جاباما
۱۲۸۳۰۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کنسرت های داغ نیمه دوم مرداد ماه

گروه‌های موسیقی در شاخه‌های مختلف سنتی، پاپ و تلفیقی مرداد ماه امسال خود را برای اجراهای زنده در تالارهای مختلف پایتخت آماده کرده‌اند و مردم تهران می‌توانند شب‌های خود را با حضور در کنسرت‌ها پربارتر کنند.

خبرگزاری مهر : گروه‌های موسیقایی که اغلب آنها طی ماه‌های اخیر به تدریج متوجه تکراری شدن کنسرت های خود به لحاظ محتوایی شده اند، در مصاحبه‌های منتشر شده اخیر خود در رسانه‌ها، علاقه‌مندان موسیقی را به اجرای یک برنامه متفاوت در کنسرت هایشان نوید داده‌اند؛ نویدی که در گذشته نشان داده صرفا برای خالی نبودن عریضه است وگرنه کنسرت همان کنسرت همیشگی و قطعات هم همان قطعات قبلی هستند که فقط و فقط حسی نوستالژیک دارند که مخاطب به بهانه آن وارد تالار اجرای برنامه می‌شود.

البته مخاطبان موسیقی ایرانی که همواره نشان داده‌اند گوش سپردن به محتوا و موسیقی خوب را هیچ گاه به موسیقی بی محتوا اما پرطمطراق ترجیح نمی دهند، شاید راضی تر از طیف مخاطبانی باشند که بیشتر به موسیقی پاپ علاقه مندند چراکه در این ماه بعد از مدت ها انتظار و شنیدن اخبارهای تایید و تکذیب شده، شاهد اجرای زنده آلبوم پرفروش «نه فرشته ام نه شیطان» به آهنگسازی تهمورس پورناظری و همایون شجریان خواهند بود. آلبومی که بدون تردید یکی از تاثیرگذارترین آثار در حوزه موسیقی ایرانی است. آلبومی که قطعه «چرا رفتی» آن را کمتر کسی است که تاکنون نشنیده باشد و از آن لذت نبرد. البته در این میان اجرای زنده گروه اردشیر کامکار به خوانندگی وحید تاج نیز می تواند در فهرست کنسرت هایی که حتما باید از آن دیدن کرد، قرار گیرد. به هر حال آنچه در میان معرفی کنسرت های موسیقی مردادماه امسال می تواند مورد توجه قرار گیرد، چیرگی بی چون و چرای موسیقی ایرانی بر دیگر جریان های موسیقایی است.

کنسرت های داغ نیمه دوم مرداد ماه

خاطره های فرمان فتحعلیان در مجتمع «رعد» زنده می شود

فرمان فتحعلیان خواننده برگزیده اولین و تنهاترین جشنواره برگزار شده موسیقی پاپ هم بالاخره بعد از مدت ها بی خبری تازه ترین کنسرت خود را در مجتمع نیکوکاری «رعد» برگزار می کند.

در این کنسرت که روزهای ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ مردادماه در تالار مجتمع نیکوکاری رعد برگزار می شود، فتحعلیان منتخبی از قطعات آلبوم ‌های قبلی خود را اجرا می کند.

«مقیم»، «راه عشق»، «مست و خراب»، «شهر لیلی» و «مردم و بیگانه» آلبوم هایی هستند که تاکنون به آهنگسازی و خوانندگی فرمان فتحعلیان در بازار موسیقی منتشر شده‌اند.

صدا‌پیشه «پسرعمه زا» در میلاد کنسرت می دهد

محمدرضا هدایتی بازیگر و صداپیشه شخصیت عروسکی «پسرعمه زا» که طی این سالها در عرصه خوانندگی نیز فعالیت دارد، روز ۱۵ مردادماه در تالار میلاد نمایشگاه بین‌المللی کنسرت خود را برگزار می کند.

این هنرمند که در آستانه انتشار سومین آلبوم خود هم قرار دارد در اولین کنسرت موسیقایی‌اش قطعاتی از ۲ آلبوم گذشته و آلبوم تازه خود را توسط گروه «آریژ» به رهبری محسن افشار برای طرفداران اجرا می کند.

این کنسرت ساعت ۲۱:۳۰ تاریخ یاد شده در تالار میلاد نمایشگاه بین المللی تهران میزبان علاقه مندان موسیقی است

کنسرت های داغ نیمه دوم مرداد ماه

شادیانه های سامان احتشامی در تالار وحدت

سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز موسیقی نیز که به تازگی آلبوم «شادی تو» را روانه بازار موسیقی کرده، روز ۱۵ مردادماه کنسرتی را در تالار وحدت برگزار می کند.

در این کنسرت موسیقایی که ساعت ۲۲ تاریخ یاد شده برگزار می‌شود گروهی متشکل از ۸ نوازنده شامل سامان احتشامی به عنوان نوازنده پیانو و ملودیکا، پیمان جوانمرد و سینا سلیم‌زاده نوازندگان پیانو و ملودیکا، یلدا صمدی نوازنده پیانو و پرکاشن، رضا دربندی نوازنده دف، لیلی تن‌ساز نوازنده کوزه، عمران فروزش نوازنده ضرب و شایان ریاحی نوازنده پرکاشن، قطعاتی را برای علاقه‌مندان اجرا خواهند کرد.

در این کنسرت قطعات نوستالژیک، خاطره انگیز، فولکلور ایران و دیگر کشورها، فیلم، پاپ و موسیقی ملی ایران اجرا می‌شوند.

کنسرت های داغ نیمه دوم مرداد ماه

کنسرت گروه «اینک» در تالار رودکی

گروه موسیقی «اینک» به خوانندگی آرش کمانگری هم طی روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ مردادماه در تالار رودکی میزبان دوستداران موسیقی خواهد بود.

در این کنسرت موسیقایی که با تنظیم مقداد شاه‌حسینی و حامد فکوری به دوستداران موسیقی ایرانی ارائه خواهد شد، شروین مهاجر نوازنده کمانچه، فرهاد صفری نوازنده تنبک و زروان، پوریا فرجی نوازنده سنتور آلتو، نگار نوراد نوازنده ویولن سل و آرش کمانگری خواننده است.

کنسرت های داغ نیمه دوم مرداد ماه

تالار وزارت کشور میزبان «نه فرشته‌ام نه شیطان»

اولین اجرای زنده آلبوم پرفروش «نه فرشته ام نه شیطان» نیز روزهای ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۲۳ مردادماه بعد از مدت‌ها تعطیلی تالار وزارت کشور میزبان علاقه‌مندان موسیقی ایرانی خواهد بود.

این کنسرت ساعت ۱۸ و ۲۱:۳۰ با حضور ارکستری از نوازندگان ایرانی در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌شود.

تالار بزرگ وزارت کشور برای اولین بار است که بعد از ۸ سال برگزار نشدن کنسرت های موسیقی میزبان علاقه مندان موسیقی با برگزاری یک کنسرت موسیقی ایرانی خواهد بود و این می تواند اتفاق بسیار خوبی در اجرای زنده کنسرت های موسیقی با توجه به کمبود تالارهای مجهز این حوزه باشد.

آلبوم «نه فرشته ام نه شیطان» به آهنگسازی تهمورس پورناظری و خوانندگی همایون شجریان و نوازندگی بزرگانی چون شجاعت حسین خان، درو اوستاچه، دیوید گارنر، جیمی جانسون، محمد آکاتای، جان ویک فیلد و رامون استگنار بیستم اسفند ماه سال گذشته طی مراسمی با حضور تعداد زیادی از هنرمندان موسیقی، تئاتر و سینما در تالار وحدت به تهیه‌کنندگی موسسه ایران گام رونمایی شد. این در حالی است که دو کمپانی معتبر از اروپا و آمریکا پخش جهانی این آلبوم موسیقایی را به عهده دارند.

«چرا رفتی» با شعری از سیمین بهبهانی، «درون آیینه » با شعری از حسین منزوی، «دل به دل» با شعری از هومن ذکایی، «کولی» با شعری از سیمین بهبهانی، «همه هیچم» با شعری از حسین منزوی، «چونی بی من» با شعری از مولانا، «شتک» با شعری از حسین منزوی، «در حصار شب» با شعری از محمدرضا شفیعی کدکنی قطعاتی هستند که در این آلبوم برای علاقه‌مندان موسیقی ایرانی ارائه شده است.

کنسرت های داغ نیمه دوم مرداد ماه

اولین کنسرت سال ۹۳ سیروان خسروی در تهران

سیروان خسروی دیگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان هم اولین کنسرت سال ۹۳ خود روزهای ۱۶، ۱۷ و ۲۰ مردادماه در تالار میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می کند.

این هنرمند که آخرین بار اسفندماه سال گذشته در تهران کنسرت خود را روی صحنه برده بود در تاریخ های اعلام شده علاوه بر اجرای آثار همیشگی قطعات جدیدی را نیز اجرا می کند. این در حالی است که وی هم اکنون مشغول تولید و ضبط تازه ترین آلبم موسیقایی خود است.

«هفتاد میلیون ستاره» عنوان تازه ترین قطعه موسیقایی این خواننده جوان است که اخیرا به مناسبت برگزاری جام جهانی فوتبال از شبکه ۳ سیما پخش شد.

کنسرت های داغ نیمه دوم مرداد ماه

کنسرت آقای سماع با همراهی سماع گران قونیه

کنسرت « آقای سماع» با همراهی سماع قونیه کاری امیر حسین حسنی نیا هم طی روزهای ۱۹ و ۲۰ مرداد ماه در تالار رودکی اجرا می شود.

پروژه موسيقيايي «آقای سماع» تاكنون در شهر های استانبول و دبی روی صحنه رفته است، این در حالی است اميرحسين حسني‌نيا سال گذشته نيز با اجرای اپرای «اينک شمس» در تهران روی صحنه رفته بود. «آقای سماع» با همراهی سماع گران قونيه و در ژانر موسيقي تلفيقی قرار گرفته است.

امیرحسین حسنی‌نیا آهنگساز، بربت و همخوان، وحید قاسمی نوازنده پرکاشن، اشکان ماهری نوازنده گیتار الکتریک و همخوان، راحله فیروزی نوازنده چنگ ایرانی و همخوان، علیرضا مقراضی نوازنده کمانچه، محمود خیرگو نوازنده سازهای کوبه‌ای و مراقبه و علیرضا شاه‌حسینی و بهزاد هجیر سماع گران گروه اجرایی این کنسرت هستند.

روبات تابستانی لهراسبی در تالار میلاد نمایشگاه بین‌المللی

علی لهراسبی خواننده پاپ کشورمان نیز در ادامه کنسرت های تابستانی خود بعد از ماه مبارک رمضان روز ۲۳ مردادماه میزبان علاقه مندان در تالار میلاد نمایشگاه بین المللی خواهد بود. در این کنسرت موسیقایی که ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به رهبری ارکستر فربد یزدانفر برگزار می شود، این خواننده ضمن اجرای قطعات مورد علاقه طرفداران قطعاتی از آلبوم جدید خود «روبات» را اجرا می کند.

«شر شر بارون»، «دوسم نداری»، «سفر»، «دیوونه وار»، «فال»، «دلهره»، «دیوار»، «حالم خوبه»، «من دیگه خسته شدم»، «پناه» قطعات آلبوم «روبات» هستند که به احتمال فراوان لهراسبی آنها را در این کنسرت اجرا می کند.

کنسرت های داغ نیمه دوم مرداد ماه

روزهای خوب موسیقی در تالار سوره حوزه هنری

گروه موسیقی «سایه سار» نیز از جمله گروههال فعال در حوزه موسیقی ایرانی نیز روزهای ۲۳ و ۲۴ مردادماه در تالار سوره حوزه هنری کنسرت «روزهای خوب» را برگزار می کند.

در این کنسرت موسیقایی که ساعت ۲۱ تاریخ‌های شده میزبان علاقه مندان موسیقی است، حسین سلیمانی سرپرست و آهنگساز، امیر رفعتی آواز، ثمین قربانی همخوان، علی بشر دوست سنتور، شهاب الدین آذین مهر و احمد فروزان تار، محسن صادقی نی، امین یساولی عود، عسل پیله وری کمانچه، فریده رضایی قانون؛ میلاد بختیاری تنبک گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دهند.

بنیامین بهادری و اجرای «اصلا صداش کردی»

بنیامین بهادری دیگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان هم روز ۲۴ مردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجراهای تازه خود را شروع می کند.

این خواننده که اخیر تک آهنگ «اصلا صداش کردی» را در فضای مجازی منتشر کرده است، روز ۲۴ مردادماه در ۲ نوبت میزبان علاقه مندان خود با اجرای چند قطعه جدید و منتخبی از آلبوم های قبلی‌اش خواهد بود.

بنیامین بهادری روزهای ۱۰ و ۱۱ مردادماه نیز کنسرتی را در سینما هلال شهر اهواز برگزار می کند.

کنسرت های داغ نیمه دوم مرداد ماه

ترنم نوای موسیقایی گیلان در تالار وحدت

گروه موسیقی «گیل و آمارد» هم ۲۸ و ۲۹ مردادماه امسال در یک کنسرت متفاوت و ویژه میزبان علاقه مندان موسیقی گیلان با اجرای قطعاتی تازه در تالار وحدت خواهد بود.

«برای راه تو نان درست کرده ام» ترانه برگرفته از موسیقی کردهای شمال کشور، « کردلاکو» ترانه ای بر گفته از لرهای منطقه لوشان، «لیلی لیلی» و چند ترانه جدید دیگر از جمله قطعاتی هستند که در کنار ترانه های همیشگی گروه برای علاقه مندان موسیقی نواحی اجرا می شوند.

کنسرت های داغ نیمه دوم مرداد ماه

ناصر وحدتی خواننده ترانه های گیلکی اهل روستای لیش از توابع سیاهکل است. او از کودکی به خوانندگی و موسیقی علاقه داشت و نشانه این علاقه مندی را می توان در چهل سال تلاش برای جمع آوری اشعار،ترانه ها و ملودی های محلی مشاهده کرد. این خواننده فعالیت خود را از سال ۱۳۶۵ آغاز کرد و با همکاری گروه های شمشال، آمارد و گیل کنسرتهای زیادی در زمینه موسیقی گیلکی اجرا کرد. از وی تاکنون ۳ آلبوم «زرنگیس»، «شورم نقش» و «شورم نقش» روانه بازار موسیقی شده است.

نگارش کتاب‌های «خوندشت»، «داستان یک زندگی»، «روی خوش زندگی»، «زندگی و موسیقی» از دیگر فعالیت‌های این هنرمند در عرصه نویسندگی است.

اجرای یک کنسرت ترکیبی در برج میلاد تهران

گروه ترکیبی «آیان» نیز در ۲۸ مردادماه تازه ترین کنسرت موسیقایی خود را در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می کند.

در این کنسرت ترکیبی که ساعت ۲۱:۳۰ تاریخ یاد شده میزبان علاقه مندان موسیقی تلفیقی است هژیرمهر افروز سرپرست و خواننده، شاهد علیزاده تنظیم کننده، مجید مظاهری کمانچه، حسین حسینی نی، شهریار نظری دف، فرهاد صفری تنبک و سازهای کوبه ای، نوید رهبری سینتی سایزر، فرشاد رضایی گیتار باس، نیما رمضان گیتار الکتریک، بردیا امیری درامز به عنوان نوازنده حضور دارند.

کنسرت های داغ نیمه دوم مرداد ماه

قول حمید عسکری برای برگزاری یک کنسرت متفاوت

حمید عسگری خواننده پرطرفدار این سال های موسیقی پاپ کشورمان هم روز 29 مردادماه امسال در تازه ترین کنسرت موسیقایی خود قطعات تازه ای را اجرا می کند.

حمید عسگری در گفتگویی که پیش از این با رسانه ها داشته خبر از برگزاری یک کنسرت متفاوت داده و تصریح کرده است: اجرای قطعات آلبوم «خوشبختی» هم که زمستان سال گذشته به بازار عرضه شد، یکی از بخش های اصلی کنداکتور کنسرت است. البته این روزها به همراه عوامل برگزاری مشغول هماهنگی و برنامه ریزی هستیم، چراکه برای کنسرت پیش روی خود برنامه های متفاوتی را تدارک دیده ایم.

این کنسرت ساعت 18:15 و 21:30 در تالار میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج