جاباما
۱۳۰۰۱۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نسبت دو به یک ایرانیان و افغان‌ ها در تهران

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران از حضور ۶۵۰ هزار تبعه بیگانه در این منطقه خبر داد.

خبرگزاری مهر: مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شرق استان تهران با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سردار سیروس فتحی فرماندهی ویژه انتظامی شرق استان تهران و جمعی از نیرو های انتظامی در سالن کوثر برگزار شد.

در این نشست صمیمانه سردار سیروس فتحی با اشاره به برکات تشکیل فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران در ورامین اظهار داشت: پس از تشکیل نیروی انتظامی شرق استان تهران، وضعیت امنیت در این مناطق بهبود چشمگیری یافته است.

ب یش از دو میلیون نفر تحت پوشش نیروی انتظامی شرق استان تهران هستند

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران افزود: نیروی انتظامی شرق استان تهران یکی از وسیع ترین و پرجمعیت ترین ستادها را در کشور تشکیل داده به طوری که بیش از دو میلیون و صد و پنجاه هزار نفر تحت پوشش نیروی انتظامی بوده که از این تعداد، یک میلیون و پانصد هزار نفر را هموطنان ایرانی و بیش از 650 هزار نفر را مهاجر افغانی تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: حضور اتباع بیگانه از لحاظ حضور در فعالیت های کشاورزی و عمرانی به عنوان یک فرصت گرانبها تلقی شده اما از برخی جهات و با توجه به نارسایی های فرهنگی و اجتماعی، موجب ایجاد برخی تهدیدها می شود.

سردار فتحی اضافه کرد: بر اساس تحلیل و بررسی های نیروی انتظامی کشور، وضعیت عملکرد ستاد فرماندهی شرق استان تهران مطلوب بوده و توانسته رضایتمندی مردم را در بحث تأمین امنیت در حد قابل قبولی کسب کند که این امر مایه مباهات است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج