرح شد. همچنین مسئله حاشیه‌نشینی و مهاجرت از شهرهای کمتر توسعه یافته به شهرهای بزرگ مسئله‌ای است که در حوزه‌های درآمدی، بزهکاری، مسکن غیر استاندارد و ناهنجاری‌های دیگر تاثیرگذار است و مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور با بیان اینکه حاشیه‌نشینی باعث ایجاد مشکلات در خدمات‌رسانی می‌شود و باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم، گفت: این موضوع باید مورد توجه دولت، قوه قضائیه و مجلس قرار بگیرد و به همین دلیل در دستور کار شورای اجتماعی قرار گرفته است.

رحمانی فضلی در این خصوص افزود: کمیته‌های مختلفی برای این کار در شورای اجتماعی تشکیل شده است و سیاست‌های جدیدی در حوزه حاشیه‌نشینی اتخاذ شد که با جمع‌بندی به مناسب‌ترین گزینه خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه برای رفع مسائل مربوط به حاشیه‌نشینی باید تمهیدات میان مدت و کوتاه مدت انجام دهیم، ‌افزود: برای ارائه خدمات و تخصیص اعتبار باید اولویت‌بندی در این حوزه انجام شود. همچنین پیشنهاداتی در قالب برنامه ششم توسعه ارائه شود.

وزیر کشور با بیان اینکه هشت کارگروه در خصوص مسئله حاشیه‌نشینی در شورای اجتماعی تشکیل شده است، گفت: در سفر قبلی که به مشهد داشتیم این موضوع اجتماعی بررسی شد، چرا که مشهد یکی از شهرهایی است که با مسئله حاشیه‌نشینی مواجه است و ۲۵۰ هزار نفر در شرایطی زندگی می‌کنند که لازمه توجه ویژه برای آنها وجود دارد. همچنین در شورای تامین استان خراسان رضوی این موضوع بررسی و قرار شد مشکلات و موانع موجود از پیش پا برداشته شود.

وی در رابطه با امر به معروف گردشگران، اظهار کرد: نظر خاصی در این خصوص ندارم ولی هر فردی که به کشوری وارد می‌شود باید قوانین و مقررات کشور را رعایت کند.

وی همچنین در خصوص بازداشت فعالین داخلی شبکه‌های ماهواره‌ای، بیان کرد: ستادی در این حوزه تصمیم‌گیری می‌کند و وزارت کشور نماینده‌ای در این ستاد ندارد اما وقتی این ستاد موارد و مصادیق را منافی عفت عمومی تشخیص دهد می‌تواند با آنان برخورد کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج