۱۲۸۱۱۳
۵۰۶۱
۵۰۶۱
پ

به خانه تان، رنگ و رو بدهید!

رنگ بژ یک رنگ کاملا کلاسیک است. اما می توانید با ترکیب این رنگ خنثی با انواع رنگ های جان‌دار و به‌چشم‌بیا جلوه ای تازه به آن ببخشید.

به خانه تان، رنگ و رو بدهید!

برترین ها: رنگ بژ یک رنگ کاملا کلاسیک است. اما می توانید با ترکیب این رنگ خنثی با انواع رنگ های جان‌دار و به‌چشم‌بیا جلوه ای تازه به آن ببخشید. برای اینکه بدانید بژ با چه رنگ های ترکیبات زیبا می سازد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قرمز

وقتی دیوارهای خانه بژ یا کرم هستند، برای اینکه اتاق نمای زیبایی داشته باشد می توانید از مبلمان یا وسایل قرمز استفاده کنید. این دو رنگ در کنار یکدیگر تعادل خوبی در فضا ایجاد می کنند. دیوارها از بی روحی بیرون می آیند و از شدت خودنمایی مبلمان نیز کاسته می شود. البته اگر دوست ندارید مبلمان را قرمز انتخاب کنید، می توانید لوازم تزئینی خانه همچون گلدان، تابلوی نقاشی، کوسن ها یا ... را به این رنگ انتخاب کنید.

به خانه تان، رنگ و رو بدهید!

سبز دریایی و آبی آسمانی

با الهام از طبیعت می توان به خوبی تشخیص داد رنگ بژ که همچون ماسه های ساحل است با رنگ آبی-سبز دریا و آبی آسمان بسیار همخوانی دارد. یعنی می توان با قرار دادن آنها در کنار هم ترکیب زیبایی ساخت. در اتاقی که دیوارها بژ هستند، قاب های در و پنجره و هر نوع قرنیز و گچ‌بری را سفید نقاشی کنید. یک قالی روشن و ساده برای کف انتخاب و مبلمان را ترکیبی از رنگ های کرم، بژ، آبی و سبز انتخاب کنید. کوسن های آبی. کاناپه های سبز، گلدان سبز دریایی و آباژورهای آبی همه در کنار هم حالتی از خانه های ساحلی را یادآور می شوند که بسیار زیباست.

به خانه تان، رنگ و رو بدهید!

سرخابی و نارنجی

رنگ بژ خودش به تنهایی بی‌حال و بی‌روح هست و اگر آن را با صورتی کمرنگ بخواهید سِت کنید، رنگ‌و‌رو رفته‌تر هم دیده می شود. اما با کمک رنگ شادابی همچون سرخابی، نتیجه برعکس دارد. یعنی بسیار هم ترکیب خوبی است و با اشاره های کوچکی از رنگ نارنجی می توان بر جذابیت بیشتر آن هم افزود.

به خانه تان، رنگ و رو بدهید!

سیاه و سفید

ترکیب سیاه و سفید به تنهایی شاید موجب خستگی چشم شوند. اما ترکیب سه گانه بژ، سیاه و سفید در اتاق های خانه بسیار هوشمندانه و زیبا است. دیوارهای بژ، قاب‌بندی های سفید و درهای مشکی با کفپوش های تیره و مشکی در کنار هم بسیار زیبا دیده می شوند. می توانید از یک قالی بولد و کرم‌رنگ برای تاکید بیشتر روی این ترکیب نیز استفاده کنید. همان طور که در این تصویر نیز می بینید، با کمک وسایل دکوری و تزئینی ریز و درشت در گوشه و کنار اتاق می توانید از جاذبه این سه رنگ در کنار هم نهایت لذت را ببرید.

به خانه تان، رنگ و رو بدهید!

قهوه ای و کرم

به خوبی می توان تشخیص داد رنگ های بژ، کرم و قهوه ای در کنار هم یک ترکیب بسیار شیک می سازند. هر سه این رنگ ها از یک خانواده هستند. برای اینکه دیوارهای بژ در اتاق به خوبی خودنمایی کنند، به طور هوشمندانه از تضاد رنگ ها استفاده کنید. به طور مثال، رنگ کرم بسیار روشن را روی دیوار بژ قرار دهید و درست در کنار آن، رنگ تیره قهوه‌ای را وارد عمل کنید. موکت یا قالی به رنگ قهوه ای روشن، تختخواب قهوه ای تیره، روتختی کرم، پرده های نسکافه ای، دیوارهای بژ و تابلوهای شیری رنگ در کنار هم موجب جذابیت این اتاق خواب شده اند.

به خانه تان، رنگ و رو بدهید!

خرمالویی

استفاده از رنگ های گرم همچون نارنجی در دکور خانه بسیار آسان تر از آن است که تصور می کنید. نارنجی خرمالویی نه زیاد جیغ و پررنگ است، نه خیلی بی حال و کمرنگ. یک نارنجی بسیار متعادل است که حتی می توانید برای مبلمان خانه نیز به آن فکر کنید. دیوارهای بژ که نوعی بی‌روحی خاص در خود دارند را با حرارت و هیجان بسیار گرم رنگ خرمالویی جفت کنید تا متوجه شوید بژ خیلی هم خنثی نیست.

یا حتی می توانید در اتاق خواب از رنگ خرمالویی بهره بگیرید. به طور مثال، روتختی خود را به این رنگ انتخاب کنید تا رنگ خنثی دیوار را خنثی کند و هیجان و طراوت به اتاق ببخشد.

به خانه تان، رنگ و رو بدهید!

سبز و طلایی

رنگ سبز چمنی و طلایی ترکیب بسیار زنده و شادی با هم می سازند. این دو رنگ در کنار دیوارهای بژ به خوبی می توانند زیبایی و جذابیت خود را به رخ بکشند. وقتی زمینه چشم‌اندازی که می بینید، ساده و خنثی و بی ادعا باشد، با تمرکز بیشتری می توانید از زیبایی سوژه لذت ببرید. سوژه و چشم انداز این اتاق، مبلمان و دکوری های سبز و طلایی هستند و زمینه نیز دیوار بی ادعای بژ است. کاناپه شیری در مقابل دیوار بژ و آباژورهای شبز و آینه خورشیدی و طلایی، تقارن و زیبایی زیادی را به تصویر کشیده اند.

به خانه تان، رنگ و رو بدهید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج