جاباما
۱۲۹۶۷۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اولین معاون فرماندار زن سیستان و بلوچستان

برای نخستین بار در سیستان وبلوچستان و در ادامه واگذاری مسوولیت های سیاسی به بانوان،ˈنرگس محمدی محمودیˈبه عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان نیکشهر منصوب شد.

ایرنا: فرماندار نیکشهر عصر دوشنبه گفت:در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید و تاکیدات استاندار سیستان وبلوچستان برای بهره گیری از توانمندی های بانوان در مدیریتهای سیاسی، یکی از بانوان توانمند به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری منصوب و مشغول بکار شد.

ˈصاحب گل صالحیˈافزود: توانایی زنان در پستهای حساس مدیریتی سیستان و بلوچستان ثابت شده و استاندار تاکنون درچند انتصاب توانسته ضمن معرفی توانمندیهای زنان و کارایی آنان موفق عمل کند.

نرگس محمدی محمودی متولد ۱۳۵۹ با مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و دارای سوابقی چون مسوول دبیرخانه شورای تامین شهرستان نیکشهر و کارشناس اداره کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری سیستان و بلوچستان است.

پیش از این برای نخستین بار با عنایت و توجه دولت تدبیر و امید دو نفر از بانوان سیستان و بلوچستان به عنوان فرماندار منصوب شدند.

ˈمعصومه پرندوارˈ به عنوان فرماندار شهرستان هامون در شمال استان و ˈحمیرا ریگیˈ فرماندار قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان منصوب و مشغول بکار شدند که بنا به اظهار برخی از مردم این شهرستانها، فعالیت خوب و رضایت بخشی نیز تاکنون داشته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج