۱۲۹۶۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حواشی پرسپولیس در تمرین استقلال

این تعداد از هواداران معتقد بودند اینکه پرسپولیس در هفته دوم وارد حاشیه شده، مشکوک است و بروز اختلافات در آستانه شروع مسابقات لیگ کمی عجیب به نظر می‌رسد. آنها با ابراز خوشحالی از وضعیت باشگاه استقلال و همچنین مدیریت بهرام افشارزاده مدعی بودند که پرسپولیس در این فصل مدعی قهرمانی نخواهد بود.

تسنیم: تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار روز پنج‌شنبه مقابل سپاهان اصفهان از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

امیر قلعه‌ نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز تمرین درباره دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان و همچنین دیدار آبی‌پوشان مقابل سپاهان دقایقی برای بازیکنانش صحبت کرد. وی از بازیکنان استقلال خواست با دقت بیشتری بازی کرده و آرایش تیمی ۱-۱-۴-۴ را رعایت کنند.

هنگامی که قلعه‌نویی با بازیکنان صحبت می‌کرد، هاشم بیک‌زاده خطاب به سرمربی استقلال مواردی را عنوان کرد.

حدود ۴۰ نفر از هواداران در تمرین آبی‌پوشان حضور داشتند که بیشتر آنها در خصوص اختلاف بین علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حمیدرضا سیاسی، رئیس هیئت مدیره این باشگاه صحبت می‌کردند.

این تعداد از هواداران معتقد بودند اینکه پرسپولیس در هفته دوم وارد حاشیه شده، مشکوک است و بروز اختلافات در آستانه شروع مسابقات لیگ کمی عجیب به نظر می‌رسد. آنها با ابراز خوشحالی از وضعیت باشگاه استقلال و همچنین مدیریت بهرام افشارزاده مدعی بودند که پرسپولیس در این فصل مدعی قهرمانی نخواهد بود.

هواداران استقلال همچنین نسبت به اظهارات پیام صادقیان، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داده و اعتقاد داشتند که این بازیکن برای اینکه دل هواداران پرسپولیس را به دست بیاورد چنین حرف‌هایی را به زبان آورده است.

جواد زرینچه تنها غایب تمرین امروز آبی‌پوشان بود. او به دلیل همراهی تیم منتخب جام جهانی ۹۸ فرانسه در دیدار دوستانه مقابل پیشکسوتان پرسپولیس در تمرین استقلال غایب بود.

کرار جاسم، هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال که چندی پیش برخی شایعه کرده بودند به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه استقلال قهر کرده است در تمرین شرکت و به صورت اختصاصی مراحل آماده‌سازی خود را دنبال کرد. این بازیکن عراقی در دیدار مقابل استقلال خوزستان مصدوم شده و در دو سه روز اخیر به مداوای پای خود پرداخته بود.

کادر فنی تیم فوتبال استقلال مانند بازیکنان از لباس‌های جدید استفاده کردند.

درخشش محسن فروزان در دیدار مقابل استقلال خوزستان وی را به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان در بین هواداران حاضر در تمرین استقلال تبدیل کرده است.

خسرو حیدری، هافبک تیم فوتبال استقلال که در چند روز گذشته در تمرینات حضور نداشت امروز در مراحل آماده‌سازی آبی‌پوشان شرکت و پابه‌پای بازیکنان تمرین کرد.

محور تمرین امروز آبی‌پوشان دویدن دور زمین، بازی آقاوسط، کار با توپ و انجام کارهای تاکتیکی برای دیدار مقابل سپاهان بود.

کریم بوستانی پیش از اینکه کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان آغاز شود برای دروازه‌بانان تمرین سنگینی را در نظر گرفته بود.

آرش برهانی، مهاجم استقلال با تأخیر چند دقیقه‌ای در تمرین استقلال حضور یافت.

تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه هفته جاری در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر در اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج