۱۳۲۱۵
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

صدرنشینی «گربه چکمه پوش» در هفته دوم اکران

داغ ترین فیلم های این روزهای سرد

دریک هفته دراماتیک با تمام فراز و نشیبهای باکس آفیس، انیمیشن دریم ورکس و پارامونت «Puss in Boots: گربه چکمه پوش» در هفته دوم توانست ۳۳ میلیون دلار فروش کند و در صدر جدول باقی بماند.

دریک هفته دراماتیک با تمام فراز و نشیبهای باکس آفیس، انیمیشن دریم ورکس و پارامونت «Puss in Boots: گربه چکمه پوش» در هفته دوم توانست ۳۳ میلیون دلار فروش کند و در صدر جدول باقی بماند.

«گربه چکمه پوش» در ژانر کمدی- ماجراجویانه ساخته شده است. داستان این انیمیشن درباره رخدادهایی است که منجر به جنگهای شمشیری بین گربه با شرک و دوستانش می شود.

داغ ترین فیلم های این روزهای سرد

نمایی از پوستر فیلم سینمایی «گربه چکمه پوش»

کارگردانی این انیمیشن را "کریس میلر" برعهده داشته است. "آنتونیو باندراس" صداپیشگی گربه چکمه پوش را برعهده داشت. از دیگر صداپیشگان این انیمیشن نیز می توان "سلما هایک"، "زک گالیفیاناکیس"، "بیلی باب تورنتون"، "امی سیداریس" و ... را نام برد.

فروش ده روزه این انیمیشن مهیج ۷۵.۵ میلیون دلار بوده است. سازندگان فیلم امیدوارند که این فروش همچنان ادامه یابد تا در هفته سوم نیز این اینمیشن در صدر جدول قرار بگیرد.

داغ ترین فیلم های این روزهای سرد

«Tower Heist: سرقت از برج» فیلم جدیدی است که این هفته به سینماها راه یافت. فیلمی در ژانر اکشن، کمدی و جنایی که داستان گروهی کارگر سخت کوش را بیان می کند که وقتی می فهمند قربانی یک مرد تاجر ثروتمند شدند، توطئه ایی می چینند تا از محل سکونت گرانقیمت وی دزدی کنند.

«سرقت از برج» در شروع اکران ۲۴ میلیون دلار کسب کرد، ولی نتوانست کمپانی سازنده اش یونیورسال را از این فروش خوشحال نگه دارد.

کارگردانی این فیلم را "برت راتنر" برعهده داشته است و فیلمنامه نویسان این پروژه "تاد گریفین" و "جف ناتانسون" بوده اند.

از بازیگران این فیلم می توان به "بن استیلر"، "ادی مورفی"، "کیسی افلک"، "الن آلدا"، "متیو برادریک" و بسیاری دیگر اشاره داشت.

فیلم سوم جدول باکس آفیس این هفته متعلق به کمدی «کریسمس هارولد و کومار» است که در اولین اکران ۱۳.۹ میلیون دلار فروش کرد. این فیلم هم همچون فیلم دوم جدول نتوانست کمپانی و سازندگانش را راضی نگه دارد.

هزینه تولید این فیلم ۲۰ میلیون دلار برآورد شده است. کارگردان این فیلم "تاد اشتراوس-شولسون" و نویسنده اش "هیدن شولسبرگ" بوده است.

داستان فیلم از آنجا آغاز می شود که بعد از شش سال که از بندر گوآنتانامو می گذرد، هارولد و کومار دو فردی می شوند که از هر جنبه ایی چه خانوادگی چه دوست و چه زندگی از هم دور می افتند. اما وقتی کومار به در خانه هارولد می رسد تا فصل تعطیلات را با پکیجی مرموزی که در دست دارد بگذراند، بطور غیر عمد باعث سوزاندن درخت کریستمس پدر زن هارولد می شود. برای درست کردن این مشکل، هارولد و کومار به نیویورک می روند تا یک درخت کریستمس دیگر پیدا کنند، اما درآنجا از هر طرفی دچار دردسر می شوند و...

از ستارگان این فیلم می توان به "کال پن"، "جان چو"، "پتون اسوالد"،"بابی لی"، "امیر بلومینفلد" و "دنی تریجو" اشاره کرد.

داغ ترین فیلم های این روزهای سرد

«Paranormal Activity۳: فعالیت فوق الطبیعه ۳» این هفته به رده چهارم نزول کرد. این فیلم در هفته سوم با ۸.۳ میلیون دلار فروش، فروش کلی اش را به ۹۵ میلیون دلار رساند.

کاگردانی این فیلم برعهده "هنری جوست" و "آریل شولمن" بوده است.

از ستارگان فیلم «فعالیت فوق الطبیعه ۳»می توان به "کلویی سینرجی"، "جسیکا تیلور براون" و "کریستوفر نیکولاس اسمیت" اشاره کرد.

«In Time: در زمان» با بازی "جاستین تیمبرلک" و "آماندا سایفرید" در دومین هفته اکران موفق شد ۷.۴ میلیون دلار فروش کند. فروش کلی این فیلم به ۲۴ میلیون دلار رسیده است.

داغ ترین فیلم های این روزهای سرد

«Footloose: بی بندوبار» در هفته چهارم اکران به فروش ۴.۴ میلیون دلاری دست یافت. فروش کلی این فیلم به ۴۴ میلیون دلار رسیده است. این فیلم در رتبه ششم این هفته جدول قرار دارد.

داغ ترین فیلم های این روزهای سرد

«Real Steel: فولاد حقیقی» محصول دیزنی و دریم ورکس، با فروش این هفته ۳.۴ میلیون دلاری به رده هفتم سقوط کرد. فروش کلی اش به ۷۸ میلیون دلار رسیده است.

داغ ترین فیلم های این روزهای سرد

«The Rum Diary: خاطرات عجیب و غریب» فیلمی که هفته گذشته در مکان پنجم قرار داشت، با سه پله سقوط به مکان هشتم جدول تنزل کرد. فروش این هفته این فیلم ۲.۹ میلیون دلار بوده است.

«خاطرات عجیب و غریب» فیلمی درام و ترسناک است به نویسندگی و کارگردانی "بروس رابینسون" که او این فیلمنامه را براساس کتاب "هانتر تومپسون" نوشته است.

داستان فیلم درباره یک خبرنگار آمریکایی به نام پال کمپ است که شغلی را در روزنامه محلی پرتو ریکو در دهه ۱۹۵۰ قبول می کند و در تلاش است تا یک تعادلی بین فرهنگ جزیره و میهن خود پیدا کند.

نقش کمپ را در این فیلم "جانی دپ" برعهده دارد. از دیگر ستارگان این فیلم "آرون ایکارت"، "مایکل ریزپلی"، "امبرهرد"، "ریچارد جنکینز" می توان نام برد. البته این فیلم آنقدر پر بازیگر است که از ذکر نام بقیه آنها صرف نظر کردیم.

مکان نهم و دهم جدول این هفته نیز به فیلمهای «The Ides of March: عیدهای مارس» و «Moneyball: مانی بال» اختصاص دارد.

اولی با فروش ۱.۹ میلیون دلار و دومی با ۱.۷ میلیون دلار فروش از فیلمهای آخر جدولی این هفته به حساب می آیند.

همچنین فیلم "استیون اسپیلبرگ" با نام «ماجراهای تن تن: راز اسب شاخدار» به فروش گسترده خود در خارج از آمریکای شمالی ادامه می دهد و در دومین هفته اکرانش ۴۰.۸ میلیون دلار فروش کرده است و فروش کلی این فیلم به ۱۲۵.۳ میلیون دلار می رسد.

منبع: سینما نگار

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

داغ ترین فیلم های این روزهای سرد



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج