۱۲۹۶۹
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

حکم زن متهم قتل در ميدان كاج صادر شد

ديوان‌عالي كشور حكم متهم رديف دوم پرونده معروف به قتل در ميدان كاج سعادت‌آباد را تاييد كرد.

ديوان‌عالي كشور حكم متهم رديف دوم پرونده معروف به قتل در ميدان كاج سعادت‌آباد را تاييد كرد.

كيميا زن ۳۳ ساله كه يك سال پيش باعث درگيري دو مرد و به قتل رسيدن يكي و اعدام ديگري شده‌بود، بعد از محاكمه در شعبه ۷۷ دادگاه كيفري‌استان تهران به شلاق و محروميت از فعاليت اقتصادي محكوم شد.

متهم اصلي اين پرونده كه يعقوب نام داشت سال گذشته وقتي متوجه رابطه كيميا -دختر مورد علاقه‌اش- با مردي به‌نام محمدرضا شد او را در يك جنايت خياباني در ميدان كاج سعادت‌آباد جلوي چشم مردم به قتل رساند. يعقوب در جلسه محاكمه‌اش كه در شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان تهران برگزار شد به قتل اعتراف كرد و گفت:

من و كيميا سال‌ها بود كه با هم رابطه داشتيم البته بعد از چند سال من متوجه شدم او هنوز شوهر دارد اما بعد از هم جدا شدند. من عاشق كيميا بودم و دوستش داشتم اما اذيتم مي‌كرد و مرتب حرف‌هايي مي‌زد كه نمي‌توانستم تحمل كنم. ما چند مرتبه با هم درگير هم شديم و آخرين بار كيميا از من شكايت كرد و مرا به زندان انداخت. چهار ماه زنداني بودم و در اين مدت هم تلفني حرف مي‌زديم.

وقتي از زندان بيرون آمدم دوستانم به من گفتند كيميا را رها كن اين زن كار دستت مي‌دهد اما آنها نمي‌دانستند من چقدر كيميا را دوست داشتم. كسي به من نمي‌گفت مساله چيز ديگري است و كيميا با شخصي رابطه دارد.

بعد از مدتي فهميدم كيميا با جواني به نام محمدرضا رابطه دارد. به محمدرضا زنگ زدم و گفتم كيميا را فراموش كن اما او قبول نكرد. كيميا هر مردي را اغفال مي‌كرد، شب قبل از حادثه محمدرضا با من تماس گرفت و گفت با كيميا رابطه جنسي داشته و آنها به‌زودي با‌هم ازدواج مي‌كنند، آنقدر حالم بد شد كه تا صبح شيشه كشيدم و با محمدرضا قرار گذاشتم و گفتم بايد تكليف‌مان مشخص شود. صبح با چاقو به او حمله كردم و درگير شديم، اصلا يادم نمي‌آيد چه كردم و چند ضربه زدم.

هرچند كيميا در دادگاه اين حرف‌ها را رد كرد اما شاهدان همگي تاييد كردند اين زن با محمدرضا و يعقوب ارتباط داشته است. كيميا كه ليسانس حسابداري دارد و مدير يك بنگاه بزرگ معاملات املاك بود در پاسخ به اظهارات شهود ادعا كرد يعقوب كه يكي از بازارياب‌هاي او بود مزاحمش مي‌شد. در نهايت با درخواست اولياي‌دم، يعقوب به قصاص محكوم شد، درخصوص اتهام رابطه نامشروع با كيميا به صد ضربه شلاق و به اتهام قدرت‌نمايي با چاقو به دو سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محكوم شد. كيميا هم ابتدا به زناي محصنه متهم بود سرانجام درخصوص رابطه نامشروع مجرم شناخته و به حبس و شلاق محكوم شد.

دو ماه بعد از صدور حكم و بعد از گذراندن مراحل قانوني يعقوب در ملاءعام به‌دار آويخته شد. اين در حالي بود كه ديوان‌عالي كشور حكم پرونده درخصوص زناي محصنه را نقض كرده بود. با اعدام يعقوب پرونده درخصوص زناي محصنه به شعبه ۷۷ دادگاه كيفري‌استان تهران فرستاده ‌شد و كيميا يك‌بار ديگر مورد محاكمه قرار گرفت او بار ديگر از اتهام زناي محصنه تبرئه و به جرم رابطه نامشروع با دو جوان به ۹۹ ضربه شلاق و به جرم تحريك آنها به درگيري به سه سال محروميت از هرگونه فعاليت اقتصادي محكوم شد.

كيميا به اين رأي اعتراض كرد اما در نهايت رأي دادگاه ديروز در ديوان‌عالي كشور مورد تاييد قرار گرفت.

منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

حکم زن متهم قتل در ميدان كاج صادر شد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج