۱۳۲۸۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روایت وزیر از خودسوزی یک صنعتگر

وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره خودسوزی اخیر یک صنعتگر ایلامی در مقابل بانک صنعت‌ومعدن توضیحاتی داد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره خودسوزی اخیر یک صنعتگر ایلامی در مقابل بانک صنعت‌ومعدن توضیحاتی داد.

محمدرضا نعمت‌زاده در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: این فرد یکی از صنعتگران استان ایلام بود که درخواست تسهیلات سرمایه در گردش از یکی از بانک‌ها را داشت.

وی ادامه داد: بانک عامل، سال قبل نیمی از تسهیلات را ارائه کرده، چرا که روش بانک‌ها این است که به یک‌باره پول را پرداخت نکنند. بسیار اتفاق افتاده است که فردی تسهیلاتی را دریافت کرده ولی در جای دیگر خرج کرده و همین موضوع باعث شده که بانک‌ها با احتیاط بشتری اقدام به پرداخت تسهیلات کنند.

نعمت‌زاده با بیان اینکه این فرد در وصیت‌نامه خود اعلام کرده است که دو نفر از کارمندان بانکی از او حق حساب خواسته‌اند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم راست است یا نه ولی سریعا به مدیرعامل بانک صنعت‌و‌معدن نامه زده‌ام که به این موضوع رسیدگی کند. در حال حاضر گروه ویژه‌ای برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شده است تا با آنها برخورد قانونی شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه من دستور موکد برای رسیدگی به این موضوع را داده‌ام، تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده پسر این شخص نیز چند سال قبل اقدام به خودکشی کرده که چرایی آن را نمی‌دانم.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام به این معنی نیست که اینقدرها وضع صنعت خراب است که کسی بخواهد به خاطر آن خودسوزی کند، گفت: بله، وضع صنعت مطلوب نیست و بسیاری از صنایع از سوی بانک‌ها توقیف و تملک شده‌اند اما صنعت در کشور در شرایطی هم به سر نمی‌برد که فردی به خاطر آن خودسوزی کند.

ایسنا: پنجشنبه ۱۶ مرداد مردی با هویت «س.ع» مدیرعامل کارخانه پروفیل زاگراس در محل ساختمان مرکزی بانک صنعت و معدن واقع در منطقه پارک‌وی تهران اقدام به خودسوزی کرد. این فرد که به بیمارستان سوانح سوختگی منتقل شده بود روز دوشنبه ۱۹ مرداد بر اثر شدت جراحات ناشی از سوختگی درگذشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج