۱۲۹۷۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کرویف: رئال بازیکنان فوق‌العاده‌ای جذب کرد

اسطوره هلندی باشگاه بارسلونا معتقد است که باشگاه رئال مادرید عملکرد موفقی در خریدهای تابستانی داشته است.

خبرگزاری فارس: یوهان کرویف در گفت‌و‌گویی در خصوص خریدهای تابستانی بارسلونا و رئال مادرید اظهار نظر کرد. وی در خصوص خریدهای رئال مادرید گفت: کروس یکی از بهترین بازیکنان بایرن‌مونیخ و جام‌جهانی بود. او بسیار عالی توپ را به گردش در می‌آورد. جیمز بازیکن فوق‌العاده‌ای است. بارسا همیشه به دنبال جذب بازیکنانی بود که کارشان با توپ عالی است اما اکنون رئال این بازیکنان را جذب کرده است.

وی ادامه داد: بارسلونا در مسیر جدیدی قدم برداشته و ما باید بهای این تردید را بدهیم. بارسلونا پول زیادی خرج کرده است که همیشه مورد موشکافی دقیقی قرار می‌گیرد و حالا باید ببینیم اوضاع چه طور پیش می‌رود. تحت تأثیر انگیزه انریکه برای کار کردن و به کار بستن تمام تلاشش در این نقش جدید قرار گرفتم. مسئولیتی بر دوش او است که بازیکنان را مجذوب خود کند. می‌توانم شرط ببندم که او نمی‌تواند یک یا دو بازیکن را از خود راضی کند و این زمانی است که او باید برخی تصمیمات سخت و قدرتمند را بگیرد.

اسطوره هلندی سابق باشگاه بارسلونا خاطرنشان کرد: مسی، نیمار و سوارز همگی بازیکنان فوق‌العاد‌ه‌ای هستند اما مطمئن نیستم که تیم با عدم تعادل روبرو نشود.

کرویف در خصوص شرایط مسی و وضع مالی وی اضافه کرد: شما باید درون باشگاه باشید تا دقیقا شرایط را بدانید. خوشبختانه لوئیس انریکه توانایی این را خواهد داشت که او را به مسیر بازگرداند بنابراین کاری را که برای انجام دادنش اینجاست، انجام خواهد داد. لئو بسیار بااستعداد است اما چرخه درونی‌‌اش کاملا تغییر کرده است. پیش از این او یک بچه ۱۸ ساله بود و از کسی که وضع مالی خوبی نداشت به یک مالتی میلیونر تبدیل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج