۱۲۸۹۸۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

طعمه قرار دادن زن جوان برای زورگیری

اعضای باندی که با طعمه قرار دادن یک زن از راننده مسافربر زورگیری می کرد، در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر : 24خرداد امسال فردی با مراجعه به کلانتری 151 یافت آباد به مأموران اعلام کرد که از سوی یک زن و دو نفر آقا مورد زورگیری قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری" و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

مالباخته پس از حضور در پلیس آگاهی ، در اظهارتش به کارآگاهان گفت: حدود دو ماه پیش از سرقت ، هنگام مسافرکشی با زن جوانی آشنا شدم که مدعی بود از همسرش متارکه کرده و خودش به تنهایی سرپرستی فرزندش را بر عهده دارد . در حالیکه تحت تأثیر صحبت های این زن قرار گرفته بودم ، تصمیم گرفتم تا از طریق اعضای خانواده و دوستان خود و همسرم نسبت به جمع آوری کمک مالی برای این زن اقدام کنم .

مالباخته در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان، افزود: پس از گذشت حدود دو ماه ، یکی از بستگان قول مساعدی در خصوص تهیه وام کم بهره ویژه افراد نیازمند به من داد . با این زن تماس گرفته و قرار شد تا وی مدارک شناسایی مورد نیاز دریافت وام از قبیل درخواست وام ، مدارک شناسایی و... را به در منزل بیاورد.

عصر چهارم خرداد زنگ در خانه به صدا درآمد و من برای گرفتن مدارک به در منزل مراجعه کردم که ناگهان دو نفر آقا به همراه این زن جوان وارد خانه شده و با تهدید چاقو مرا به داخل یکی از اتاقها بردند. آنها بلافاصله مرا در داخل اتاق خواب حبس کرده و پس از سرقت وجوه نقد و دیگر اموال باارزش داخل خانه ، به سرعت از خانه خارج شدند.

مالباخته در ادامه اشاره به یادداشت شماره پلاک خودرو پراید سفید رنگ سارقان ، به کارآگاهان گفت :زمانیکه سارقان از خانه خارج شده و قصد سوار شدن به ماشین خود را داشتند ، از طریق پنجره مشرف به داخل کوچه توانستم تا شماره پلاک خودرو آنها را بردارم .

با توجه به اطلاعات به دست آمده در خصوص خودرو پراید شناسایی شده ، کارآگاهان موفق به شناسایی آخرین مالک آن به نام امیر 25 ساله شدند .

با شناسایی امیر به عنوان یکی از متهمان پرونده و شناسایی تصاویر وی از سوی مالباخته ، کارآگاهان پایگاه پنجم آگاهی 29 تیر ماه موفق به دستگیری "امیر . ع" در منطقه تهرانسر شدند .

"امیر . ع" که پس از دستگیری و شناسایی از سوی مالباخته ، چاره ای جز بیان حقیقت نداشت با اعتراف صریح به سرقت و زورگیری از مالباخته به کارآگاهان گفت : به همراه یکی از دوستانم به نام رضا تصمیم گرفتیم تا برای تأمین هزینه های خود و به ویژه هزینه خرید موادمخدر ، شروع به زورگیری کنم و برای این کار تصمیم گرفتیم تا همسر رضا به نام زهرا را به عنوان طعمه در مسیر افراد قرار دهیم .

با شناسایی رضا 30 ساله و زهرا 28 ساله به عنوان دیگر اعضای گروه سارقین زورگیر ، دستگیری این دو متهم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و کارآگاهان این دو متهم را نیز دستگیر و به پایگاه پنجم آگاهی منتقل کردند .

سرهنگ کارآگاه داوود مرادی رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به زورگیری از مالباخته و احتمال ارتکاب سرقتهای زورگیری به شیوه های مختلف از جمله مسافرنما، مسافربرنما، سرقت منازل و... از طریق طعمه قرار دادن یک زن جوان، قرار قانونی از سوی مقام قضایی صادر و هر سه متهم برای انجام تحقیقات و شناسایی دیگر جرایم احتمالی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند. به همین خاطر از شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد زورگیری و سرقت قرار گرفته اند دعوت می شود تا برای شناسایی متهمان و پیگیری شکایات خود به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ريز بين

      جناب آقاي خيرخواه مدارک وام را دربانک قرار ميگذارند نه در خانه خالي حتماهمسرتان هم نبوده...............افتاد

    • بدون نام

      ريز بين .
      تو چقدر منفي نگري!!!!
      مراقب زندگيت باش با اين تفكر كار دست خودت ميدي

    • بدون نام

      حقت همینه اقای مثلا خیر خواه .طعمه را باید سر راه امثال تو قرار بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج