۱۳۳۷۵
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

سلاطین موفقیت

مالک Debenhams شوفر تاکسی بود!

امروزه در حدود ۲۴ هزار نفر در سرتاسر جهان برای فروشگاه زنجیره ای بزرگ لندمارک مشغول به کار هستند. گروه فروشگاه های زنجیره ای لندمارک بیش از ۸۰۰ فروشگاه را در ۱۵ کشور ازجمله کشورهای حوزه خلیج فارس، هندوستان، پاکستان، چین و اسپانیا اداره می کند.

امروزه در حدود ۲۴ هزار نفر در سرتاسر جهان برای فروشگاه زنجیره ای بزرگ لندمارک مشغول به کار هستند. گروه فروشگاه های زنجیره ای لندمارک بیش از ۸۰۰ فروشگاه را در ۱۵ کشور ازجمله کشورهای حوزه خلیج فارس، هندوستان، پاکستان، چین و اسپانیا اداره می کند

یکی از عوامل مهم موفقیت، شناخت انسان های موفق است. اگر می خواهید یک فعالیت جدید را شروع کنید، ولی نمی دانید چه کاری را انجام دهید و برای انتخاب هدف خود بین چند گزینه سردرگم هستید حتما نباید هدفی را انتخاب کنید که در آن زمینه تجربه دارید؛ به طور مثال «میکی موکش جاگیتانی»، فردی است که در گذشته در لندن تاکسیران بوده، اما امروزه او مالک فروشگاه های زنجیره ای در دبی است.

مالک Debenhams شوفر تاکسی بود!

میکی موکش جاگیتانی در ۱۵ آگوست سال ۱۹۵۲ در هندوستان به دنیا آمد. او دوران مدرسه خود را در شهرهای مومبای و بیروت گذراند و سپس به لندن مهاجرت کرد.

میکی جاگیتانی برای ادامه تحصیل به دانشکده حسابداری لندن رفت، اما کمی بعد تحصیل خود را رها کرد. میکی جاگیتانی برای امرار معاش در لندن به تاکسیرانی پرداخت. او کمی بعد به بحرین رفت و اداره فروشگاه محصولات کودکان را که از خانواده اش به ارث رسیده بود به دست گرفت.

او کسب و کار خود را تنها با ۶۰۰۰ دلاری که از خانواده اش به ارث برده بود شروع کرد. به این شکل در سال ۱۹۷۳ از طریق شرکت خود، شرکت لندمارک (Landmark) اولین فروشگاه خود را در بحرین بازگشایی کرد.

میکی جاگیتانی به تدریج بر تعداد فروشگاه های شرکت خود افزود و همچنین حوزه فعالیت شرکت خود را به لوازم سرگرمی، مواد غذایی، هتلداری و الکترونیک گسترش داد.

مالک Debenhams شوفر تاکسی بود!

او همچنین بخش لجستیک و توزیع شرکت خود را گسترش داد.

امروزه در حدود ۲۴ هزار نفر در سرتاسر جهان برای فروشگاه زنجیره ای بزرگ لندمارک مشغول به کار هستند. گروه فروشگاه های زنجیره ای لندمارک بیش از ۸۰۰ فروشگاه را در ۱۵ کشور ازجمله کشورهای حوزه خلیج فارس، هندوستان، پاکستان، چین و اسپانیا اداره می کند.

گروه فروش گروه لندمارک با بیش از ۱۰ برند اصلی در حدود ۵/۲ میلیارد دلار برآورده شده است. در حال حاضر این شرکت در حوزه های مختلفی چون مد، کفش، مبلمان، الکترونیک، مواد غذایی و هتلداری فعالیت می کند که همین امر باعث سرپا ماندن این شرکت در دوران رکورد فروشگاه های زنجیره ای شد و در حالی که اقتصاد کشورهای حوزه خلیج فارس در رکوردهای اخیر آسیب دیده بود، فروش این شرکت به میزان ۲۰ درصد افزایش داشت.

میگی جاگیتانی همچنین مالک بخشی از سهام فروشگاه های کالاهای لوکس در آمریکا، فروشگاه های دبنهامز (Debenhams) در انگلیس و رستوران های زنجیره ای کارلو چیوز (Karluchyuz) در بریتانیا است. جاگیتانی در سال ۲۰۰۸ وارد فهرست میلیاردرهای مجله فوربس شد.

مالک Debenhams شوفر تاکسی بود!

مگی جاگیتانی که با رنوکا جاگیتانی ازدواج کرده و سه فرزند دارد، در حال حاضر ساکن دبی، امارات متحده عربی است. همسرش در حال حاضر بخش مد شرکت به نام اسپلش (Splash) را اداره می کند. میگی جاگیتانی نه تنها در کسب و کار، بلکه در امور خیریه نیز فردی سرشناس است. او در سال ۲۰۰۰ بنیاد بین المللی توانمندسازی لندمارک را تاسیس کرد و از طریق ریشه کن سازی فقر در هندوستان کمک می کند. این بنیادب رنامه های توسعه تحصیلات و بهداشت، تامین مسکن برای کودکان بی خانمان، ایجاد مدارس غیررسمی، کلینیک های عمومی برای افراد بی خانمان و خانه سالمندان را دنبال می کند.

میگی جاگیتانی میلیاردری هندی است. او در سال ۲۰۱۰ با ثروت ۸/۲ میلیارد دلار در رده ۳۵۴ فهرست میلیاردرهای مجله فوربس قرار گرفت. او ثروت خود را از گروه فروشگاه های زنجیره ای لندمارک به دست آورده است.

منبع: روزنامه آسیا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مالک Debenhams شوفر تاکسی بود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج