۱۳۰۳۱۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زلاتان: PSG قهرمان چمپیونزلیگ می‌شود!

زلاتان ایبراهیموویچ می گوید که به اعتقاد او پاریسن ژرمن هرچه که برای قهرمانی در چمپیونزلیگ ۱۵-۲۰۱۴ لازم باشد را در اختیار دارد.

طرفداری: پاریسن ژرمن بعد از دو قهرمانی متوالی در لیگ ۱ فرانسه بار دیگر با موفقیت به مرحله گروهی چمپیونزلیگ صعود کرده است و در این رقابت ها نیز دو سالی متوالی به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرده اند.

اکنون مهاجم ملی پوش سوئدی به ESPN FC گفت: "فکر می کنم می توانیم آن را فتح کنیم. ما فرصت خوبی داریم. این تیم برای بازی در تورنمنت های خوب ساخته شده است. شما باید سخت کار کنید و از کمی شانس نیز برخوردار باشید. در لحظات کلیدی، باید جزئیات کوچکی به نفع تیم شما باشد. فکر می کنم حالا آن را در تیم خود داریم. ما همچنین با تجربه تر شده ایم، به خصوص بعد از فصل گذشته. بنابراین می توانیم قهرمان شویم."

پی اس جی که ۲ آگوست موفق به شکست گینگام شد و سوپرکاپ فرانسه را به دست آورد، بازیکنانی چون داوید لوئیز و سرژ آئوریه را نیز به ترکیب خود اضافه کرده است.

مهاجم ۳۲ ساله افزود: "فکر می کنم نسبت به سال گذشته قوی تر شده ایم. همیشه این بهترین تیم نیست که فاتح چمپیونزلیگ می شود. در این رقابت ها هر اتفاقی می تواند رخ دهد. سالهایی بوده که قهرمانان چمپیونزلیگ در ابتدای تورنمنت مدعی محسوب نمی شدند. به همین خاطر است که این رقابت ها تا این حد جذاب هستند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج