۱۲۹۸۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیشنهاد خروج فرودگاه مهرآباد از تهران

رئیس شورای شهر تهران با تسلیت به بازماندگان حادثه سقوط هواپیما در اطراف فرودگاه مهرآباد، گفت: شورا با همکاری شهرداری در خصوص انتقال فرودگاه مهرآباد از دل پایتخت تصمیم گیری کند.

خبرگزاری مهر: احمد مسجدجامعی در جلسه علنی روز سه شنبه با تشکر از دستور به موقع رئیس جمهور در خصوص ممنوعیت پرواز هواپیمای ایران 140 گفت: این نشان می دهد دولت به حق حیات و کرامت انسانها اهمیت داده، همان موضوعی که در شورای چهارم نیز اهمیت بالایی دارد.

وی ادامه داد: به لحاظ قوانین بین المللی، فرودگاهها نباید در مرکز شهر باشند و هر پرواز هواپیما معادل 3 هزار وسیله نقلیه آلودگی تولید می کند این در حالی است که در فرودگاه مهرآباد روزانه 200 سورس پرواز انجام می شود.

مسجد جامعی با اشاره به آلودگی های هوا و سر و صدا در مناطق حاشیه ای فرودگاه مهرآباد، گفت: طی چند سال اخیر ما شاهد برخورد هواپیما با منازل مسکونی بوده ایم که جان شهروندان در منازلشان به خطر افتاده؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم کمیسیون شهرسازی و سلامت به طور مشترک در زمینه انتقال فرودگاه مهرآباد از پایتخت فعالیت کرده و در این زمینه فرودگاه امام خمینی (ره) که 10 سال است در حال فعالیت است می تواند جایگزین خوبی باشد.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر خطرات جانی که در حاشیه فرودگاه مهرآباد برای شهروندان ایجاد می شود، گفت: شاید مهمترین مصوبه شورای چهارم انتقال این فرودگاه از دل پایتخت باشد. امیدوارم شهرداری زمینه های مطالعاتی این طرح را آغاز و طی دو سال آینده فعالیت های اجرایی آن نیز آغاز شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج