جاباما
۱۲۸۹۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

باید جای خالی پولادی و سیدجلال را با جذب بازیکن پُر کنند

بنگر: از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی می‌کنم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ از همه هواداران، پیشکسوتان و مسئولان عذرخواهی می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: محسن بنگر در روزهایی که خیلی از بازیکنان پرسپولیس سکوت را برای فرار از جواب دادن به هواداران در دستور کار خود قرار دادند در گفت‌وگویی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره علت شکست سرخ پوشان برابر فولادخوزستان و بازی بسیار ضعیف آنها در اهواز اظهار داشت: متاسفانه علیرغم تلاش‌های انجام شده خیلی بد مقابل فولاد خوزستان بازی کردیم و به نظرم یکی از بدترین بازی‌های عمرم را به شخصه در بازی مقابل فولاد به نمایش گذاشتم، اگر چه همه بد بودیم.

وی افزود:‌من از همه هواداران،‌مسئولان و پیشکسوتان عذرخواهی می‌کنم وامیدوارم بتوانیم این اتفاق تلخ را جبران کنیم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که آیا زمین بازی هم در عملکرد شما نقش داشت، گفت:‌زمین، هوا وهمه چیز بد بود اما دلیلی نمی‌شود نام پرسپولیس در زمین نباشد. اگر آسفالت هم بود ما نباید این طور بازی و شکست می‌خوردیم. پس بهانه نمی‌آوریم و باید با هواداران روراست صحبت کنیم.

وی افزود:‌ باور کنید ما بیشتر از هواداران نگرانیم و فقط باید بگوییم انشاءالله درست می‌شود. نیاز به تقویت داریم و انشاءالله با تصمیم دایی و تلاش مسئولان باشگاه این اتفاق می‌افتد. تیم پرسپولیس باید جان بگیرد. البته ما در دو بازی پیش رو مقابل ملوان و ذوب‌آهن می‌توانیم خیلی چیزها را جبران کنیم که امیدوارم این اتفاق هر طوری شده بیفتد. ما برای این ۶ امتیاز باید جانانه بجنگیم چون آبرو و حیثیت‌مان در میان است.

بنگر در پاسخ به سؤالی که چرا این بازیکنان به داوران اعتراض می‌کنند، گفت: از خود من گرفته تا همه، اعتراض به داوری اصلا خوب نیست. نگویید چون جریمه شدم این حرف را می‌زنم اما شرایط بازی ما را عصبی کرد و آن اتفاقات اشتباه باعث شد ۶ کارت زرد بگیریم و آن اتفاق برای پیام صادقیان پیش آمد و امیدوارم دیگر تکرار نشود چون به ضرر پرسولیس است.

وی درباره درگیری‌هایش با اسماعیل شریفات گفت: از خود شریفات سؤال کنید، اما هیچ بی‌احترامی در کار نبود. بالاخره محکم کار کردن در دستور کار بود که من هم فقط همین موضوع را در دستور کارم قرار دادم و به هیچ عنوان بی‌احترامی و کری در میان نبود.

بنگر در پاسخ به سؤال دیگری که آیا قبول دارید با رفتن سیدجلال و مهرداد پولادی خیلی ضرر کردید، گفت: ما که سید جلال و پولادی را نداشتیم حداقل باید جایشان بازیکن می‌گرفتیم که این طور ضرر نکنیم. امیدوارم هر چه سریع‌تر جلوی این اتفاقات را بگیریم. من باز هم از همه هواداران و پیشکسوتان و کسانی که با بازی ما مقابل فولاد نگران شدند عذرخواهی می‌کنم اما مطمئن باشید با تمام وجودمان مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیریم و امیدوارم مثل بقیه تیم‌ها شانس هم داشته باشیم. ما در بازی با فولاد اصلا خوب نبودیم و امیدوارم این اتفاق دیگر تکرار نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج