۱۳۰۴۶۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

امام جمعه ایلام:

تفکیک جنسیتی در تمام ادارات اجرا شود

امام جمعه‌ی ایلام با انتقاد از موضع‌گیری‌های سیاسی در مقابل طرح تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران اظهار امیدواری کرد تفکیک جنسیتی در ادارات و نهادها و سازمان‌های دولتی عملیاتی شود.

ایسنا: امام جمعه‌ی ایلام با انتقاد از موضع‌گیری‌های سیاسی در مقابل طرح تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران اظهار امیدواری کرد تفکیک جنسیتی در ادارات و نهادها و سازمان‌های دولتی عملیاتی شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «محمدنقی لطفی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام ، با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز آغاز بازگشت‌ آزادگان به میهن اسلامی در سال ۱۳۶۹، اظهار کرد: سالروز بازگشت پیروزمندانه‌ی آزادگان قهرمان و سرافراز رخداد مهم تاریخی است، چون این آزادگان با تحمل سال‌های اسارت و شکنجه‌های رژیم بعث جلوه‌هایی عالی از ایستادگی، مقاومت و ولایت‌مداری را به نمایش گذاشتند.

وی با تأکید بر اینکه باید خاطرات این عزیزان را خواند و شرایط حساس آن‌ها را درک کرد، ادامه داد: آزادگان که نمونه‌ی آنها «ابوترابی» است آبروی امام و انقلاب را به نحو احسن حفظ کردند و پیروزمندانه به آغوش ملت بازگشتند و هم‌اکنون همه باید قدردان آزادگی این عزیزان باشیم.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام در بخش دیگر خطبه‌ها از اقدام شهرداری تهران در راستای تفکیک جنسیتی کارکنان بعنوان یکی از عالی‌ترین و زیباترین کارها در راستای حفظ کرامت بانوان یاد و با انتقاد از مخالفان این طرح گفت: اختلاط زن و مرد در هر محیطی در همه‌ی فعالیت‌های اجتماعی ولو اینکه افراد در عالی‌ترین درجه‌ی تقوا باشند زمینه‌ی فساد را زیاد می‌کند.

لطفی اختلاط زن و مرد را ره‌آورد فرهنگ غرب دانست و تصریح کرد: این فرهنگ در تضاد صددرصد با ارزش‌های دینی است و امیدواریم تفکیک جنسیتی در همه‌ی ادارات و نهادها و سازمان‌های دولتی عملیاتی شود.

امام جمعه‌ی ایلام در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به کناره‌گیری نوری مالکی از قدرت، از این اقدام بعنوان اقدامی شجاعانه یاد و خاطرنشان کرد: نوری مالکی زمینه‌ی بحران‌زدایی از عراق را فراهم کرد و اقدام شجاعانه این مرد بزرگ امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل کرد.

لطفی یادآور شد: اقدام این مرد بزرگ، پاسخی به ندای مرجعیت عراق بود و برای حفظ عراق خواسته‌های خود را زیر پا گذاشت.

وی این اقدام نوری مالکی را درس عبرتی برای سران خائن فتنه ۸۸ دانست و گفت: ما نباید این فتنه را از یاد ببریم و فتنه‌گران هم باید از این مرد بالغ و عاقل سیاسی درس بگیرند ، آن‌هایی که سال‌ها سر سفره‌ی امام نشستند و می‌خواستند به خاطر چند روز قدرت، نظام را به سقوط بکشانند.

امام جمعه‌ی ایلام با انتقاد از دستانی که به‌دنبال تطهیر فتنه‌گران هستند، تصریح کرد: این افراد پس از ۵ سال خیانت و پایمال کردن خون شهیدان و بی‌حرمتی به امام حاضر به اعتراف به اشتباه خود نیستند که از قساوت قلب آنها سرچشمه می‌گیرد و با حق‌گریزی، حق‌ستیزی و امام ستیزی دشمنان را شاد و دستآوردهای انقلاب را زیرپا گذاشتند.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان این اقدام نوری مالکی را برگرفته از عقل و درایت او دانست و ابراز امیدواری کرد این اقدام، به بحران‌های عراق خاتمه دهد.

لطفی با اشاره به سالروز جنگ ۳۳ روزه و سالروز پیروزی حزب‌الله بر رژیم نامشروع صهیونیستی خاطرنشان کرد: در این جنگ رژیم نامشروع سخت‌‎ترین شکست را پس از نیم قرن اشغالگری تجربه و امروز به مدد این پیروزی‌ها اسرائیل ضعیف و زبون شده و به فرموده‌ی امام عظیم‌الشان «از صفحه‌ی روزگار محو می‌شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صابر

      به کجا داریم میریم این چنین شتابان !!

      پاسخ ها

      • هم وطن ن ن

        به کره ماه

    • سعید

      یک قدم به جلو ،دو قدم به عقب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج