جاباما
۱۳۲۹۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جرارد: رونی باید کاپیتان انگلیس شود

استیون جرارد از وین رونی خواست که به جای او کاپیتان تیم ملی انگلستان شود.

طرفداری: به گزارش Four Four Two، استیون جرارد، کاپیتان محبوب لیورپول پس از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از بازی های ملی خداحافظی کرد و هم اکنون وین رونی را به عنوان کاپیتان تیم ملی انگلستان انتخاب کرده است. وین رونی از فوریه ۲۰۰۳ که اولین بازی ملی خود در ۱۷ سالگی را انجام داد، تا کنون ۴۰ گل را برای سه شیرها در ۹۵ بازی ملی خود به ثمر رسانده است. همچنین لوییس فن خال، سرمربی جدید منچستریونایتد وی را به عنوان کاپیتان این تیم برگزیده است و حالا استیون جرارد نیز از روی هاجسون خواسته است تا این مهاجم ملی پوش جایگزین او شود.

وی در بلاگ شخصی خود در دیلی میل نوشت:"از زمانی که من نگران این موضوع هستم و گزینه های کاپیتانی را بررسی می کنم، شخصی لایق تر از او را پیدا نکردم. روی به وین ایمان دارد؛ زمانی که مهاجم منچستریونایتد تحت فشار بود، زمانی که حدس و گمان ها در مورد جایگاه او در تیم ملی انگلستان به اوج خود رسیده بود، مربی او را رها نکرد و به او بازی داد و این نشانه ای از یک احترام بزرگ است.

"حالا چرا من فکر می کنم وین انتخاب اول برای کاپیتانی تیم ملی انگلستان است؟ برای شروع، او ذاتاً یک رهبر است. در کنار این که او یک بازیکن بزرگ است، در تیم ملی او از احترام قابل توجهی برخوردار است. وین به شکل عجیبی وطن پرست است و هیچگاه از زیر بار مسئولیت فرار نمی کند. قبل از بازی، او یکی از پر سر و صدا ترین بازیکنان تیم است. او از صحبت کردن و حرف زدن با دیگران نمی ترسد و انتظار خود از بازیکنان را بیان می کند. هم چنین به اعتقاد من این موضوع که او کاپیتان تیم باشگاهی خود است نیز بسیار مهم است. همه چیز او کامل بوده است که شخصی مانند لوییس فن خال او را به عنوان کاپیتان تیم برگزیده است. فن خال این تصمیم را در طول پنج یا شش هفته گرفته است در حالی که روی حداقل دو سال است که بازی های وین را تماشا می کند."

در این بین تنها سه بازیکن انگلستانی هستند که برای تیم ملی خود بیشتر از وین رونی گل زده اند و در صدر این نام ها بابی چارلتون با ۴۹ گل دیده می شود. جرارد همچنین امیدوار است این مسئولیت به گل زنی رونی در رقابت های ملی نیز کمک کند، کسی که پس از انجام ده بازی در جام جهانی بالاخره در برابر اروگوئه موفق به گل زنی شد. وی در ادامه نوشته خود افزود:"واقعاً بی تابم و منتظرم تا روزی هاجسون وین را به عنوان کاپیتان انتخاب کند. او در تاریخ ۳ سپتامبر می تواند در برابر نروژ این مسئولیت را بر عهده گیرد و کار خود برای زدن رکورد سر بابی چارلتون را شروع کند. همه چیز برای او آماده است. او در آستانه کاپیتان شدن است و تورنمنت های بعدی در فرانسه (یورو ۲۰۱۶) و روسیه (جام جهانی ۲۰۱۸) می توانند برای او خوشی را برجای بگذارند. او می تواند وارث خوبی برای کاپیتانی تیم ملی انگلستان باشد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج