۱۲۹۳۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حمایت سید محمد خاتمی از قالیباف؟

یک سایت خبری ادعایی را درباره واکنش سیدمحمد خاتمی نسبت به طرح موسوم به تکریم بانوان در شهرداری تهران مطرح کرده است.

ایسنا: یک سایت خبری ادعایی را درباره واکنش سیدمحمد خاتمی نسبت به طرح موسوم به تکریم بانوان در شهرداری تهران مطرح کرده است.

سایت مشرق نوشت: جلسه هماهنگی رسانه‌های اصلاح طلب عصر چهارشنبه برگزار شد که دستور کار اصلی این جلسه بحث درباره نحوه مواجهه رسانه‌های جبهه دوم خرداد با طرح تفکیک جنسیتی قالیباف در شهرداری تهران بود.

برخی حاضران در جلسه معتقد بودند انتقاد کور و سیاسی از طرح تکریم زنان باعث انتقاد شدید متدینین و خانواده‌های بانوان شاغل در شهرداری تهران از رسانه‌های اصلاح‌طلب شده است.

در طرف مقابل، موافقان حمله به قالیباف معتقد بودند که ما نباید اجازه دهیم یکی از اصولگرایان نماد کارآمدی در جامعه شود و باید با تحمیل انواع فشارها به وی، شهرداری تهران را به هر قیمتی شده از دست آنان خارج کنیم ولو آنکه در برهه‌ای طیف متدین و منصف جامعه از ما رنجیده‌خاطر شوند.

در جمع‌بندی این بحث‌ها، رئیس جلسه با اشاره به سخنان اخیر محمد خاتمی در جمع تعدادی از اعضای مجمع روحانیون گفت: آقای خاتمی به شدت از انتقادهای مطرح‌شده در فضای رسانه‌های اصلاح‌طلب درباره طرح تکریم زنان ناراحت است و معتقد است این یک تله برای جبهه دوم خرداد بود تا مانع بازسازی چهره آنان در میان متدینین شود.

به گفته رئیس جلسه، خاتمی معتقد است که این از هوشمندی قالیباف بوده که اقدامی را انجام داده که اکثر خانواده‌های ایرانی از آن استقبال می‌کنند. نحوه برخورد کور و احساسی رسانه‌های اصلاح‌طلب با موضوع تکریم زنان باعث شده که مردم بگویند اینها دیگر کار مهم دیگری ندارند و به این قضیه پرداخته‌اند.

مدیر جلسه رسانه‌های اصلاح‌طلب در پایان تاکید کرده، خاتمی در آن جلسه به صراحت اعلام کرده اگر منعی برایم نبود و از مصاحبه من سوءاستفاده نمی‌شد من حاضر بودم بیایم و از طرح قالیباف در شهرداری تهران استقبال و حمایت کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج