۱۲۸۹۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آرسنال - منچسترسیتی، سرآغاز هیجان

با انجام دیدار آرسنال و منچسترسیتی، بار دیگر هیجان به فوتبال انگلیس بازمی‌گردد تا تیم‌ها خود را برای آغاز فصل جدید آماده کنند.

خبرگزاری فارس: با برگزاری دیدار سوپر جام انگلیس موسوم به جام خیریه، زنگ آغاز رقابت‌های فوتبال باشگاهی در لیگ برتر انگلیس به صدا در می‌آید.

این دیدار فردا (یکشنبه) و از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران بین منچسترسیتی و آرسنال برگزار می‌شود.

سیتی فصل گذشته قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را جشن گرفت و آرسنال پس از ۹ سال عدم قهرمانی در جام‌های مختلف، موفق شد با پیروزی بر هال سیتی عنوان قهرمانی در جام حذفی را جشن بگیرد.

آرسنال در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس مقام چهارم را کسب کرد و در فصل نقل و انتقال‌های تابستانی هم زیاد هزینه نکرد اما موفق شد الکسیس سانچز را به ترکیبش اضافه کند که به عقیده بسیاری بهترین خرید برای یک تیم لیگ برتری بوده است.

آرسن ونگر، سرمربی توپچی‌ها قول داده تیم را آماده هر نبردی در فصل پیش رو کند. او علاوه بر خرید الکسیس، متیو دبوشی را هم از نیوکاسل خرید و کالوم چمبرز و دیوید اوسپینا را هم به ترکیب تیمش اضافه کرد تا نشان دهد قولی که به هواداران داده را فراموش نکرده است. همه این بازیکنان به جز اوسپینا می‌توانند تیم جدیدشان را مقابل سیتی همراهی کنند.

آرسنال تاکنون ۱۲ بار در جام خیریه به پیروزی رسیده که آخرین بار آن به سال ۲۰۰۴ بازمی‌گردد. توپچی‌ها امیدوارند بار دیگر این جام را به ویترین باشگاه خود اضافه کنند تا بتوانند روزهای خوبی را در فصل پیش رو برای خودشان متصور باشند.

در جبهه مقابل نیز منچسترسیتی قرار دارد که با مانوئل پیگرینی در فصل نخست حضور این مربی شیلیایی در ورزشگاه اتحاد عنوان قهرمانی در لیگ را جشن گرفت. سیتی در تابستان باکاری سانیا را از آرسنال خرید تا به جمع آرسنالی‌های پیشین این تیم مانند سمیر نصری و گائل کلیشی اضافه شود. با توجه به اینکه سیتی در سه سال اخیر موفق شده دو بار در لیگ انگلیس قهرمان شود اما در بازی‌های اروپایی نتیجه‌های خوبی نگرفته است. آنها در این فصل هم در این تورنمنت باشگاهی حضور دارند اما بسیاری از کارشناسان عقیده دارند آنها نمی‌توانند در فصل پیش رو هم نتیجه بگیرند.

خستگی بازیکنان ممکن است روی این دیدار تاثیر منفی داشته باشد زیرا بازیکنانی مانند ویسنت کمپانی، باکاری سانیا، سرجیو آگوئرو، پابلو زابالتا، مارتین دمیکلیس و فرناندینیو در مرحله حذفی رقابت‌های جام جهانی حضور داشته‌اند. این موضوع می‌تواند به ضرر سیتی باشد زیرا بیشتر بازیکنان اصلی این تیم سال سخت و پر کاری را سپری کرده‌اند.

تعداد قهرمانی‌های منچسترسیتی در جام خیریه چهار بار است. آخرین باری که آنها این جام را کسب کردند سال ۲۰۱۲ بود. پیش از آن سال ۱۹۷۲ آخرین باری بود که تیم دوم شهر منچستر این جام را به دست آورده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج