۱۲۸۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خداداد جواب بلاژویچ را داد

بلاژويچ در اين كشور زندگي مي‌كرد. او خيلي خوب اين گروه را مي‌شناخت و از آنها آشنايي كاملي داشت و حالا من مي‌خواهم اين آقا در مورد اين گروه صحبت كند

ميروسلاو بلاژويچ سرمربي سابق تيم ملي ايران در مصاحبه‌اي جنجالي كه حاوي نكات حاشيه‌اي بود صحبت‌هايي را در مورد خداداد عزيزي انجام داد. او در مصاحبه با سايت گل مسائلي را در مورد عزيزي مطرح كرد و حالا خداداد هم نسبت به مصاحبه بلاژ واكنش نشان مي‌‌دهد.

خداداد در گفت‌وگو با سايت گل حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:« من دوست ندارم جواب حرف‌هاي بلاژويچ را بدهم و فقط مي‌خواهم به يك موضوع اشاره كنم. من از بلاژ مي‌خواهم كمي راجع به صرب‌هاي مسلمان‌كُش حرف بزند. همان‌هايي كه قبل از فروپاشي يوگوسلاوي سابق مسلمان‌ها را كشتند. در زماني كه گروهي از صرب‌هاي يوگوسلاوي كه كارشان مسلمان‌كشي بود، بلاژويچ در اين كشور زندگي مي‌كرد. او خيلي خوب اين گروه را مي‌شناخت و از آنها آشنايي كاملي داشت و حالا من مي‌خواهم اين آقا در مورد اين گروه صحبت كند. در ضمن ديگر حرف خاصي در مورد مصاحبه بلاژويچ ندارم.»

از خداداد كه به تازگي مديرفني ابومسلم شده است در مورد شرايط اين تيم صحبت مي‌كنيم كه او ادامه مي‌دهد:« تيم ما شرايط خوبي دارد و مي‌توانستيم در آخرين بازي برنده باشيم ولي متأسفانه مساوي كرديم. البته تيم ما امسال مدعي صعود به ليگ برتر است درضمن بايد بگويم كه اين هفته يك بازي سخت مقابل پيكان تهران داريم كه الان صدرنشين جدول است.»

بازي ابومسلم و پيكان به نوعي رويارويي خداداد با فرهاد كاظمي خواهد بود. خداداد كه در يك مقطع با كاظمي اختلاف داشت، در اين خصوص مي‌گويد:« زماني كه در پاس بازي مي‌كردم بعد از ۸سال به مشهد برگشتم تا مقابل ابومسلم بازي كنم. در آن ديدار بعضي از تماشاگران ابومسلم به من فحش دادند و بعد از بازي عده‌اي از ليدرها گفتند كه مقصر اين جريان آقافرهاد است. من ديگر تحقيقي در اين مورد انجام ندادم ولي از كاظمي ناراحت شدم مدتي گذشت و ما دوباره با ابومسلم بازي كرديم كه باز هم آقافرهاد را ديدم. او به جان دخترش قسم خورد كه نقشي در آن جريان ندارد و حرف كاظمي هم براي من سند است.»

خداداد تأكيد مي‌كند:‌« كاظمي هميشه براي من يك رفيق خوب بوده و يكي از مربيان تواناي فوتبال ايران است. احترام او هميشه براي من واجب است و بايد بگويم كه رابطه خوبي با هم داريم. در ضمن او به باشگاه ابومسلم علاقه خاصي دارد و حتي نتايج تيم سياه‌جامگان را دنبال مي‌كند.»

منبع: گل

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

خداداد جواب بلاژویچ را داد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج