۱۳۰۰۲۹
۷ نظر
۵۰۱۶
۷ نظر
۵۰۱۶
پ

توصیه علی مطهری به حسن روحانی

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌که تاکتیک برخی از منتقدان این است که رییس جمهور را عصبانی کنند، به رییس جمهور توصیه کرد که برخورد انفعالی با منتقدان نداشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: علی مطهری در گفت‌وگویی، در ارزیابی خود از اظهارات اخیر رییس جمهور و اقدام نمایندگان مجلس برای رسیدگی به این اظهارات گفت: رییس جمهور باید سعه صدر و تحمل بیش‌تری داشته و برخورد انفعالی با منتقدان نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تاکتیک برخی از منتقدان این است که حرفی را مطرح کرده و رییس جمهور را عصبانی کنند،‌ سپس ایشان هم در مقابل، واکنش تندی نشان دهد و بعد دوباره آن‌ها پاسخ دهند و همین سیر ادامه یابد.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه اظهار کرد: معتقدم رییس جمهور باید از کنار بسیاری از انتقادها بگذرد و گاهی بهترین پاسخ سکوت است.

مطهری تصریح کرد: روش اسلامی و سیره امیرالمومنین(ع) در دوره خلافت هم این‌گونه بود که تحمل و سعه صدر زیادی در مقابل منتقدان و مخالفان داشتند.

وی در عین حال چند جمله روز گذشته رییس جمهور را چندان مناسب ندانست و افزود: این جملات خاطره آقای احمدی نژاد را زنده کرد. البته عده ای سخن ایشان را تحریف کردند. مثلا یکی از روزنامه ها از قول رئیس جمهور در صفحه اول تیتر زد: "بروید به جهنم" یا دیگری نوشت رئیس جمهور منتقدان را به جهنم دعوت کرد، در حالی که ایشان گفتند اگر از مذاکره می هراسید به جهنم، یعنی اهمیتی ندارد. البته همین سخن هم نباید گفته می شد اما ما هم نباید معرکه بگیریم و این موضوع را علم کنیم، مسائل مهم‌تری در کشور وجود دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان با بیان این‌که مهم ترین نیاز ما وحدت ملی است، اظهار کرد: امیدوارم همه دست به دست هم دهیم و با توجه به مشکلاتی که در داخل کشور و منطقه وجود دارد به حل مشکلات مردم و منطقه بپردازیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      تا وقتی که آقای روحانی نتواند به وعده های انتخاباتی خود که مهمترین آن بالابردن ارزش پول ملی و کاهش گرانی ها بود جامه عمل بپوشاند هم زبان منقدان و مخالفانش دراز است هم اعتمادش را در بین مردم از دست میدهد نمونه بارز آن واکنش مردم در برابر انصراف از یارانه را همه شاهد بودند - والسلام

    • علی

      به نظر من اتفاقا حرف بسیار خوبی زده است

      پاسخ ها

      • reza

        مثل احمدی نزاد که به شماها گفت خس و خاشاک.دمش گرررم

    • بدون نام

      رییس جمهور شخص دوم مملکت ماست و عده ایی به راحتی به ایشان تهمت و بد بیرا میگن
      ولی انگار نه انگار نه مجلس نه قوه قضاییه نه صداو سیما نه نهادهای دیگه عکس العملی انجام نمیدن و تنها علتش اینه که تمام این نهادها با تغییر رییس جمهور و انتخاب مردم تغییر نکرده اند در حالی که دکتر روحانی مقبول اکثریته و به خاطر اهدافی که داشت مردم به ایشان رای دادند و اگه مخالفان ایشان سنگ اندازی کنند و مقابل ایشان و رای مردم بایستند فقط مصیبتها بیشتر میشه و امیدوارم دکتر روحانی مقتدرانه مقابل این گروها بایسته
      به خاطر آینده ایی بهتر و درخشانتر

      پاسخ ها

      • reza

        پنجاه درصد همچین اکثریتی هم نیستا

    • بدون نام

      با احترامی که به آقای مطهری و به افکار بزرگ ایشان قائلم. عرض میکنم که شما حقوقدان هستید و قانونگرا و فرق انتقاد با تخریب را خوب میدانید همانطور فرق منتقدین سیاسی نظام با محارب. منتقد سیاسی را شعار میدیم زنده باد مخالف من ولی محارب را تا قطره آخر خون جلوش می ایستیم. الان تخریبگر دولت منتخب حکم همان محارب را در اذهان مردم دارد. والله أعلم. 

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما لطف کن از طرف اذهان مردم نظر نده.چون ذهن من به عنوان یکی از مردم همچین فکری نمیکنه.یک نفر هستی پس بیشتر از کوپنت حرف نزن.در ضمن محارب اونهایی اند که سال 88 مملکت رو می فروشن به آمریکایی ها و اسرائیلی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج