۱۳۰۰۵
۷ نظر
۵۰۳۷
۷ نظر
۵۰۳۷
پ

۱۰ جنایت مرموز در تهران

نگاهی به پرونده‌های جنایی پایتخت حاکی از آن است که با گذشت ماه‌ها از وقوع چندین جنایت هولناک، همچنان راز پرونده‌ها ناگشوده مانده است.

نگاهی به پرونده‌های جنایی پایتخت حاکی از آن است که با گذشت ماه‌ها از وقوع چندین جنایت هولناک، همچنان راز پرونده‌ها ناگشوده مانده است.

پرونده قتل مرد بساز بفروش

در این جنایت که عصر یکشنبه ۲۸ فروردین ۹۰ به پلیس اعلام شد، جسد مرد میانسالی در صندوق عقب خودروی پژو ۲۰۶ رها شده در کنار بوستانی در محله قیطریه کشف شد. به دنبال انتقال جسد متعفن به پزشکی قانونی، مأموران دریافتند مقتول حسن - ۵۰ ساله - نام داشته که از یک ماه قبل به‌طور مرموزی ناپدید شده بود.

در این پرونده همسر جوان قربانی جنایت با شکایت خانواده شوهرش بازداشت شد، اما با گذشت هفت ماه از این جنایت، تحقیقات پلیسی برای کشف راز قتل مرد بساز بفروش بی‌نتیجه مانده است.

پرونده قتل فروشنده عمده سیگار

جسد مرد جوان که فروشنده عمده سیگار بود، نیمه شب سه‌شنبه - ۵ اردیبهشت امسال - توسط رفتگر شهرداری در حالی در جوی آب خیابان پیدا شد که با شلیک سه گلوله از پا درآمده بود. محمد از فروشندگان و توزیع‌کنندگان عمده سیگار بود که هنوز راز قتلش فاش نشده است.

جنایت مرموز شبانه در خانه ویلایی

این قتل مرموز شامگاه شنبه سوم اردیبهشت در خانه‌ای ویلایی واقع در شهر زیبا - غرب تهران - رخ داد. همسر و پسر مقتول به مأموران گفتند در اتاق پذیرایی نشسته بودند که ناگهان در خانه باز شد و مرد قدبلند نقاب‌داری با اسلحه وارد خانه شد و پس از شلیک دو گلوله به محمد - ۷۴ ساله - متواری شد.

کشف پیکر مثله در شرق تهران

کشف پیکر مثله مرد ناشناس در یکی از خیابان‌های شرق تهران معمای جنایی حل نشده دیگری است که در اداره آگاهی تهران با بن‌بست تحقیقاتی روبه‌رو شده است. مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو صبح جمعه - ۶ خرداد - دست‌های یک مرد را در خیابان سبلان یافته و کمی دورتر نیز سر مرد جوان در جوی آب کشف شد. در ادامه جست‌و‌جوها نیز پاهای مقتول در یکی از خیابان‌های اطراف پیدا شد، اما هنوز گره کور جنایت هولناک با گذشت پنج ماه ناگشوده مانده است.

جسدی در رستوران

جنایت مرموز دیگر مربوط به جسدی در باغچه یک رستوران بود که مأموران کلانتری انقلاب صبح یکشنبه ۱۵ خرداد در جریان کشف آن قرار گرفتند. مأموران پس از حضور در یکی از رستوران‌های خیابان حافظ دریافتند یکی از کارگران هنگام برداشتن درپوش جوی آب با جسد مرد جوان در کانال آب روبه‌رو شده و وحشتزده موضوع را به همکارانش اطلاع داده بود.

راز جسدی در گونی

ظهر جمعه - ۲۰ خرداد - ساکنان یک مجتمع مسکونی در شهرک نفت تهران با مشاهده جسد متعفن مرد ناشناس در گونی، موضوع را به پلیس اطلاع دادند. مأموران کلانتری شهر زیبا در نخستین بررسی‌ها دریافتند حدود یک هفته از مرگ مرموز مرد ناشناس می‌گذرد، اما با گذشت بیش از پنج ماه از این ماجرا این پرونده نیز در بن‌بست تحقیقاتی است.

پرونده حسابدار زن

تحقیقات پلیسی برای کشف راز قتل زن ۳۰ ساله در حوالی خیابان میرداماد نیز همچنان بی‌نتیجه مانده است. الهام که حسابدار یک شرکت خصوصی بود، صبح سه‌شنبه - ۳۱ خرداد - در غیبت همسر و دختر خردسالش به طرز هولناکی به قتل رسید. شوهر وی ابتدا به عنوان مظنون اصلی قتل مدتی بازداشت شد، اما سرانجام با اثبات بیگناهی‌اش آزاد شد. با این وجود گره کور این جنایت همچنان ناگشوده است.

قتل زن ناشناس

هشتمین جنایت کشف نشده امسال مربوط به پرونده قتل زن جوان ناشناسی است که پیکر بی‌جان و پتوپیچ او نیمه شب یکشنبه ۱۱ تیر در کنار یکی از سطل‌های زباله شهرداری، حوالی خیابان میرداماد کشف شد.

کشف جسد سوخته در باغ متروکه

پنجم تیر امسال صاحب یک باغ متروکه در حوالی تجریش پیکر سوخته مرد ناشناسی را کشف کرد و موضوع را به پلیس خبر داد، اما با وجود گذشت چند ماه از جنایت مرموز، راز این معما نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

راز جمجمه منجمد

مأموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر عصر پنجشنبه - ۱۳ مرداد - سر منجمد یک انسان را که در کیسه پلاستیکی قرار داشت، در ضلع غربی ورزشگاه آزادی و کنار خیابان کشف کردند، اما هنوز تحقیقات پلیسی برای افشای راز این جنایت هولناک نیز در بن‌بست قرار دارد.

منبع: ایران

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

10 جنایت مرموز در تهران


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mahsa

      امنیت داره فوران میکنه.......!!!!

      پاسخ ها

      • فاران

        بهتر نیست جملات قشنگتری بکار ببری ؟؟

      • mohamadreza khoshbakht

        mage nashnidi harki too shahresh too keshvaresh amniyat nadare miad iran jorme bi amni be khodesh mizane inja eghamat migire
        mese irania ke miran ba mamoore polis dava migiran jormeshoon siasy she beran onvar eghamat begiran
        he
        khande dare

    • mahsa

      فاران کجای جمله من زشت بود؟؟؟؟؟؟؟؟
      تو اگه بلدی جمله قشنگ بگو که فیض ببریم...

    • ش

      فاران خفه

      پاسخ ها

      • مينا

        خيليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي بي ادبي اين چه طرز تيترنوشتنه ؟برات خيلي متآسفم

    • هومن

      اصلا مرموز نیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج