۱۳۱۱۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دست کواچ در فینال لیگ جهانی خالی بود

مربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: با تمام احترامی که برای رحمان محمدی‌راد و چورا قائل هستم باید بگویم که کادر فنی فعلی تیم ملی کم تجربه است و نباید خودمان را گول بزنیم.

وب سایت نود: هروز عطایی در مورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی والیبال ایران مقابل تیم ملی والیبال آمریکا موسوم به کاپ آمریکا که به ۳ شکست و یک پیروزی برای شاگردان کواچ انجامید، اظهار داشت: واقعیت این است که تیم ملی ایران نیاز بازی تدارکاتی برای تغییر روحیه بازیکنان داشت و تورنمنت آمریکا در نوع خودش بهترین گزینه ممکن بود. از نظر فنی هم مربیان تیم فرصت خوبی به دست آوردند تا بازیکنان ذخیره را مورد آزمایش قرار دهند و بازیکنان محک خوبی در شرایط سخت خوردند.

عطایی ادامه داد: اسلوبودان کواچ هنوز شناخت کاملی از بازیکنانش ندارد و مدل استفاده او از آنها در مسابقه این موضوع را تائید می‌کند.

مربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: بعضی‌ها معتقدند که چون ایران با آمریکا در مسابقات قهرمانی جهان هم‌گروه است و این کشور فاصله زیادی تا ایران دارد، این مسابقات سودی برای ایران نداشت اما حقیقت این است که تیم والیبال ایران از آمریکا ضعیف‌تر است و اگر قرار باشد دست تیمی برای دیگری رو شود، آن دست تیم ملی آمریکاست. از طرفی بازی نخست ایران در مسابقات قهرمانی جهان مقابل آمریکا نیست به همین خاطر هر ۲ تیم فرصت خوبی دارند تا در جریان بازی‌های ابتدایی خود در لهستان، یکدیگر را آنالیز کنند. ما روندی حرفه‌ای را در والیبال در پیش گرفته‌ایم و تحمل بازی‌های سنگین و مسابقات طولانی جزئی از آن است.

عطایی با تاکید بر اینکه کادر فنی تیم ملی باید تقویت شود، تصریح کرد: در مورد کادر فنی تیم ملی به هیچ عنوان نباید سطحی‌نگری شود چون فدراسیون در مودر نتایج تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان باید پاسخگو باشد به همین دلیل به این قضیه باید با وسواس خاصی نگاه کنیم. کواچ هم در مرحله نهایی لیگ جهانی گفته بود که دستش در مورد کمک مربی خالی بوده است.

سرمربی فصل پیش کاله ادامه داد: فدراسیون والیبال روی کواچ سرمایه‌گذاری کرده و باید اطلاعات لازم را به او بدهد و با تقویت کادر فنی امکانی مهیا شود که مقام چهارمی لیگ جهانی تثبیت و حتی روی سکو برویم. من با تمام احترامی که برای رحمان محمدی‌راد و چورا قائل هستم باید بگویم که کادر فنی فعلی تیم ملی کم تجربه است و نباید خودمان را گول برنیم. همان طور که گفتم در مرحله نهایی لیگ جهانی، کسی از روی نیمکت به کواچ کمک نکرد. من امیدوارم تصمیم فردی در مورد دستیار کواچ روی نیمکت تیم ملی گرفته نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج