۱۲۹۱۴۰
۵۰۷۱
۵۰۷۱
پ

کوچکترین تخم مرغ در راه گینس! +عکس

مرغی در بریتانیا رکورد کوچکترین تخم مرغ جهان را شکست.مرغی هفته گذشته در بریتانیا تخم مرغ ۲۱ میلیمتری گذاشت.هنگامی که آقای جان وایت ساکن براون ایج ایالت استافوردشایر متوجه شد مرغش تخم کوچکی گذاشته است به مسولین گینس تماس گرفت تا انرا به ثبت برسانند.

روزگارنو: مرغی در بریتانیا رکورد کوچکترین تخم مرغ جهان را شکست.مرغی هفته گذشته در بریتانیا تخم مرغ ۲۱ میلیمتری گذاشت.هنگامی که آقای جان وایت ساکن براون ایج ایالت استافوردشایر متوجه شد مرغش تخم کوچکی گذاشته است به مسولین گینس تماس گرفت تا انرا به ثبت برسانند.

مرد ۶۶ ساله می گوید:مرغهای ما بسیار کوچک هستند و تخم مرغهایی که می گذارند نیز از حد معمول کوچکتر است.اندازه انها تقریبا دو سوم اندازه تخم مرغهای طبیعی است.وی می افزاید هنگامی که خانمم تخم مرغ را اورد باورم نمی شد که ان تخم مرغ باشد.اندازه ان از شیرینی مالتسر هم کوچکتر بود.از بس کوچک بود گویی نخودی در قاشق بود.

کوچکترین تخم مرغ در راه گینس! +عکس

جان می گوید تا کنون تصمیمی برای تخم مرغ نگرفته ام.انرا لای پارچه پشمی کتانی داخل جعبه ای گذاشته ام.منتظرم بفهمم ایا ان کوچکترین تخم مرغ جهان است یا خیر!

خانم جوسی ۶۰ ساله می گوید هنگامی که انرا یافتم باورم نمی شد که تخم مرغ است.مثل یک تیله کوچک بود.شما باید ۲۰ تای انرا کنار هم بگذارید تا یک وعده غذا نیمرو برایتان اماده شود

در کتاب رکوردهای گینس قسمتی برای کوچکترین تخم مرغ گنجانده نشده است.اما کوچکترین تخم پرنده در ان به چشم می خورد.کوچکترین تخم پرنده متعلق به کشور جامائیکا است که اندازه ان ۱۰ میلی متر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج