جاباما
۱۳۱۵۷۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

یک فضای غذاخوری دلچسب در آشپزخانه

فضای غذاخوری؛ شما از اولین فنجان قهوه یا چای در آن‌جا لذت می‌برید، دور آن صبحانه میل می‌كنید، و احتمالا در آن‌جا كار می‌كنید، مطالعه می‌كنید، و وقتی غذا روی گاز است با یك لیوان نوشیدنی در آن‌جا می‌نشینید.

چیدانه: فضای غذاخوری؛ شما از اولین فنجان قهوه یا چای در آن‌جا لذت می‌برید، دور آن صبحانه میل می‌كنید، و احتمالا در آن‌جا كار می‌كنید، مطالعه می‌كنید، و وقتی غذا روی گاز است با یك لیوان نوشیدنی در آن‌جا می‌نشینید. با این همه چرا میز آشپزخانه را مركز این فضا قرار ندهیم؟ اگر در آشپزخانه خود یك میز غذاخوری، بزرگ و كوچكش فرقی نمی‌كند، دارید این مطلب تركیب‌هایی از عناصر مختلف را در پیرامون این فضا به شما نشان می‌دهد كه می‌تواند منبع الهامی برای شما باشد.

كاشی+ چراغ آویز چكش‌كاری‌شده.

یک فضای غذاخوری دلچسب در آشپزخانه

با استفاده از كاشی‌های كه به طور نامنظم در كنار هم قرار گرفته‌اند، مانند كاشی‌های كوبایی كه در عكس بالا می‌بینید، و یك چراغ آویز نقره‌ای یا برنزی جلوه‌ای خاص و همه‌پسند در آشپزخانه خود ایجاد كنید. نیمكت‌ها بسیار جذاب هستند، اما یك دیوار متفاوت كاشی‌كاری‌شده می‌تواند به هر آشپزخانه‌ای جلوه‌ای خاص و منحصربه‌فرد بدهد.

نشیمن كنار پنجره+ برچسب‌های رنگی.

یک فضای غذاخوری دلچسب در آشپزخانه

نیمكت‌هایی كه در فضای زیرین خود دارای كشو هستند و در گوشه آشپزخانه قرار می‌گیرند بسیار دنج و كاربردی هستند و تعداد زیادی از اعضای خانواده می‌توانند با استفاده از آن پیرامون میز، صبحانه بخورند. چند برچسب جذاب و رنگی به پنجره‌های كنار میز بچسبانید كه در آن‌ها از رنگ‌هایی شبیه رنگ‌های كوسن‌ها استفاده شده باشد.

میز كنار دیوار+ چراغ‌ گرد.

یک فضای غذاخوری دلچسب در آشپزخانه

میزی كه به دیوار چسبیده باشد فضای كمی می‌گیرد، اما حضور قدرتمندی در فضا دارد. آویزان كردن یك چراغ مدور در بالای این میز توجه را به این بخش جلب می‌كند و نسبت به منابع نوری موجود در آشپزخانه‌ها، نور گرم‌تری را ایجاد می‌كند.

لوستر جذاب+ شاخه‌های گل‌.

یک فضای غذاخوری دلچسب در آشپزخانه

یك لوستر زیبا و بیان‌گر، مانند لوستر صورتی‌رنگ موجود در عكس بالا، به علاوه گلدانی پر از شاخه‌های بلند گل‌، فضایی مجزا و خاص را در آشپزخانه ایجاد می‌كند. این تركیب بسیار مناسب خانه‌هایی با نقشه‌های باز است.

در رستورانی+ لوستر توپی.

یک فضای غذاخوری دلچسب در آشپزخانه

چرا در را تبدیل به عنصری خاص در آشپزخانه نكنیم؟ درهای دولنگه كه از آن‌ها بیش‌تر در رستوران‌ها استفاده می‌شود و دارای فضاهای مدور شیشه‌‌ای بر روی خود هستند در این آشپزخانه انرژی ایجاد كرده‌اند، در حالی كه لوسترهای مدور رنگ‌های متفاوتی را وارد فضا كرده‌اند و هماهنگی جذابی با فضاهای شیشه‌ای در دارند.

میز غذاخوری+ كاغذدیواری جذاب.

یک فضای غذاخوری دلچسب در آشپزخانه

برای ایجاد چنین فضای خاصی در آشپزخانه خانه خود، یك میز غذاخوری كلاسیك را در گوشه‌ای از اتاق كه دیوارهای آن دارای كاغذدیواری سرزنده و مدرنی است قرار دهید. تركیب این نوع میزها (با بیش‌ترین تعداد نشیمن) با كاغذدیواری‌های چاپی (برای ایجاد عمق در فضا) بسیار مناسب فضاهای كوچك است.

میز كافه‌‌ای+ صندلی‌های نامرئی.

یک فضای غذاخوری دلچسب در آشپزخانه

این فضای نشیمن كوچك اما كاربردی ثابت می‌كند كه حتی در فضاهای بسیار كوچك هم می‌توان سبك طراحی را قربانی نكرد. كوچك‌ترین میز كافه‌ای كه می‌توانید را پیدا كنید و دو صندلی شفاف را پیرامون آن قرار دهید. اگر یك ظرف میوه هم روی آن قرار دهید طراحی شما كامل می‌شود.

صندلی‌های پلاستیكی+ آویز افسانه‌های پریان.

یک فضای غذاخوری دلچسب در آشپزخانه

در این فضا، صندلی‌های نرم و باریك پلاستیكی در كنار یك آویز جذاب فضایی پویا و جذاب را خلق كرده‌اند. استفاده از صندلی‌های سفید و آویز كریستالی این آشپزخانه (با كابینت‌های صورتی) را تبدیل به فضایی مدرن، جذاب، و شیك كرده است.

فانوس‌ كاغذی+ نقاشی‌های كودكان.

یک فضای غذاخوری دلچسب در آشپزخانه

فانوس‌های كاغذی بسیار ارزان هستند، در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود، و نور بسیار گرم و خوبی را در فضا ایجاد می‌كنند. دیواری سفید رنگ كه نقاشی‌های كودكانه روی آن نصب شده است و صندلی‌های سفیدرنگ این فضا را تبدیل به فضایی كرده‌اند كه خلاقیت در آن موج می‌زند.

نیمكت‌های كنجی+ مبل روكش‌دار+ لوستر.

یک فضای غذاخوری دلچسب در آشپزخانه

اگر می‌خواهید فضای دنجی در گوشه آشپزخانه خود داشته باشید از یك نیمكت كنجی با كوسن‌های كافی، یك مبل راحت، و یك لوستر كلاسیك استفاده كنید. مبلی انتخاب كنید كه ارتفاع آن با ارتفاع میز هماهنگ باشد تا بتوانید به راحتی از آن استفاده كنید. برای راحت‌تر شدن كارها، مطمئن شوید كه روكش‌های مبل قابل شستشو هستند.

به ما بگویید: اگر بتوانید با یك چوب جادویی فضای غذاخوری آشپزخانه خود را تغییر دهید، چه تغییراتی در آن ایجاد می‌كنید؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ممنون عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج