جاباما
۱۲۹۲۶
۵۰۹۴
۵۰۹۴
پ

آخرین قیمت مسکن در پایتخت

در نیمه آبانماه بازار مسکن با رونق بیشتری همراه شده است و فروشندگان حاضر به ارائه تخفیف به مشتریان نیستند، زیرا معتقدند که مشتری در بازار وجود دارد و نیازی به مجاب کردن یک مشتری نیست.

بازار خرید و فروش مسکن این روزها رونق بیشتری را تجربه می کند و تعداد معاملات با افزایش بیشتری نسبت به ماه قبل مواجه شده است که به نظر می رسد این امر رکود یکماه گذشته را کمی جبران می کند.

در واقع شهریور ماه که به دلیل سفرهای تابستانی و مهرماه با آغاز مدرسه بازار خرید و فروش مسکن با رکود مواجه می شود همچنین روزهای نزدیک به سال نو و ماه های محرم و صفر هم از جمله زمان هایی به شمار می روند که بازار مسکن با رکود بیشتری همراه است که در ماه های پس از آن رکود در بازار کمتر می شود.

بررسی های خبرنگار مهر نشان می دهد که هم اکنون در نیمه آبان ماه بازار مسکن با رونق بیشتری همراه شده است و قیمت ها هم در این مدت کمی نسبت به قبل افزایش داشته اند به این معنا که فروشندگان حاضر به ارایه تخفیف به مشتریان نیستند زیرا معتقدند که مشتری در بازار وجود دارد و نیازی به مجاب کردن یک مشتری نیست.

با وجود این قیمت خرید وفروش مسکن نسبت به ماه گذشته افزایش زیادی نداشته اند اما امکان کمی تغییر قیمت در دو هفته آینده وجود دارد.

قیمت خرید و فروش برخی آپارتمان ها در تهران

براساس گزارش میدانی خبرنگار مهر، آپارتمان ۴۵ متری در شریعتی ادیبی به قیمت ۱۲۰ میلیون تومان به فروش می رسد و برای ۴۳ متری در خیابان قزوین نوساز و تکواحدی با ۱۳ میلیون تومان وام و ۱۲ میلیون تومان رهن به قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پیشنهاد شده است.

مالک آپارتمان ۴۲ متری در سبلان هم قیمت ۵۵ میلیون تومان را برای واحد خود در نظر گرفته است و ۵۰ متری در محله نارمک ۴۶ متری غربی یکخوابه و نوساز با قیمت ۱۱۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

همچنین ۵۰ متری در یوسف آباد ۳۰ ساله با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان از سوی مالک به فروش گذاشته شده است و همین متراژ در خیابان جمهوری یاسر جنوبی یک خوابه و طبقه چهارم با انباری، با عمر ۸ ساله با قیمت ۸۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

در محدوده میدان امام حسین خیابان اقبال هم آپارتمان ۵۸ متری زیر همکف با عمر ۱۳ ساله هم به قیمت ۵۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و مالک آپارتمان ۵۶ متری طبقه پنجم با پارکینگ و انباری با ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رهن، ۱۶ میلیون وام و ۶۱ میلیون تومان نقد به فروش می رسد.

یک آپارتمان ۶۱ متری و دو خوابه در تهران نو افضلی طبقه سوم با آسانسور و پارکینگ و با عمر ۱۱ ساله ۱۰۶ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و ۷۰ متری در مطهری ترکمنستان و دوخوابه با قیمت ۱۷۳ میلیون تومان به فروش می رسد.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

آخرین قیمت مسکن در پایتخت


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج