۱۳۳۳۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وقتی سرپرست سپاهان پیش‌گو می‌شود

سرپرست تیم فوتبال سپاهان معتقد است حاشیه‌سازانی که برای این تیم حاشیه درست می‌کنند از دو هفته دیگر سراغ هیئت مدیره این باشگاه اصفهانی می‌روند.

مشرق: رسول خوروش درباره تیم این فصل سپاهان اظهار داشت: "خداراشکر این فصل یک تیم منسجم داریم و بازیکنانی را که در لیست‌مان بودند، جذب کردیم. خوشبختانه در فصل نقل‌‎وانتقالات به گونه‌ای عمل کردیم که دیگر نوبت به بازیکن دوم نرسید و همان گزینه‌های اول را گرفتیم. به جز مسائل فنی که این بازیکنان کاملاً به کار تیم ما آمدند، از نظر اخلاقی نیز بسیار ممتاز هستند که قطعاً حضورشان به سود ما تمام خواهد شد."

وی ادامه داد: "با اینکه پنج نفر به تیم سپاهان اضافه و ترکیب ما با کمی تغییر مواجه شده است اما آنها از همان اردوی اول کاملاً با دیگر بازیکنان هماهنگ شدند. بازیکنان جدید راحت در تیم سپاهان حل شدند که آنهم به واسطه ویژگی‌های فنی و اخلاقی آنها بود و می‌توان گفت از شانس خوب ما بوده که با چنین شرایطی لیگ را آغاز کردیم."

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه این تیم در لیگ چهاردهم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است، گفت: "انشاءالله این فصل عملکرد فصل گذشته و ناکامی‌مان را جبران می‌کنیم. ما این قابلیت را داریم که در این فصل نتایج بهتری نسبت به فصل گذشته بگیریم و این را در بازی‌های ابتدای فصل و حتی بازی با فنرباغچه نیز نشان دادیم."

خوروش یادآور شد: "بازی با فنرباغچه که یکی از تیم‌های مطرح و خوب اروپایی است، نکات مثبت زیادی برای ما داشت و توانستیم برابر این تیم عیار خود را بسنجیم. برابر تیمی که با تمام ملی‌پوشان خود و البته بازیکن جدیدش (دیه‌گو) به میدان آمده بود، نمایش خوبی داشتیم و بازیکنان سپاهان انسجام خود را در این بازی نشان دادند."

وی همچنین به ثمرات بازی با فنرباغچه از جمله دعوت شدن به تورنمنتی که شالکه‌ ۰۴ هم در آن حضور دارد اشاره کرد و اظهار داشت: "قبل از بازی با فنرباغچه با یکی از تیم‌های خوب روسیه که آرسنال تولای این کشور بود، بازی کردیم، مسابقه‌ای که در زمین فنرباغچه برگزار شد. خوشبختانه نمایشی که داشتیم باعث شد فنرباغچه‌ای‌ها پی به قدرت تیم سپاهان ببرند و از ما دعوت کنند که یک بازی دوستانه با هم داشته باشیم. بعد از این بازی هم به یک تورنمنت که در نیم فصل برگزار می‌شود، دعوت شدیم."

خوروش تأکید کرد: "تورنمنتی که به آن دعوت شده‌ایم به احتمال فراوان در یکی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس برگزار می‌شود که حضور شالکه ۰۴ آلمان در آن تا حدود زیادی قطعی شده است. چند تیم دیگر هم در این تورنمنت حضور خواهند داشت که هنوز نام این تیم‌ها مشخص نیست اما به احتمال فراوان تیم‌های اروپایی دیگری هم به این تورنمنت دعوت خواهند شد."

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه باشگاه سپاهان موافقت خود را برای حضور در این تورنمنت اعلام کرده است، عنوان کرد: "هنوز زمان دقیق برگزاری این تورنمنت مشخص نیست، به همین دلیل حضورمان در آن قطعی نشده است. باید زمان برگزاری این تورنمنت به نیم فصل لیگ ما بخورد تا بتوانیم در آن حضور پیدا کنیم."

خوروش درباره حاشیه‌های ابتدای فصل سپاهان گفت:" حاشیه‌ها بیشتر درباره محرم نویدکیا و رحمان احمدی بود. تیم ما تنها تیمی است که ۱۰ سال است با تیم‌های پایتخت رقابت می‌کند و چند سال می‌شود که از شروع فصل برای تیم ما حاشیه درست می‌کنند. متأسفانه برای بازیکنان ما شایعه درست کرده و عنوان می‌کنند که آنها می‌خواهند از سپاهان جدا شوند."

سرپرست تیم سپاهان ادامه داد:" این فصل حاشیه‌سازان وقاحت را به جایی رساندند که گفتند محرم می‌خواهد به استقلال برود. این را قبل از فصل برای عقیلی هم گفتند اما درباره محرم کارشان وقیحانه بود. وقتی از این کارشان سودی کسب نکردند سراغ رحمان احمدی رفتند و گفتند که او با شهاب گردان هماهنگی ندارد و می‌خواهد جدا شود. حتی عنوان کردند که مسئولان فولاد و سپاهان با هم در تماس هستند که رحمان به فولاد برود و با وجود تکذیب چندباره ما باز هم به کار خود ادامه دادند."

خوروش یادآور شد: "حاشیه‌ها تا جایی ادامه داشت که گفتند من با کادرفنی و حتی محرم نویدکیا اختلاف دارم. این صحبت‌ها در حالی مطرح شد که من از گذشته و ۲۰ سال پیش با محرم دوست هستم و رفت‌وآمد خانوادگی داریم. پیش‌بینی می‌کنم که حاشیه‌سازان در یکی دو هفته آینده سراغ هیئت مدیره ما بروند! من از حالا به آنها می‌گویم که هیچ مشکلی در باشگاه سپاهان وجود ندارد و حاشیه‌های‌شان به جایی نمی‌رسد. باشگاه ما توسط یکی از مدیران لایق کشور اداره می‌شود و اعضای هیئت مدیره و دیگر عوامل باشگاه با شایستگی انتخاب شده و کار می‌کنند."

وی درباره اتفاقات فصل گذشته سپاهان که باعث بروز برخی مشکلات شد، گفت: "من سال گذشته در تیم نبودم و نمی‌توانم در این خصوص اظهارنظر کنم. سال گذشته به عنوان یک هوادار وضعیت سپاهان را دنبال می‌کردم و فقط می‌توانم به عنوان یک هوادار در مورد این تیم صحبت کنم."

خوروش با اشاره به خط خوردن برخی از بازیکنان این تیم از فهرست تیم ملی پیش از برگزاری جام جهانی اظهار داشت:" اعتقاد دارم در این زمینه به بازیکنان سپاهان اجحاف شد و چند نفر از آنها بی‌دلیل خط خوردند. بازیکنانی نظیر امید ابراهیمی، شجاع خلیل‌زاده و دیگر بازیکنان با باشگاه قرارداد داشتند و باید در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شدند. زمانی که آنها به اردوی تیم ملی دعوت شدند و باشگاه سپاهان اجازه نداد در این اردو که یک اردوی ویژه بود، حضور پیدا کنند. اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی اردوی اصلی نبود و یک اردوی فوق‌العاده برای بدنسازی بود که باشگاه هم طبق قانون اجازه نداد بازیکنان به این اردو بروند."

وی افزود: "با مشکلاتی که به وجود آمد فقط بازیکنان ضرر کردند و دود این مشکل به چشم آنها رفت. دعوا بین افراد دیگری بود و نمی‌گویم فدراسیون مقصر بود یا باشگاه اما در این بین بازیکنان قربانی شدند و امید ابراهیمی، یعقوب کریمی و شجاع خلیل‌زاده ضرر کردند. این بازیکنان می‌توانستند به تیم ملی کمک کنند اما خیلی راحت از همراهی این تیم بازماندند. بازیکنی چون شجاع خلیل‌زاده که اعتقاد دارد از بهترین مدافعان ایران است، قطعاً می‌توانست بخشی از مشکلات تیم ملی را مرتفع کند."

خوروش درباره جدایی‌اش از سپاهان در دو فصل پیش که با شائبه‌هایی همراه بود، عنوان کرد:" این موضوعی است که دوست ندارم به آن بپردازم. آن موقع یکسری مسائل وجود داشت که با اخلاقیات من نمی‌ساخت و تصمیم گرفتم که نباشم. در آن دوره صلاح نبود در سپاهان بمانم."

سرپرست تیم سپاهان خاطرنشان کرد:" این فصل هیچ مشکلی در تیم نداریم و تا آخر فصل نیز به همین شکل روندمان را ادامه خواهیم داد. آقای کرانچار هم بعد از سه سال حضور در سپاهان کاملاً با باشگاه هماهنگ شده و می‌گوید که بعد از دیناموزاگرب تیم اصلی‌اش سپاهان است. این نشان می‌دهد که کرانچار به سپاهان تعصب پیدا کرده و تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم به کار می‌گیرد. این برای ما یک افتخار محسوب می‌شود که مربی‌مان با تیم سپاهان اُخت پیدا کرده است."

خوروش تصریح کرد: "فکر نمی‌کنم مربیان خارجی دیگر به جز اینکه بیایند و افتخاری کسب کنند و پولی بگیرند، کاری دیگری بکنند و تعصبی به تیم‌ها داشته باشند. کرانچار اینگونه نیست و واقعاً به سپاهان تعصب دارد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج