۱۲۹۹۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شاید آریا جسور نتواند برای ایران بازی کند

رییس فدراسیون فوتبال ژاپن گفت: آریا جسور برای تیم ملی ژاپن بازی کرده و طبق مقررات فیفا شاید نتواند برای تیم ایران بازی کند.

ایسنا: کانیا داینی، رییس فدراسیون ژاپن پس از امضای تفاهم‌نامه میان فدراسیون فوتبال ایران و ژاپن اظهار کرد: خوشحالم این توافقنامه میان دو کشور امضا شد. بر این اساس امیدواریم همکاری مشترک دو کشور نه فقط برای بالا بردن سطح فوتبال ایران و ژاپن بلکه برای بالا بردن سطح فوتبال آسیا باشد. البته این در گرو اجرای بند بند این تفاهم‌نامه است.

رییس فدراسیون ژاپن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولین اقدام عملی در راستای عمل به این تفاهم‌نامه چه خواهد بود، گفت: ما از کفاشیان خواستیم تا در ماه آوریل به ژاپن بیاید تا او را از نزدیک ببینیم!

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا قرار است فوتبال بانوان ایران از مربیان ژاپنی استفاده کند، گفت: تیم ملی زیر ۱۷ سال بانوان ژاپن به موفقیت خوبی دست یافته است که باید بگویم تمام اعضای مربی گری این تیم از جمله سرمربی همه زن بودند و ما در این زمینه می‌توانیم به ایران کمک کنیم.

رییس فدراسیون ژاپن در پاسخ به این سوال که آیا قرار است شرکت‌های ژاپنی برای سرمایه‌گذاری در فوتبال ایران اعزام شوند گفت: این اقدام منوط به نظر آن شرکت‌هاست که ما باید نظر آنها را بپرسیم.

داینی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شنیده می‌شود آریا جسور هاسه‌گاوا می‌خواهد برای تیم ملی ایران بازی کند و آیا شما اقدامی در این زمینه انجام خواهید داد، گفت: جسور بازیکن خوبی است که پدر ایرانی و مادر ژاپنی دارد. او تا الان در ژاپن بازی می‌کرده و برای تیم ملی کشورمان هم به میدان رفته است. در این زمینه ما باید طبق مقررات فیفا عمل کنیم و او تا قبل از سن ۲۱ سالگی در تیم ملی ژاپن حضور یافته است. شاید طبق قانون این امکان فراهم نشود و به صورت دقیقی چیزی نمی‌توانم بگویم.

رییس فدراسیون ژاپن در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از میزبانی ایران برای جام ملت‌های آسیا حمایت می‌کنید گفت: در این زمینه امروز با کفاشیان صحبت کردم و این حمایت را انجام خواهم داد.

به گزارش ایسنا، پس از امضای تفاهم‌نامه میان روسای فدراسیون ایران و ژاپن، از طرف ایران هدایایی به ژاپنی‌ها اهدا شد. همچنین علی کفاشیان پیراهن شماره ۲ تیم ملی ایران که پشت او نام فدراسیون فوتبال ژاپن درج شده بود را به همتای خود داد و داینی پیراهن شماره ۱۰ تیم ملی ژاپن با نام کفاشیان را اهدا کرد.

ژاپنی‌ها یادبودهایی از کشورشان از جمله نماد کوه فوجی‌یاما و... را به کفاشیان دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج