جاباما
۱۲۸۵۸۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیشنهادهایی برای آخر هفته فرهنگی

«امروز» را در سینما ببینید

یک آخر هفته شاد را با پیشنهادهای فرهنگی این هفته گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری مهر از جمله تماشای تئاتر «دور همی زنان شکسپیر»، فیلم سینمایی «امروز»، ۲ کنسرت سیروان خسروی و فرمان فتحلیان تجربه کنید.

خبرگزاری مهر: یک آخر هفته شاد را با پیشنهادهای فرهنگی این هفته گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری مهر از جمله تماشای تئاتر «دور همی زنان شکسپیر»، فیلم سینمایی «امروز»، 2 کنسرت سیروان خسروی و فرمان فتحلیان تجربه کنید.

در پیشنهادهای فرهنگی این هفته شما می توانید با زنان شکسپیر به یک دورهمی بروید، یا از دیدن کنسرت سیروان خسروی و یا فرمان فتحعلیان بروید، یا شاید دوست داشته باشید جدیدترین ساخته رضا میرکریمی با نام «امروز» را در سینماهای کشور ببینید. به هر حال هر کدام از این پیشنهادها می تواند لحظات خوبی را برای آخر هفته شما به ارغوان آورد.

«امروز» را در سینما ببینید

«امروز»

فیلم سینمایی «امروز» جدیدترین ساخته رضا میرکریمی است که نزدیک به ۱۴ روز است که در سینماهای کشور در حال اکران است. رضا میرکریمی برای اولین بار در این فیلم سینمایی با پرویز پرستویی همکاری داشته است. فیلمنامه «امروز» توسط این کارگردان و با همکاری شادمهر راستین نوشته شده است.

این فیلم سینمایی داستان یونس راننده تاکسی کهنه کاری است که در پایان یک روز کاری به زن جوانی کمک می کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظار او است.

در این فیلم پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی، حسام محمودی، اشکان جنابی، آسیه ضیایی، آوا شریفی، مدیا ذاکری، روزبه حصاری، امیر کربلایی، مرتضی آقا حسینی، مهتاب کُرکوندی، امین م‌ری، شهلا نَدری، شیرین فرخنده‌نژاد، سجاد تابش، مرجان قمری، مهناز میرزایی، نیوشا گودرزی، علی‌اصغر کُردبچه، عباس موسوی، گیتی قاسمی، مریم توکلی، امیر یوسفی و مهناز میرزایی بازی می‌کنند.

«امروز» را در سینما ببینید

یک دورهمی خوب با زنان شکسپیر

نمایش «دورهمی زنان شکسپیر» به کارگردانی بهاره رهنما از ۱۲ مرداد اجرای خود را در تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرد. این نمایش که در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود در روزهای نخستین اجرایش با استقبال مخاطبان مواجه شد و این نمایش می‌تواند گزینه سرگرم کننده ای برای تعطیلات آخر هفته باشد.

«دورهمی زنان شکسپیر» عنوان تازه ترین نمایشنامه بهاره رهنما است که متن این نمایشنامه آن را خود او به نگارش در آورده و پیمان قاسم خانی به عنوان مشاور متن در کنار او حضور دارد. رهنما پیش از این، نمایش با «من بستی می خوری؟» را در سالن گوشه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه برد و این تئاتر تازه ترین اثر گروه «این تابستان...» می‌باشد.

مهناز افشار، نسیم ادبی، سحر دولت شاهی، کمند امیر سلیمانی، بهنوش بختیاری و بهاره رهنما بازیگران نمایش «دورهمی زنان شکسپیر» هستند. نمایش «دورهمی زنان شکسپیر» هر روز ساعت ۱۹ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

«امروز» را در سینما ببینید

یک آخر هفته شیرین با فرمان فتحعلیان

فرمان فتحعلیان خواننده برگزیده اولین و تنهاترین جشنواره برگزار شده موسیقی پاپ هم بالاخره بعد از مدت ها بی خبری تازه ترین کنسرت خود را در مجتمع نیکوکاری «رعد» برگزار می کند.

در این کنسرت که روزهای ۱۶ و ۱۷ مردادماه در تالار مجتمع نیکوکاری رعد برگزار می شود، فتحعلیان منتخبی از قطعات آلبوم ‌های قبلی خود را اجرا می کند. «مقیم»، «راه عشق»، «مست و خراب»، «شهر لیلی» و «مردم و بیگانه» آلبوم هایی هستند که تاکنون به آهنگسازی و خوانندگی فرمان فتحعلیان در بازار موسیقی منتشر شده‌اند.

«امروز» را در سینما ببینید

البته سیروان خسروی نیز برای اولین بار در سال جاری در تهران و در تالار میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در روزهای ۱۶،۱۷ و ۲۰ مردادماه به اجرای کنسرت می پردازد.

این هنرمند که آخرین بار اسفندماه سال گذشته در تهران کنسرت خود را روی صحنه برده بود در تاریخ های اعلام شده علاوه بر اجرای آثار همیشگی قطعات جدیدی را نیز اجرا می کند.

این در حالی است که وی هم اکنون مشغول تولید و ضبط تازه ترین آلبم موسیقایی خود است. «هفتاد میلیون ستاره» عنوان تازه ترین قطعه موسیقایی این خواننده جوان است که اخیرا به مناسبت برگزاری جام جهانی فوتبال از شبکه ۳ سیما پخش شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج