۱۳۲۹۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قائمی: تیم‌ها مقابل ما انگیزه زیادی دارند

دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان گفت: اگر ما دلمان را به پیش بینی‌ها خوش کنیم، مطمئن باشید به جایی نمی‌رسیم.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان، شب گذشته از ۲ مسیر وین و مسکو راهی لهستان شد. فرهاد قائمی، دریافت کننده گنبدی تیم ملی والیبال ایران در آخرین تمرین تیم ملی در مورد آماده‌سازی تیم ملی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: ما تمام تلاش خودمان را کردیم که به بهترین شرایط ممکن برسیم.

قائمی ادامه داد: ما در بازی‌های دوستانه با آمریکا، نکات زیادی یاد گرفتیم چون آمریکا واقعا تیم خوب و قدرتمندی است. امیدوارم که دیدارهای تدارکاتی ما مقابل آمریکا و سختی‌هایی که تحمل کردیم در مسابقات قهرمانی جهان که پیش رو داریم، مثمر ثمر باشد.

بازیکن شماره ۵ تیم ملی ایران درباره ۳ شکست و یک پیروزی ایران مقابل آمریکا گفت: در بازی‌های تدارکاتی، برد و باخت به هیج عنوان اهمیت ندارد. ما در آمریکا در دوران بدنسازی سنگینی بودیم و هر روز صبح حدود ۳ ساعت تمرین می‌کردیم به همین خاطر نوسان داشتیم و که آن هم طبیعی بود. نکته مهم در این بین هدف ما بود که جای تحسین دارد.

بازیکن فصل آینده پیکان تهران درباره حریفان ایران در مسابقات قهرمانی جهان نیز خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی جهان یک تورنمنت بلند مدت است که تیم‌های خوبی در آن حاضر هستند. همه آنها با آمادگی کامل به لهستان می‎‌آیند و مقابل ما انگیزه مضاعفی برای بازی دارند. امیدوارم ما هم بتوانیم انگیزه‌های قبلی خود را حفظ کنیم و به راهمان ادامه دهیم.

قائمی معتقد است که نتایج تیم ملی در لهستان به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست. وی گفت: در ورزش چیزی قابل پیش‌بینی نیست و اگر ما دلمان را به این پیش‌بینی‌ها خوش کنیم مطمئن باشید به جایی نمی‌رسیم. هر تیم در مسابقات قهرمانی جهان، شرایط خاص خودش را دارد و ما در این مسابقات با توجه به توصیه‌های کادر فنی به میدان می‌رویم.

فرهاد قائمی در پایان گفت: مصدویت کمرم کاملا برطرف شده و بدون مشکل در لهستان برای تیم ملی بازی می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج