۱۲۹۸۱۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نصرتی: به سیدصالحی گفتم خجالت بکشد!

مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: من به مهاجم سایپا گفتم که به خاطر عدم رعایت بازی جوانمردانه خجالت بکشد.

وب سایت نود: محمد نصرتی در خصوص شرایط تیم فوتبال پیکان و بازی مقابل سایپا اظهار داشت: فکر می‌کنم ما خوب بازی نکردیم، البته یکی دو موقعیت داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. تیم حریف هم دو سه موقعیت داشت و سرانجام بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. هنوز بازیکنان آمادگی کامل را به دست نیاورده‌اند و فکر می‌کنم زمان می‌خواهد تا بتوانیم شرایط آرمانی را پیدا کنیم. بازیکنان باید به اعتماد به نفسی که مدنظر است برسند و امیدوارم در بازی‌های آینده هم خوب بازی کنیم و هم خوب نتیجه بگیریم.

وی در مورد عملکرد سیدمهدی رحمتی و اینکه مجید جلالی اعلام کرده که کسب یک امتیاز پیکان به علت واکنش‌های این دروازه‌بان بود،تأکید کرد: رحمتی در چند صحنه خیلی خوب عمل کرد، البته آقای جلالی اعلام کرده که شش، هفت موقعیت داشته‌اند، نه، اینگونه نبود، دو سه موقعیت داشتند که رحمتی هم خوب واکنش نشان داد.

مدافع پیکان در خصوص صحنه‌ای که سیدصالحی توپ را به بیرون نزد و بازی جوانمردانه را رعایت نکرد در حالی او به روی زمین افتاده بود گفت: واقعاً از سیدصالحی بعید است، او هم سید است و هم در کنار ما بازی کرده است، او خصوصیت اخلاقی مرا می‌داند، می‌داند که من به دنبال تمارض نبوده‌ام، همسترینگم گرفت و نمی‌دانم چه فکری کرد و بازی را ادامه داد؟ این صحنه‌ها زیبا نیست. من به او گفتم که خجالت بکشد، او هم در جواب من چیزی نگفت. او صحنه را دید و توپ را به بیرون نزد.

نصرتی در خصوص اینکه پس از بازی گفته می‌شود با میلاد نوری در رختکن درگیر شده‌اند، یادآور شد:‌درگیری نبود، وظایف هر کس در تیم مشخص است، مشخص است چه کسی پنالتی بزند، چه کسی ضربه ایستگاهی بزند، چه کسی بازیکن دیگر را بگیرد و همه مسائل مشخص است. میلاد هم چون دیر وارد بازی شده بود و توقع داشت بیشتر بازی کند، ناراحت بود و گفت دوست دارد ضربه ایستگاهی بزند، من هم به او گفتم سرمربی تیم مشخص کرده و اگر او اعلام می‌کر که تو بزنی مشکلی نبود، مسئله خاصی نبود، او سر این موضوع کمی دلخور شده بود.

وی در مورد دیدار پیکان در هفته سوم مقابل نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: نفتی‌ها بازی قبل خود را از دست داده‌اند و صددرصد با تمام قوا در این دیدار حاضر خواهند شد. من در مقطع کوتاهی شاگرد باقری‌نیا بودم و آرزو می‌کنم که تیمش به جز دیدار مقابل ما در آینده موفق باشد. همه بازی‌ها سخت است، تیم‌ها با انگیزه مضاعف مقابل ما ظاهر می‌شوند زیرا بازیکنانی در تیم ما حضور دارند که انگیزه حریف را بیشتر می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج