جاباما
۱۲۹۸۸۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کاهش دمای هوای تهران در روزهای آینده

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم وزش باد در شرق کشور به خصوص منطقه زابل و بروز پدیده گرد و غبار طی روزهای آینده، گفت: دمای هوای پایتخت از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده حدود ۴ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

خبرگزاری فارس: فریبا گودرزی در گفت‌وگویی درباره شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده اظهار داشت: به سبب نفوذ هوای خنک و استمرار آن از چهارشنبه تا روز شنبه هفته پیش رو سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز و شمال شرق کشور کاهش دمای هوا را تجربه خواهند کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به بارش پراکنده باران، وزش باد و همچنین رعد و برق در برخی نواحی کشور افزود: انتظار می‌رود از اواخر وقت امشب تا ۲۴ ساعت آینده در گلستان و شرق مازندران شاهد بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد باشیم.

وی یادآور شد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه به خصوص در ساعات شب با تقویت جریانات شمالی در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش‌ها تشدید می‌یابد.

گودرزی ادامه داد: انتظار می‌رود طی همین مدت به خصوص در ساعات بعدازظهر در شمال البرز، تهران، سمنان و خراسان رضوی شاهد وزش باد همراه با رگبار و رعد و برق و همچنین بارش پراکنده باران باشیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: بارش‌ها در طی روزهای پنجشنبه و جمعه در خراسان شمالی، گلستان و مازندران از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی فردا شب دریای خزر به سبب وزش باد مواج می‌شود.

وی همچنین ادامه داد: طی روز جاری در هرمزگان، شرق فارس و جنوبی سیستان و بلوچستان بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

گودرزی همچنین به تداوم وزش باد در شرق کشور اشاره کرد و بیان داشت: انتظار می‌رود طی ۳ روز آینده وزش باد در شرق کشور به ویژه منطقه زابل تداوم یابد که این امر با گرد و خاک همراه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تهران نیز در برخی ساعات شاهد غبار محلی خواهیم بود، ادامه داد: انتظار می‌رود از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده دمای هوا در این کلانشهر روند کاهشی یابد به طوری که دمای هوا در پایتخت ۴ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج