۱۳۳۳۸
۱ نظر
۵۰۹۷
۱ نظر
۵۰۹۷
پ

آخرین قیمت رهن و اجاره مسکن در پایتخت

بازار اجاره بها درحالی روزهای متعادلی را سپری می کند که پرونده اغلب معاملات مسکن تا دو هفته دیگر و با شروع ماه محرم بسته شود.

بازار اجاره بها درحالی روزهای متعادلی را سپری می کند که پرونده اغلب معاملات مسکن تا دو هفته دیگر و با شروع ماه محرم بسته شود.

اجاره بها پس از گذشت حدود ۲ ماه از فصل پائیز افزایشی نداشته است و قیمت ها کماکان به همان روال سابق تعیین می شوند و گرچه بازار اجاره هم اکنون رونق زیادی ندارد اما برخی از مستاجران به دلیل اتمام قراردادشان در این موقع از سال به دنبال یافتن آپارتمان مناسب هستند.

البته نزدیک شدن به ماه محرم و صفر بطور حتم رونق معاملات مسکن را کاهش می دهد زیرا بخش زیادی از مردم ترجیح می دهند در این ماه ها خرید و فروش ملک نداشته باشند بنابراین به نظر می رسد تا حدود یکهفته دیگر پرونده اغلب معاملات مسکن بسته شود.

مشاوران املاک در این باره می گویند که با فرارسیدن ماه های محرم و صفر مشتریان کمتری برای خرید و فروش و یا اجاره به بنگاه های املاک مراجعه می کنند اما پس از آن و قبل از عید نوروز باز هم بازار با رونق بیشتری همراه می شود اما فصل خرید و فروش و یا اجاره پس از اردیبهشت آغاز می شود و تا پایان شهریور ادامه دارد.

بنابراین در حال حاضر قیمت های اجاره به نسبت ماه های گذشته تغییر چندانی نداشته است و به همان روال سابق معامله می شود و گرچه برخی از مالکان سعی دارند با تشویش بازار مبنی بر گران شدن دوباره ملک، مشتریان بیشتری را به دست آورند اما فعلا بازار اجاره بها متعادل است.

قیمت برخی از آپارتمان های اجاره ای در تهران

یک آپارتمان ۵۰ متری در اتوبان محلاتی طبقه سوم و نوساز با انباری با قیمت ۱۸ میلیون تومان رهن کامل به اجاره گذاشته شده است و همین متراژ در پونک سردار جنگل با ۱۵ میلیون تومان رهن و ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان اجاره داده می شود.

آپارتمانی به مساحت ۵۵ متر در خیابان مدنی با عمر ۴ ساله و پارکینگ و انباری با ۱۰ میلیون تومان رهن و ۳۵۰ هزار تومان به اجاره گذاشته می شود همچنین ۶۰ متری در محدوده مجیدیه جنوبی تکواحدی و طبقه اول با ۲۴ میلیون رهن کامل اجاره داده می شود.

یک آپارتمان ۶۰ متری در محمودیه هم با ۱۵ میلیون تومان رهن و ماهیانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به اجاره گذاشته است و این قیمت برای آپارتمان ۶۵ متری در قیطریه ۳۵ میلیون رهن و ۱۰۰ هزار تومان اجاره است.

واحدی ۶۷ متری در خیابان نامجو طبقه سوم با انباری با ۲۵ میلیون تومان رهن و همین متراژ در خیابان ستاری یک ساله با امکانات ۲۵ میلیون تومان رهن و ۳۰۰ هزار تومان به اجاره گذاشته شده است.

برای آپارتمانی ۸۰ متری و یکخوابه در یوسف آباد هم از سوی مالک ۱۰ میلون تومان رهن و ماهیانه ۷۰۰ هزار تومان اجاره تعیین شده است و ۸۰ متری و دو خوابه در بلوار شهرزاد هم با همین قیمت اجاره داده می شود.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

آخرین قیمت رهن و اجاره مسکن در پایتخت


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاران

      ناراحت نشین اما خدایی این چه قیاسی است ؟؟؟

      انتظار دارین 200 متر خونه تو جردن بشه یک میلیون رهن و 50 متر خونه تو جوادیه بشه 40 میلیون رهن ؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج