۱۳۰۴۱۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

محدودیت اکران یک فیلم برای سر تراشیده؟!

کارگردان فیلم «شیفتگی» گفت: به جای خراب کردن فیلم و باحجاب کردن بازیگر زنی که با سر تراشیده بازی می‌کند ترجیح می‌دهم «شیفتگی» را به صورت محدود اکران کنم.

خبرگزاری ایسنا: کارگردان فیلم «شیفتگی» گفت: به جای خراب کردن فیلم و باحجاب کردن بازیگر زنی که با سر تراشیده بازی می‌کند ترجیح می‌دهم «شیفتگی» را به صورت محدود اکران کنم.

علی عصمتی زمانی درباره آخرین وضعیت اکران فیلم «شیفتگی» که به‌دلیل سر تراشیده رویا تیموریان در آن، هنوز مجوز نمایش عمومی نگرفته است، بیان کرد: با توجه به اینکه پیش از این هم فیلم‌هایی در سینمای ایران تولید و نمایش داده شده‌اند که بازیگران زن اینگونه ایفای نقش کرده‌ بودند، من هم به‌دنبال اکران فیلم خود با همان شرایط هستم، چون اگر بخواهم کلاهی به صورت دیجیتال روی سر بازیگر بگذارم جدا از بحث هزینه‌ زیاد، باعث خراب شدن فیلم خواهم شد.

وی گفت: در موقعیت‌هایی از فیلم «شیفتگی» اصلا امکان کلاه بر سر گذاشتن بازیگر نیست، به همین دلیل ترجیح می‌دهم به جای خراب کردن فیلم‌ام آنرا به صورت محدود در گروه هنر و تجربه اکران کنم.

زمانی اضافه کرد: نظر مساعد گرفته‌ام که اگر نخواهم فیلم را به شکل گسترده اکران کنم، می‌توانم «شیفتگی» را به صورت محدود اکران کنم؛ چرا که بر اساس فتوای برخی مراجع امکان نمایش به همین شکل وجود دارد. با این حال هنوز اطلاعی ندارم که چه تصمیمی گرفته شده ولی تأکید می‌کنم اگر در مسئله حجاب تغییری ایجاد نکنند، کاملاً با اکران محدود آن موافق هستم.

این کارگردان همچنین درباره فیلم جدید خود که هنوز پروانه ساخت نگرفته‌است، توضیح داد: به فیلم‌نامه‌ای که چند هفته قبل ارائه کردم اصلاحاتی وارد شده و از آنجایی که داستان این فیلم در زمان انتخابات سال ۸۴ رخ می‌دهد، گفتند باید احترام کاندیداهای دو طرف ریاست جمهوری حفظ شود.

او ادامه داد: البته در فیلم موضع و طرفدارای از هیچ‌کدام از کاندیداها وجود ندارد با این حال با تغییر نام فیلم که یکی از موارد اصلاحی بود به دنبال این هستم که مجوز ساخت را بگیرم تا پیش از پایان فصل گرما، فیلم‌برداری را آغاز کنم.

عصمتی زمانی در این باره بیان کرد: نام فیلم پیش از این، «شبی که شهردار شهر را آلوده کرد» بود که الان به «شب سکوت» تغییر پیدا کرده است. در واقع این نام از این جهت انتخاب شد که ۲۴ ساعت مانده به انتخابات تبلیغات ممنوع می‌شود و سکوت تبلیغاتی همه جا را فرا می‌گیرد به همین دلیل این نام برای فیلم انتخاب شد.

کارگردان فیلم «شیفتگی» همچنین با ابراز نگرانی از اینکه در صورت دریافت دیرهنگام مجوز ساخت، نمی‌تواند امسال فیلم خود را بسازد، گفت: بسیاری از ما کارگردان‌ها تحت فشار روحی، روانی و مالی قرار داریم و ای کاش اگر از طرف گروه‌های تندرو تحت فشار قرار می‌گیریم لااقل از طرف دوستان خودمان که الان صاحب قدرتی هستند،‌ این‌طور نباشد.

وی با اشاره به کارگردان‌هایی همچون محسن امیریوسفی که هنوز نتوانسته فیلم خود را اکران کند و از این لحاظ با ناراحتی‌هایی روبرو شده است،گفت: ما سالیان سال است که در این مملکت زندگی می‌کنیم و قوانین آن را می‌شناسیم، حال که در دوران دولت تدبیر و اعتدال به سر می‌بریم انتظار دیگری از مسئولان داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج