۱۳۲۵۴۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ماجرای یک شايعه درباره «جنيفر لارنس»

شايعات حكايت از اين دارد كه جنيفر لارنس برنده جايزه اسكار در برابر دوربين كوئنتين تارانتينو نقش‌آفريني می‌كند.

خبرگزاری مهر: ايندي واير توشت: در حالي كه تيزر فيلم «هشت نفرت انگيز» فيلم بعدي كوئنتين تارانتينو قرار است همين آخر هفته منتشر شود، گفته مي‌شود جنيفر لارنس از بازيگراني است كه قرار است در اين پروژه وسترن نقش آفريني كند.

گفته مي‌شود جنيفر لارنس براي پيوستن به اين پروژه در حال مذاكره با تارانتينو است. تا آنجا كه از فيلمنامه لو رفته اين فيلم اطلاعات وجود دارد، تنها يك نقش زن در اين فيلم وجود دارد كه شخصيتي به نام ديزي دامرگو است.

ماجرای یک شايعه درباره «جنيفر لارنس»

جنيفر لارنس اكنون از گروه بازيگران فيلم جديد ديويد او راسل با عنوان «جوي» است كه قرار است براي روز كريسمس ۲۰۱۵ اكران شود. از آنجا كه اين فيلم تارانتينو هم گفته مي‌شود سال آينده قرار است راهي پرده‌هاي نقره‌اي شود به نظر مي‌رسد توليد اين دو فيلم در آن واحد با يك بازيگر مشترك اندكي دشوار باشد.

جنيفر لارنس قرار است در فيلم «مردان ايكس: آخرالزمان» نيز ايفاي نقش كند اما احتمالا اين فيلم تا نيمه‌هاي سال آينده در برابر دوربين نمي‌رود.

تارانتينو پس از انتشار فيلمنامه «هشت نفرت‌انگیز» در یک وب‌سایت، اين وب‌سايت را به دادگاه كشاند اما در نهايت موفقيتي براي محكوم كردن آن به دست نياورد. او كه گفته بود ساخت این پروژه سینمایی را پنج سال به به تعویق خواهد انداخت، اوایل امسال آن را در تک اجرايي به صورت نمایشنامه‌خوانی به روی صحنه برد و اعلام كرد ساخت اين فيلم را با تغييراتي كه در فيلمنامه اعمال مي كند، در ماه نوامبر امسال كليد مي‌زند.

جنیفر لارنس كه برای بازی در فیلم «کتابچه بارقه امید» ساخته دیوید او راسل در سال ۲۰۱۳ اولين اسكار خود را دريافت كرد، امسال نیز از گروه بازيگران فیلم «كلاهبرداري آمریکایی» بود و براي بازي در اين فيلم نيز يك نامزدي اسكار ديگر را وارد كارنامه‌اش كرد. او بازيگر نقش اول «بازي‌هاي گرسنگي» است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج