جاباما
۱۳۳۶۱۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

از جایگاه نامناسب تا مشترک مورد نظری که در دسترس نیست!

مشکلات ورزشگاه تختی!

ورزشگاه تختی تهران برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال مشکلات فراوانی دارد.

خبرگزاری تسنیم: از فصل گذشته و با پیگیری‌های سازمان لیگ تیم‌های پیکان، نفت تهران، سایپا و راه‌‌آهن برای اولین بار مجوز گرفتند تا در زمین خودشان از پرسپولیس و استقلال میزبانی کنند. شکسته شدن این «تابو» باعث شد تا سرخابی‌های پایتخت دیگر در شرایط ناعادلانه از تیم‌های تهرانی و حومه دو بار در طول سال در ورزشگاه آزادی میزبانی نکنند.

اجرای این قانون «خوب» اما «بدی‌»هایی هم داشت که عمده آن مربوط به ورزشگاه‌های میزبان است به طوری که در ورزشگاه تختی تهران مشکلات زیادی برای هواداران و مخصوصاً خبرنگاران وجود دارد.

اینترنت مشکل اصلی

یکی از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تأیید ورزشگاه استاندارد بحث اینترنت پرسرعت و رایگان برای خبرنگاران و حتی هواداران است، اما در ورزشگاه تختی استفاده از اینترنت وایرلس مصائب فراوانی دارد که باعث شده خبرنگاران و عکاسان یا قید استفاده از اینترنت را بزنند یا با خودشان مودم شخصی حمل کنند که در این مورد هم آنتن‌دهی ضعیف محوطه ورزشگاه تختی باعث شده خبرنگاران و عکاسان کلاً قید استفاده از اینترنت را بزنند.

خبرنگاران هوادار!

در تمام ورزشگاه‌های استاندارد، بین جایگاه خبرنگاران و جایگاه هواداران تمایز وجود دارد و شرایط طوری است که خبرنگاران بدون مشکل و دغدغه‌ مشغول کار خبر خود هستند اما در ورزشگاه تختی این مسئله کاملاً برعکس است! شرایط این ورزشگاه طوری است که جایگاه خبرنگاران و جایگاه ویژه درست در دل جایگاه هواداران قرار دارد و هیچ حایلی هم وجود ندارد، یعنی خبرنگاران ۹۰ دقیقه در کنار هواداران پُرشور باید بازی را تماشا و در تمام مدت بازی به همراه سر و صدای هواداران کار کنند و این موضوع روی عملکرد نمایندگان رسانه‌ها تاثیر منفی می‌گذارد.

مشکلات ورزشگاه تختی!

مشترک مورد نظر در دسترس نمی‌باشد!

زمانی که در ورزشگاهی مشکل اینترنت وجود داشته باشد خبرنگاران مجبور هستند به وسیله تلفن همراه کار خبررسانی را انجام دهند اما به دلیل اینکه ورزشگاه تختی در منطقه نظامی قرار دارد آنتن‌دهی تلفن همراه دچار مشکل است. همچنین فقط نقاط خاصی از ورزشگاه امکان آنتن‌دهی دارد و مثلاٌ سالن نشست خبری بعد از بازی کاملاً در نقطه کور آنتن‌دهی است.

چمن نامناسب

گفتن از وضعیت چمن ورزشگاه تختی تکرار مکررات است، کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه باعث شده مربیان تیم‌هایی که در این ورزشگاه به میدان می‌روند سیستم «علی‌اصغری» و «بزن زیرش» را برای تیم‌هایشان انتخاب کنند.

مشکلات ورزشگاه تختی!

ساعت و اسکوربورد همیشه خواب!

خیلی‌ها ورزشگاه پیر تهران را با ساعت همیشه خوابش می‌شناسند! ساعتی بزرگی که معلوم نیست چند سال پیش به خواب رفت و هیچ وقت هم از خواب بیدار نشد. حالا ساعت همیشه خواب جای خود را به اسکوربوردی داده که ظاهرا‌ً قرار نیست تکمیل شود و جای خالی صفحه نمایش آن کاملاً معلوم است.

چه کسی مسئول رسیدگی به این مشکلات است؟

حالا باید این سوال را مطرح کرد که چه کسی مسئول رسیدگی و حل این مشکلات ریز و درشت است؟ سازمان لیگ، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران یا مسئولان ورزشگاه تختی؟ اگر قرار است دیدار‌های لیگ چهاردهم همچنان در ورزشگاه تختی برگزار شود باید این نواقص برطرف شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج