جاباما
۱۲۹۹۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رهبر داعش: اردوغان باید با من بیعت کند!

سرکرده گروه تروریستی داعش در واکنش به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ترکیه "رجب طیب اردوغان" را سیاستمداری سکولار دانست و مدعی شد که باید با وی بیعت کند.

خبرگزاری مهر: "ابوبکر البغدادی" که خود را خلیفه گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) می داند به انتخاب "رجب طیب اردوغان" رهبر حزب عدالت و توسعه به ریاست جمهوری ترکیه واکنش نشان داد. در مطلبی که به همین مناسبت در صفحه توییتر منسوب به البغدادی منتشر شد، این گروه تروریستی به ترکیه اعلان جنگ کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: اردوغان فردی سکولار است، وی طبق شریعت رفتار نمی کند و حامی پیشمرگه است. طبق این ادعا، اردوغان که به ریاست جمهوری انتخاب شده نمی تواند کشورش را به شکلی دینی اداره کند. البغدادی خطاب به مقامات دولت ترکیه نوشت: به زودی خود را در مقابل نیروهای دولت اسلامی می بینید.

سرکرده داعش از اردوغان خواست سریعا با وی بیعت کند در غیر اینصورت باید منتظر جنگ و رویارویی نظامی باشد. در این بیانیه از اردوغان به عنوان فردی مرتد نام برده شده که باید کشته شود. "ادوارد اسنودن" افشاگر جاسوسی اطلاعاتی آمریکا پیش از این با اشاره به وجود اسنادی در سازمان سیا گفته است البغدادی عرب نبوده و فردی یهودی با نام واقعی "شیمون الیوت" است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج