۱۳۰۲۲۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نامه احساسی رینا به هواداران لیورپول

پپه رینا که سالیان طولانی حفاظت از دروازه یکی از پر افتخارترین تیم های لیگ برتر جزیره را برعهده داشته است و حالا قرار است پس از ۹ سال از این باشگاه جدا شود برای نشان دادن احساساتش دست به قلم شد.

خبر آنلاین: او که سال گذشته را به صورت قرضی در ناپولی بازی کرد در نامه اش می نویسد:«سال پیش که به ناپولی رفتم نامه ای برای خداحافظی از هواداران لیورپول نوشتم. خیلی ها به من گفتند که چرا این کار را می کنم. من تنها بصورت قرضی به ایتالیا خواهم رفت و ۱۲ ماه بعد به آنفیلد باز خواهم گشت. اما از همان زمان می دانستم که دوران حضورم در لیورپول دیگر به پایان رسیده است...

حالا که رفتنم از این تیم قطعی شده است می خواهم از فرصت استفاده کنم و از همه هواداران تشکر کنم. از همه، بخاطر تمامی این کارهایی که در این سالها برای من انجام داده اند....از اینکه سالهای زیادی را در یکی از بهترین باشگاه های دنیا بازی کردم واقعاً خوشحالم. خاطراتی که از آنفیلد، هم تیمی ها، مربیان و همه مردم شهر در ذهن دارم را هرگز فراموش نخواهم کرد.

آنها برای همیشه در ذهن من خواهند ماند. از اینکه ترکتان خواهم کرد ناراحتم. همیشه دل کندن از چیزهایی که خاص هستند سخت است اما حضور در این باشگاه همیشه برای من یک افتخار خواهد بود...حالا باید یک چالش جدید را در بایرن مونیخ و زیر نظر پپ گواردیولا که اولین کاپیتانم در بارسلونا بود تجربه کنم...به زودی دوباره به آنفیلد باز خواهم گشت. اما این بار به عنوان یک هوادار و امیدوارم وقتی به ورزشگاه آمدم لیورپول مثل همیشه در حال تلاش برای رسیدن به افتخارات بزرگ باشد...

در پایان می خواهم یک بار دیگر از تمامی افرادی که از روز پیوستنم به این تیم در سال ۲۰۰۵ از من حمایت کردند قدردانی کنم. تمامی مربیان، کادر باشگاه، هم تیمی ها و به ویژه تک تک آن هواداران پرشوری که تمامی تیم ها آرزوی داشتنشان را می کنند. من خودم را برای همیشه یک لیورپولی می دانم... همیشه در کنارتان هستم.... پپه»

این دروازه بان اسپانیایی که فصل گذشته را به صورت قرضی در ناپولی بازی کرد، با قراردادی دو میلیون پوندی به بایرن مونیخ پیوسته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج