۱۲۹۰۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ستارگاني که بدون تيم مانده‌اند

در فاصله کمتر از يک ماه تا پايان فصل نقل و انتقالات تابستاني، برخي از ستارگان نامدار فوتبال جهان بدون تيم مانده اند.

ورزش سه: کمتر از يک ماه تا پايان فصل نقل و انتقالات تابستاني باقي مانده است.

ليست برخي از ستارگان نامدار فوتبال جهان که بدون تيم مانده اند را در اينجا مشاهده مي کنيد:

- ويکتور والدس (۳۲ ساله)

والدس در اوج پختگي فوتبالي خود، قيد حضور در بارسلونا به عنوان دروازه بان ثابت را در بهترين روزهاي دوران فوتبال خود زد. والدس مي خواست که حال و هوا را تغيير دهد و موناکو را انتخاب کرد اما موناکويي ها پس از مصدوميت شديد زانوي اين بازيکن، قيد خريد او را زدند. دستمزد بالاي او باعث مي شود که بسياري از باشگاه ها توان خريد او را نداشته باشند. از بايرن به عنوان يکي از گزينه هاي او نام برده مي شد اما پيوستن رينا به باواريايي ها اين احتمال را منتفي کرد.

- رونالدينيو (۳۴ ساله)

اين بازيکن برزيلي پس از فسخ قرارداد خود با اتلتيکو مينيرو به دنبال يک باشگاه ايده آل براي سالهاي پاياني فوتبال خود مي گردد. نيويورک ردبولز در ليگ آمريکا به عنوان يکي از گزينه هاي او مطرح شده بود اما اين باشگاه عقب نشيني کرد. بوکا جونيورز آرژانتين آخرين باشگاهي است که به خريد او ابراز تمايل کرده است.

- نيکولاس آنلکا (۳۵ سال)

مهاجم اسبق فوتبال فرانسه بين بازنشستگي و ملحق شدن به يک تيم جديد مردد است. وي دوره اي ناکام را در اتلتيکو مينيه رو پشت سر گذاشت. بازيکن سابق تيمهايي مثل رئال مادريد و چلسي در حال حاضر پيشنهاد مناسبي روي ميز خود نمي بيند.

- ساموئل اتوئو (۳۳ ساله)

اين مهاجم کامروني يکي از مهمترين مهاجمان فوتبال اروپا در سالهاي اخير بوده است اما فصل ناموفق او در چلسي موجب شده است که ابهامات زيادي در مورد آينده او وجود داشته باشد. البته هر چند که شايد از نظر بدني افت کرده باشد اما از نظر شم گلزني هيچ تغييري در او ايجاد نشده است و همچنان مي خواهد فوتبال را ادامه دهد.

بنتنر (۲۶ ساله)

مهاجم دانمارکي در سني که بسياري از فوتباليست ها به اوج پختگي و کيفيت خود مي رسند، بخت هاي خود را سوزانده است. بي ترديد بنتنر بازيکن با کيفيتي است اما از استعداد خود درست استفاده نکرد. ونگر پس از چندين سال عملکرد ضعيف ، قيد استفاده از اين بازيکن را زد و حالا اين مهاجم بدون تيم مانده است.

محمد ديارا (۳۳ ساله)

ستاره سابق خط هافبک رئال مادريد حال و روز خوشي را سپري نمي کند. دوره او در ليگ انگليس ناکام بود و با فولام به دسته دو سقوط کرد. در حال حاضر پيشنهاد مناسبي براي ادامه فوتبالش روي ميز خود نمي بيند.

سيمائو سابروسا (۳۴ ساله)

بازيکن سابق بارسلونا و اتلتيکو مادريد پس از سپري کردن دوره اي کوتاه در اسپانيول بدون تيم مانده است. اسپانيول تمايلي به حفظ بازيکن پرتغالي ندارد و اين بازيکن در حال حاضر به دنبال گزينه اي مناسب براي ادامه فوتبال خود مي گردد.

کامبياسو (۳۳ساله)

بازيکن سابق رئال مادريد و اينتر با توجه به بالا رفتن سنش فعلا مشتري مناسبي ندارد. او در سن سيرو تبديل به يک قهرمان شده بود اما چاره اي به جز جدايي از نراتزوري ها نداشت.

کارلوس مارچنا (۳۵ ساله)

ملي پوش سابق اسپانيا پس از کمک به دپورتيوو لاکرونيا براي بازگشت به لاليگا در حال حاضر به دنبال تيم مي گردد. او که کارنامه اي پر بار را ثبت کرده است، به بازگشت به لاليگا اميدوار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج