۱۳۰۸۲۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

تصاویری از بازار داغ خرید و فروش پایان‌ نامه!

بازار انقلاب تهران یکی از مراکز عمده خرید و فروش پایان‌نامه است و اگر سری به این خیابان بزنید با انبوه تبلیغات مستقیم و غیرمستقیمی کسانی روبه‌رو می‌شوید که حاضرند به‌جای شما پایان‌نامه بنویسند و در قبال آن پول دریافت کنند.

خبرگزاری مهر: بازار انقلاب تهران یکی از مراکز عمده خرید و فروش پایان‌نامه است و اگر سری به این خیابان بزنید با انبوه تبلیغات مستقیم و غیرمستقیمی کسانی روبه‌رو می‌شوید که حاضرند به‌جای شما پایان‌نامه بنویسند و در قبال آن پول دریافت کنند.

با وجودی که تیرماه گذشته معاون حقوقی وزارت علوم، از برخورد با خرید و فروش پایان‌نامه خبر داده بود و گفته بود این وزارتخانه در حال تدوین لایحه ممنوعیت خرید و فروش پایان‌نامه است دلالان از خلا قانونی استفاده می کنند و مشغول معامله پایان‌نامه هستند.

گفته می شود این وزارتخانه با توجه به فراگیر شدن مساله خرید و فروش پایان نامه، جلسات متعددی را با مسئولان وزارت علوم، مدیران دانشگاه ها و مسئولان قوه قضاییه برگزار کرده و آیین نامه های وزارت علوم برای برخورد با متخلفان این حوزه را مورد بازنگری قرارداده است.

در طرح تازه برخورد با متخلفان پایان نامه ای، مسئولان وزارت علوم و مدیران دانشگاه ها، هم با دانشجویان متخلف و هم با استادان متخلف دانشگاه ها برخورد می کنند؛ مسئولان کمیته انضباطی دانشگاه ها نیز موظف شده اند که با جدیت بیشتری بر موضوع خرید و فروش پایان نامه ها نظارت و دانشجویان خاطی را در صورت لزوم، اخراج کنند.

گرچه به دلیل غیرقانونی بودن خرید و فروش پایان نامه های دانشگاهی، آمار دقیق و کاملا موثقی از تعداد خرید و فروش پایان نامه ها در دست نیست اما چندی پیش عضو شورای بین المللی فرهنگستان علوم، تخمین زده است که که سالانه بین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد در کشور خرید و فروش می شود و با اتکا به همین آمار گفته می شود گفت احتمالا سالانه حدود ۱۰ درصد از کل پایان نامه های دانشگاهی کشور به روش غیرقانونی خرید و فروش می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      خدا کنه همیشه پر فروش باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج